Τρίτη, 27 Ιανουαρίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Δρίτσας: Η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματά εδώ

 

Η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε εικόνες

 

Έλενα Κουντουρά: Από τα κουλουάρ του στίβου και την πασαρέλα στο υπουργείο Τουρισμού

 

Οι τελευταίες πληροφορίες για το υπουργικό συμβούλιο

 

Σπηλιωτόπουλος: Δεν είναι ζήτημα η καθαρότητα, αλλά η κυβερνησιμότητα

 

Έπεσε το Facebook και το Instagram. Κρατήστε τις Selfie σας για αργότερα

 

Βρέθηκε φέρετρο με τα αρχικά του Μιγκέλ ντε Θερβάντες

 

Πανελλήνια συγκίνηση: 31 και 35 ετών οι δύο Έλληνες πιλότοι F-16 που έχασαν τη ζωή τους Ισπανία

 

hasadonisleftyet.com: Ιστοσελίδα μετρά ώρες μέχρι να φύγει ο Άδωνις από τη χώρα

 

Μηχανή του Χρόνου: Τι έκανε ο Τσε Γκεβάρα όταν έγινε υπουργός

 

Με το σταυρό στο χέρι (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για την επόμενη ημέρα της Ν.Δ

 

Νέα Υόρκη: Η χειμερινή καταιγίδα έβαλε σε ύπνο την πόλη που δεν κοιμάται ποτέ

 

Ντροπή σας κύριε Σαμαρά. Ακραίος μέχρι τέλους

 

Τα 4 υπερυπουργεία της νέας κυβέρνησης

 

Οι καλύτερες αεροπορικές economy class

 

Ο Αντώνης Σαμαράς δεν παρέδωσε στον Αλέξη Τσίπρα

 

Δυστύχημα με ελληνικό F16 στην Ισπανία. Δύο Έλληνες νεκροί και τουλάχιστον 19 τραυματίες

 

 

 

Αλλάζει αναγκαστικά η Red Βull

 
 
 
Η Red Βull είναι η ομάδα που θα χρειαστεί να κάνει τις περισσότερες προσαρμογές προκειμένου να συμμορφωθεί με την οδηγία της FIA για χρησιμοποίηση μία μόνο εκ των χαρτογραφήσεων από αυτές των τεσσάρων πρώτων αγώνων στη σεζόν.

 

Αυτό που κανείς δεν γνωρίζει και που δεν μπορεί με βεβαιότητα να πει, είναι το αν και πόσο μεγάλο ήταν το όφελος από την -απαγορευμένη πλέον- χαρτογράφηση και κατά πόσο αυτό μπορεί να επηρεάσει την απόδοση των μονοθεσίων στους επόμενους αγώνες.

Όλα αυτά άρχισαν λίγες μόνο ώρες πριν από το GP Γερμανίας, όταν το ενδιαφέρον στράφηκε αποκλειστικά στη χαρτογράφηση του κινητήρα της Renault, που χρησιμοποιούσε η Red Bull Racing στα μονοθέσια των Φέτελ και Γουέμπερ.

Από την παγκόσμια ομοσπονδία εκδόθηκε τεχνική οδηγία σχετικά με το άρθρο των κανονισμών, η οποία έχει σκοπό να μην επιτρέπει στις ομάδες να χρησιμοποιούν ακραίες χαρτογραφήσεις στους κινητήρες τους και μέσω αυτών να απολαμβάνουν αεροδυναμικά και άλλα οφέλη στους αγώνες.

 
FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus