Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Διαμάχη αρχαιολόγων για τον τάφο της Αμφίπολης: Επιμένει η Περιστέρη να τον χρονολογεί στο 325 -300 π.Χ

 

Οι πιο απίθανες θεωρίες συνωμοσίας

 

Ποιος ήταν ο οπαδός του Εθνικού, Κώστας Κατσούλης. Ο αγώνας του δίπλα στον Τεμπονέρα και η αριστερή του δράση

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο άνθρωπος που πούλησε τον Πύργο του Άιφελ για παλιοσίδερα και "δούλεψε" τον Αλ Καπόνε

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ψηφιακές "απαγωγές" στο Instagram: Κλέβουν φωτογραφίες παιδιών

 

Βίντεο: Πώς φαίνεται η Αθήνα από το διάστημα

 

Drift Allstars 2014: Πήραν φωτιά τα λάστιχα στο Επιτάλιο

 

Συνήγορος του Πολίτη: Χάος στα οικονομικά των δήμων. Ανάγκη χρηστής διαχείρισης

 

Μπουτάρης: "Βλακώδης η αξιολόγηση αλλά θα συναινέσω με πόνο καρδιάς"

 

Εμείς σκάβουμε και οι Γερμανοί πουλάνε νομίσματα από την Αμφίπολη σε δημοπρασία

 

Φωτογραφίες-ζάλη: Όλα όσα έγιναν στο Athens Flying Week

 

Αμφίπολη: "Σφίγγες" οι Kαρυάτιδες, κρατάνε τα μυστικά τους… και "απογοητεύουν"!

 

Ποιους άνδρες θεωρούν οι γυναίκες "κελεπούρια" για να παντρευτούν;

 

Η μακροζωία της Ικαρίας γίνεται ταινία και ταξιδεύει στην Ιαπωνία

 

Βίντεο: Το Blue Star Ιθάκη πάλεψε με τα κύματα

 

Έφτιαξαν Lamborghini, από σίδερα

 

Ο άνθρωπος πίσω από την μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα

 

Δέκα συμβουλές για πιο οικονομική οδήγηση

 

 

 

Αλλάζει αναγκαστικά η Red Βull

 
 
 
Η Red Βull είναι η ομάδα που θα χρειαστεί να κάνει τις περισσότερες προσαρμογές προκειμένου να συμμορφωθεί με την οδηγία της FIA για χρησιμοποίηση μία μόνο εκ των χαρτογραφήσεων από αυτές των τεσσάρων πρώτων αγώνων στη σεζόν.

 

Αυτό που κανείς δεν γνωρίζει και που δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει, είναι το αν και πόσο μεγάλο ήταν το όφελος από την -απαγορευμένη πλέον- χαρτογράφηση και κατά πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των μονοθεσίων στους επόμενους αγώνες.

Όλα αυτά άρχισαν λίγες μόνο ώρες πριν από το GP Γερμανίας, όταν το ενδιαφέρον στράφηκε αποκλειστικά στη χαρτογράφηση του κινητήρα της Renault, που χρησιμοποιούσε η Red Bull Racing στα μονοθέσια των Φέτελ και Γουέμπερ.

Από την παγκόσμια ομοσπονδία εκδόθηκε τεχνική οδηγία σχετικά με το άρθρο των κανονισμών, η οποία έχει σκοπό να μην επιτρέπει στις ομάδες να χρησιμοποιούν ακραίες χαρτογραφήσεις στους κινητήρες τους και μέσω αυτών να απολαμβάνουν αεροδυναμικά και άλλα οφέλη στους αγώνες.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus