Μην τα χάσετε

 

 

Παράταση μετά το φιάσκο

 
 
 
Με μεγάλα προβλήματα άρχισε σήμερα Δευτέρα η απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς λόγω φόρτου, το ηλεκτρονικό σύστημα δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει στον όγκο των υπαλλήλων. Εξετάζεται το ενδεχόμενο της παράτασης ώστε να προλάβουν όλοι να απογραφούν. Από το μεσημέρι η απογραφή συνεχίζεται κανονικά
 
 

Αλαλούμ επικράτησε την πρώτη μέρα απογραφής των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς το ηλεκτρονικό σύστημα δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει στον όγκο των υπαλλήλων που προσπάθησαν να απογραφούν.

Υπάλληλοι, που επιδίωξαν τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας στην παραπάνω ιστοσελίδα, δυσκολεύονταν να μπουν στο σύστημα, λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου από τους χρήστες.

Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε το μεσημέρι και σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εσωτερικών, η απογραφή από νωρίς το απόγευμα εξελίσσεται ομαλά, απογράφονται γύρω στους 12.000 υπαλλήλους την ώρα και μέχρι τις 15.00 είχαν απογραφεί περίπου 100.000 άτομα.

Σε ανακοίνωση που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα apografi.gov.gr τονίζεται ότι "σήμερα εμφανίστηκε πολύ μεγαλύτερη από την αναμενόμενη προσέλευση στην εφαρμογή της απογραφής (200.000 ταυτόχρονοι χρήστες) και έχουν παρουσιαστεί προβλήματα απόκρισης και καθυστερήσεις".

 Και προστίθεται ότι "για την αντιμετώπιση των προβλημάτων η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων παρακαλεί σήμερα να απογράφονται μόνο οι απογραφόμενοι των οποίων ο ΑΦΜ λήγει σε 1"

Επισημαίνεται δε, ότι οι υπάλληλοι δεν πρέπει να ανησυχούν για την απογραφή τους και σημειώνεται ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο

Χρήσιμες πληροφορίες

Οι υπάλληλοι καλούνται να προχωρήσουν στη συμπλήρωση των προσωπικών τους στοιχείων. Η απογραφή είναι υποχρεωτική, καθώς όποιος υπάλληλος δεν συμμετάσχει δεν θα μπορεί το επόμενο διάστημα να πληρωθεί.

Σύμφωνα με εγκύκλιο του υπουργείου Εσωτερικών, υπόχρεοι είναι όλοι οι υπάλληλοι του Δημοσίου, των ΝΠΔΔ, των δήμων και των νομαρχιών ανεξάρτητα από τη σχέση εργασίας με την οποία απασχολούνται.

Οι υπόχρεοι απογράφονται ανάλογα με το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ τους με καταληκτική ημερομηνία τις 12 Ιουλίου για υπαλλήλους με ΑΦΜ που λήγει σε 1, τις 13 Ιουλίου για όσους λήγει σε 2, τις 14 Ιουλίου για ΑΦΜ σε 3, τις 15 Ιουλίου σε 4, τις 16 Ιουλίου σε 5, τις 19 Ιουλίου σε 6, τις 20 Ιουλίου σε 7, τις 21 Ιουλίου σε 8, τις 22 Ιουλίου σε 9, ενώ προθεσμία έως τις 23 Ιουλίου έχουν όσοι διαθέτουν ΑΦΜ που λήγει σε 0.

Ειδικά οι υπάλληλοι του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους και της Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης θα απογραφούν υποχρεωτικά το διάστημα 1- 5 Ιουλίου, προκειμένου να δοκιμαστεί πιλοτικά και το σύστημα.

Το ίδιο διάστημα καλούνται, εθελοντικά, να απογραφούν και οι υπάλληλοι της Νομαρχίας Χαλκιδικής και του Δήμου Χαϊδαρίου, οι οποίοι όμως θα έχουν δυνατότητα απογραφής και μέχρι την καταληκτική ημερομηνία βάσει του ΑΦΜ τους.



Κάθε υπάλληλος θα πρέπει να ανατρέχει στην ηλεκτρονική σελίδα http://apografi. gov. gr και να συμπληρώνει την ειδική φόρμα που υπάρχει. Όπως αναφέρει η εγκύκλιος θα πρέπει να έχουν διαθέσιμα πρόσφατο εκκαθαριστικό μισθοδοσίας, εκκαθαριστικό φορολογίας ή άλλο έγγραφο με το ΑΦΜ από το 2002 και μετά, βιβλιάριο υγείας ή κάρτα κοινωνικής ασφάλισης ή επιστολή γνωστοποίησης του ΑΜΚΑ, αστυνομική- στρατιωτική ταυτότητα ή διαβατήριο, λογαριασμό της ΔΕΗ της κατοικίας (ανεξάρτητα από το όνομα του δικαιούχου), καθώς και τίτλους σπουδών (πτυχία, ξένες γλώσσες κ.λπ.).



Όσοι απογράφονται λαμβάνουν αποδεικτικό κωδικό απογραφής, ενώ θα παραλάβουν και κωδικό πρόσβασης στην προσωπική τους ηλεκτρονική σελίδα, όπου θα έχουν δυνατότητα ανάγνωσης των στοιχείων τους, αλλά όχι μεταβολής. Εάν επιθυμούν να αλλάξουν κάποιο λάθος στοιχείο, πρέπει να κάνουν εκ νέου εισαγωγή σε νέα φόρμα.

Όλες οι παρατηρήσεις της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα έχουν ληφθεί υπόψη, σχετικά με την απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, τονίζει το Υπουργείο Εσωτερικών.

Όπως αναφέρεται από το υπουργείο, «έχουν ληφθεί υπόψη όλες οι παρατηρήσεις της και τα στοιχεία, τα οποία συλλέγονται κατά την απογραφή, είναι σύμφωνα με αυτά που επιτρέπει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα».

Αντίθετοι δικαστές και εισαγγελείς

Η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων (ΕΔΕ) με ανακοίνωσή της συνιστά στα μέλη της να μην συμπληρώσουν και να μην υποβάλλουν το δελτίο απογραφής, όπως κάνει το πάσης φύσεως προσωπικό του Δημοσίου τομέα και των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Τομέα.

Όπως αναφέρει η Ένωση υπήρξαν αρκετές συναντήσεις για το ζήτημα της υποβολής του δελτίου απογραφής (ηλεκτρονικά) με το Υπουργείο Οικονομικών. Ακόμη, αναφέρει η ΕΔΕ ότι η υπουργική απόφαση που προβλέπει την απογραφή καταλαμβάνει μόνο το προσωπικό του Δημοσίου και δεν καταλαμβάνει φορείς των λειτουργιών του κράτους, όπως είναι οι δικαστικοί λειτουργοί.

Σύμφωνα πάντα με την ΕΔΕ η απογραφή δεν καταλαμβάνει την νομοθετική και εκτελεστική εξουσία κατά συνέπεια δεν καταλαμβάνει και τους δικαστές αφού είναι άμεσα όργανα του κράτους.

Παράλληλα, η ΈΔΕ υποστηρίζει ότι «πάσχει» η υπουργική απόφαση που προβλέπει την απογραφή, καθώς δεν αναφέρει ποίος είναι ο σκοπός της και ζητάει την επίλυση του συγκεκριμένου ζητήματος.

 

 

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus