Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Μην τα χάσετε

Περιστέρη για Αμφίπολη: Ο τάφος δεν είναι ρωμαϊκός, χρονολογείται στο τελευταίο τέταρτο του 4ου π.χ. αιώνα

 

Ένας χρόνος από τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα

 

Μία σκέψη για τον Παύλο από την παρέα του hip hop

 

Πορείες στη μνήμη του Π. Φύσσα: Αντιφασιστικό στα Προπύλαια, κλείνει το μετρό Πανεπιστήμιο

 

Τα τραγούδια που αφιερώθηκαν στη μνήμη του Παύλου Φύσσα

 

Πώς οι δικαστικές Αρχές ένωσαν πρόσωπα και στοιχεία στο "παζλ" της εγκληματικής δράσης της Χρυσής Αυγής

 

O Παύλος, νίκησε αυτούς που τον σκότωσαν

 

Με εντολές Μπαλτάκου ψήφιζε η Χρυσή Αυγή: Έδινε "γραμμή" στον Κασιδιάρη

 

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το Σκωτσέζικο δημοψήφισμα

 

Η Δύση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και ο ρόλος της Σκωτίας

 

Όταν οι Βρετανοί ξεγέλασαν τους Σκωτσέζους για τα πετρέλαια της Βόρειας Θάλασσας

 

Οι γυμνές ώρες της Lady Gaga στην Αθήνα

 

Γιγάντιο καλαμάρι 450 κιλών εντοπίστηκε στην Ανταρτική

 

Ξεσκεπάστηκε η απάτη με τα δελτία του ΟΠΑΠ

 

Χάρτης πρόκληση: Παρουσιάζει αυτονομιστικό κίνημα στην Ελλάδα

 

Βίντεο: Ποδηλάτης που γυρίζει όλο τον κόσμο πέφτει θύμα ένοπλης ληστείας on camera

 

Ήρθε η Lady Gaga στην Αθήνα με κοχύλια στο στήθος

 

Κατά συρροή βιαστής και δολοφόνος ζήτησε να θανατωθεί με ευθανασία

 

Πρώτη δημοσκόπηση μετά τη ΔΕΘ: 6 μονάδες μπροστά ο ΣΥΡΙΖΑ. Τρίτη η Χ.Α., εκτός Βουλής η ΔΗΜΑΡ

 

 

 

Τέμπη: Εννέα χρόνια μετά την τραγωδία

 
 
 
Εννέα χρόνια συμπληρώνονται από την ημέρα που "πάγωσε" όλη η Ελλάδα, στο άκουσμα μίας είδησης... Το News 247 θυμάται το τροχαίο δυστύχημα στα Τέμπη, που στοίχισε τη ζωή σε είκοσι έναν μαθητές από την Ημαθία (Pics+Vid)
 

Ήταν απόγευμα της 13ης Απριλίου του 2003, όταν 21 αγγελούδια μαθητές του Λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας, άφησαν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, σε ένα από τα πιο τραγικά και αδύνατα να χωρέσει ο νους τροχαίο δυστύχημα, στην κοιλάδα των Τεμπών.

Εννέα χρόνια μετά, οι θλιβερές μνήμες ξυπνούν κάθε τέτοια μέρα, όμως όπως φαίνεται, δεν είναι αρκετές για να διορθωθούν σφάλματα και παραλείψεις που εξακολουθούν να στοιχίζουν ανθρώπινες ζωές.

Απόδειξη αυτού, η Ελλάδα καταλαμβάνει την πρώτη θέση μεταξύ των 27 χωρών της ΕΕ, σε  θανάτους από τροχαία δυστυχήματα, ενώ το ετήσιο κόστος από τις επιπτώσεις τους στη χώρα εκτιμάται στα 14 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που παρουσιάστηκαν πριν λίγες ημέρες στα Χανιά, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου για την παρουσίαση εκδηλώσεων οδικής ασφαλείας, τα τελευταία 50 χρόνια οι νεκροί από τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα ξεπερνούν τις 120.000.

Οι αιτίες των τροχαίων είναι πολλές, αλλά "πρωταγωνιστικό" ρόλο παίζουν ο παράγοντας άνθρωπος και η κακή κατάσταση του οδικού δικτύου.

Η στιγμή που σταμάτησε ο χρόνος...

Η επιστροφή από την τριήμερη εκδρομή της πρώτης τάξης του λυκείου Μακροχωρίου Ημαθίας στην Αθήνα, διακόπηκε στο 38ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο ύψος των Τεμπών.

Ήταν λίγο πριν τις 7.30 μμ, όταν σε ένα στενό σημείο του δρόμου στην κοιλάδα των Τεμπών, στο λεωφορείο που μετέφερε τους μαθητές, είχε στήσει καρτέρι ο θάνατος, "μεταμορφωμένος" σε νταλίκα που μετέφερε νοβοπάν και μελαμίνες.

Το εμπόρευμα αποκολλήθηκε από την νταλίκα του οδηγού Δ.Ν. Ένα μέρος του εμπορεύματος έπεσε στο δρόμο, ενώ ένα άλλο θέρισε το λεωφορείο, με το οποίο διασταυρώθηκε εκείνη τη στιγμή, του οποίου την αριστερή πλευρά "ξύρισε".

Διαλυμένα καθίσματα, κομμένες λαμαρίνες, σπασμένα τζάμια.. διαμελισμένα παιδικά κορμιά και φωνές τρόμου, συνέθεταν το σκηνικό φρίκης, που εκτυλίχθηκε στο σημείο που σταμάτησε η πορεία του λεωφορείου.

Θρήνος στα νοσοκομεία

Θεσσαλονίκη, Βέροια, Κατερίνη και Λάρισα έστειλαν ασθενοφόρα και δυνάμεις της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και της ΕΜΑΚ, ενώ στήθηκε ολόκληρη επιχείρηση από τη Θεσσαλία και την κεντρική Μακεδονία, για την όσο το δυνατό γρηγορότερη μεταφορά των τραυματιών στα νοσοκομεία και την αποκατάσταση της κυκλοφορίας.

Περίπου δύο ώρες χρειάστηκαν για να απεγκλωβιστούν όλοι οι τραυματίες και να μεταφερθούν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης. Τα ασθενοφόρα έφταναν το ένα μετά το άλλο μεταφέροντας νεκρούς και διακομίζοντας τραυματίες.

Τους γονείς, που μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία με λεωφορεία, έσπευσαν να στηρίξουν και ιδιώτες ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, ενώ από το νοσοκομείο γίνονταν εκκλήσεις για φιάλες αίματος.

Οι νεκροί και οι τραυματίες μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία της Λάρισας και της Κατερίνης, ενώ η ιατροδικαστής της Λάρισας, ζήτησε τη μεταφορά όλων των νεκρών στο νοσοκομείο της Λάρισας, προκειμένου να γίνει εκεί η αναγνώρισή τους.

Η δικαστική απόφαση πεντέμισυ χρόνια μετά

Τον Οκτώβριο του 2008 το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας έκρινε αθώο τον οδηγό του μοιραίου λεωφορείου Κ. Μ., που ήταν μεταξύ των τραυματιών.

Ένοχοι για ανθρωποκτονία εξ’ αμελείας κατά συρροή, σωματικές βλάβες κατά συρροή και διατάραξη της ασφάλειας συγκοινωνιών, κρίθηκαν ο Αθ. Σ., πρόεδρος της εταιρείας "Ακρίατας Α. Ε." για λογαριασμό της οποίας μεταφέρονταν η ξυλεία στην νταλίκα, και η διευθύνουσα σύμβουλος Λ. Σ., οι οποίοι καταδικάστηκαν σε συνολική ποινή φυλάκισης 4 ετών, 11 μηνών και 15 ημερών έκαστος.

Για τους καταδικασθέντες, το δικαστήριο δέχθηκε τα ελαφρυντικά του προτέρου εντίμου βίου, καθώς και ότι επιδίωξαν στη συνέχεια να άρουν τις συνέπειες των πράξεών τους (η εταιρεία πλήρωσε συνολικά για αποζημιώσεις το ποσό των 8.500.000 ευρώ), ενώ η εισαγγελέας της έδρας απέρριψε το αίτημα αναστολής της ποινής και την μετέτρεψε προς 10 ευρώ ημερησίως.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus