Κυριακή, 29 Μαρτίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μία ζωή μέσα στους δρόμους: Τα ρεπορτάζ που διαβάσατε περισσότερο

 

Τα καλύτερα αεροδρόμια του κόσμου

 

Financial Times: Τι φοβάται περισσότερο η Μέρκελ στην αντιπαράθεσή με τον Τσίπρα

 

Τα 19 WE (ΕΜΕΙΣ) που μας έχουν κολλήσει στο μυαλό

 

Τα πολλά πρόσωπα της επιτυχίας μέσα από 15 ιστορίες

 

Οι ιστορίες γράφονται καλύτερα σε μεγάλες εικόνες

 

Γερμανικά ΜΜΕ: Η Μέρκελ φοβάται το Grexit, ο Γιούνκερ τo περιμένει και η Ελλάδα δεν συνεργάζεται

 

Ντοκιμαντέρ από τη Γαλακτοκομική Σχολή. Σε πρώτο πλάνο ο Βαγγέλης Γιακουμάκης

 

Βίντεο: Επαγγελματίας οδηγός κάνει φάρσα σε δασκάλους οδήγησης

 

Αποφυλακίστηκε ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Χρήστος Παππάς

 

Χιου Τζάκμαν: Ο παππούς μου ήταν Οθωμανός, από περιοχή της σύγχρονης Ελλάδας

 

Έρχεται το ηλεκτρονικό καταθεσιολόγιο για πάταξη της φοροδιαφυγής

 

Ο κύβος ερρίφθη: Συμμετοχή στα φάρμακα με βάση το εισόδημα

 

Πόσο κοστίζει ένας fan στο Facebook;

 

Μηχανή του Χρόνου: Τα καμπαρέ που οι Παριζιάνοι έπιναν με το διάβολο και σέρβιραν ποτά μέσα σε κρανία

 

Μηχανή του Χρόνου: Η 'απαγορευμένη' ταινία της Αλίκης

 

Σάρωσε την τηλεθέαση και τα social media ο Μάρκος Σεφερλής

 

15 ομογενείς που ανέβασαν την Ελλάδα πιο ψηλά

 

 

 

Αλλάζει αναγκαστικά η Red Βull

 
 
 
Η Red Βull είναι η ομάδα που θα χρειαστεί να κάνει τις περισσότερες προσαρμογές προκειμένου να συμμορφωθεί με την οδηγία της FIA για χρησιμοποίηση μία μόνο εκ των χαρτογραφήσεων από αυτές των τεσσάρων πρώτων αγώνων στη σεζόν.

 

Αυτό που κανείς δεν γνωρίζει και που δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει, είναι το αν και πόσο μεγάλο ήταν το όφελος από την -απαγορευμένη πλέον- χαρτογράφηση και κατά πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των μονοθεσίων στους επόμενους αγώνες.

Όλα αυτά άρχισαν λίγες μόνο ώρες πριν από το GP Γερμανίας, όταν το ενδιαφέρον στράφηκε αποκλειστικά στη χαρτογράφηση του κινητήρα της Renault, που χρησιμοποιούσε η Red Bull Racing στα μονοθέσια των Φέτελ και Γουέμπερ.

Από την παγκόσμια ομοσπονδία εκδόθηκε τεχνική οδηγία σχετικά με το άρθρο των κανονισμών, η οποία έχει σκοπό να μην επιτρέπει στις ομάδες να χρησιμοποιούν ακραίες χαρτογραφήσεις στους κινητήρες τους και μέσω αυτών να απολαμβάνουν αεροδυναμικά και άλλα οφέλη στους αγώνες.

 
FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus