Δευτέρα, 20 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μηχανή του Χρόνου: Η αιματηρή εισβολή των Γαλατών στην Ελλάδα το 279 π.Χ.

 

Η Τουρκία έκανε πράξη τις απειλές της: To τουρκικό σεισμογραφικό σκάφος Barbaros εισήλθε στην κυπριακή ΑΟΖ

 

Ο Τζίμης Πανούσης χωρίς φρένα, στην Ελλάδα των δογματικών

 

Ξεπαγώνουν 31.000 εφάπαξ για δημοσίους υπαλλήλους. Το ποσό που θα λάβουν ανάλογα με έτη υπηρεσίας

 

Βίντεο: Ένας καρχαρίας στη λίμνη Λάδωνα

 

Αποκαλύψεις Βαν Ρομπάι για το παρασκήνιο της ελληνικής κρίσης

 

Νέα ανατρεπτική θεωρία: Ο Μ. Αλέξανδρος είναι ο Ερμής του ψηφιδωτού, ο Φίλιππος ο Πλούτωνας και η Ολυμπιάδα η Περσεφόνη

 

Ο Παντελίδης ισχυρίζεται ότι παίζει και Μπετόβεν

 

Μήνυμα Μαζιώτη: "Με παρέμβαση Γεωργιάδη, με εμπόδισαν να μιλήσω σε εκδήλωση στο Πολυτεχνείο"

 

Καθηγητής Τζέιμς Ρομ: "Το φάντασμα στον θρόνο. Ο τύμβος της Αμφίπολης μπορεί να είναι ρωμαϊκός"

 

Ανατροπές στους μισθούς 600.000 δημοσίων υπαλλήλων. Στα 680 ευρώ ο βασικός

 

Φωτογραφίες: Η οικογένεια Μητσοτάκη γιόρτασε τα 96 χρόνια ζωής του επίτιμου της ΝΔ με τούρτα Παπαστρούμφ

 

Μηχανή του Χρόνου: Τι διαφορά έχουν οι Αρβανίτες της Ελλάδας από τους Αλβανούς;

 

Τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα όλων των εποχών

 

Φωτογραφίες: Οι απόκληροι του Λονδίνου

 

Hot Shots βίντεο: Κορίτσια με μπικίνι ρίχνουν με αληθινά πυρά και προκαλούν σκάνδαλο

 

Η απατηλή εικόνα των ξενοδοχείων. Τι παρουσιάζουν και τι πραγματικά είναι

 

Τα μεγαλύτερα κατασκευαστικά έργα όλων των εποχών

 

Ράσελ Κρόου: Αυτός ο Έλληνας είναι ο ήρωας μου

 

Πώς το "Yasou" βάλθηκε να τρελάνει Αμερικανίδες

 

Καταρρίπτοντας τους πιο γνωστούς αστικούς μύθους

 

H Goody's των τεσσάρων ηπείρων!

 

Ο μεγαλύτερος αποστολέας email που δεν έχετε ακούσει ποτέ

 

Τζίμης Πανούσης: Της πατρίδας μας το τρολ

 

Mία εικόνα - χίλιες λέξεις

 

Φωτογραφίες: 25 απίστευτες ομοιότητες

 

Βίντεο-παρωδία: Η ξανθιά Τσέχα και το χειρότερο παρκάρισμα στην ιστορία

 

 

 

Alfa Romeo. Nέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα Twinair

 
 
 
Ένα από τα αυτοκίνητα που κοσμούσαν το περίπτερο της Alfa Romeo στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ήταν η νέα έκδοση της MiTo με τον κινητήρα 0.9 Turbo TwinAir των 85 ίππων. Η MiTo TwinAir έρχεται τώρα και στην ελληνική αγορά, στην οποία θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη Ιουλίου, προσφέροντας τον ιδανικό συνδυασμό επιδόσεων, οικονομίας και χαμηλών εκπομπών ρύπων για το μικρότερο σπορ αυτοκίνητο της αγοράς.
 

Η νέα (TwinAir) έκδοση της MiTo ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ό,τι αφορά το συνδυασμό της βέλτιστης απόδοσης με τη χαμηλότερη δυνατή κατανάλωση και τις ελάχιστες εκπομπές ρύπων. Ο νέος κινητήρας της FPT (Fiat Powertrain Technologies), που κέρδισε τα βραβεία "International Engine of the Year 2011", Best Engine 2011 και "Best Green Engine 2011", έχει μόλις 875 κ.εκ. αλλά αποδίδει ισχύ 85 ίππων στις 5.500 στροφές και ροπή 145 Nm σταθερά από τις 2.000 έως τις 3.500 στροφές, χρησιμοποιώντας τη νέα τεχνολογία MultiAir.

Η ύπαρξη τούρμπο δεν χαρίζει μόνο δύναμη, αλλά και γραμμικότητα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του, προσφέροντας καλές επιδόσεις και οδηγική απόλαυση. Είναι χαρακτηριστικό, ότι η ροπή στις 1.000 στροφές είναι αυξημένη κατά 10-25% σε σχέση με τους κινητήρες 1.4 78 ίππων, 1.4 Multiair 105 ίππων.

Όμως εξίσου σημαντικά είναι τα αποτελέσματα στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, η οποία φτάνει μέχρι και το 25% σε σχέση με αυτούς τους κινητήρες. Με τη βοήθεια του συστήματος Start&Stop και του «έξυπνου» δυναμό που λειτουργεί μόνο στη φάση της επιβράδυνσης, η MiTo TwinAir, εκτός από μειωμένη κατανάλωση, σημειώνει και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην κατηγορία: 98 g/km, κάτι που συνεπάγεται μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην ουσία πρόκειται για ένα βενζινοκινητήρα υψηλής απόδοσης, που προσφέρει την κατανάλωση και το κόστος χρήσης ενός πετρελαιοκινητήρα!

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με το μοναδικό σύστημα DNA της Alfa Romeo, που επιτρέπει στον οδηγό να επέμβει δραστικά στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του, ανάλογα με τον τρόπο που θέλει να οδηγήσει και τις συνθήκες της στιγμής. Έτσι, στην καθημερινή χρήση, όπου η χαμηλή κατανάλωση είναι το ζητούμενο, μπορεί να επιλέξει το πρόγραμμα Natural, οπότε η μέγιστη ροπή μειώνεται κατά 35 Nm ενώ για δυναμική οδήγηση και επιδόσεις υπάρχει το πρόγραμμα Dynamic, στο οποίο ο κινητήρας ξεδιπλώνει το σύνολο των δυνατοτήτων του.

Η MiTo Twinair θα κυκλοφορήσει στην Ελληνική αγορά μόνο στην πλούσια εξοπλισμένη έκδοση Distinctive, η οποία περιλαμβάνει στάνταρ μπροστινούς και πλευρικούς αερόσακους, αερόσακους τύπου κουρτίνας και αερόσακο γονάτων οδηγού, σύστημα DNA, σύστημα VDC με ASR, MSR, CBC, e-Q2 και Hill Holder, σύστημα Start&Stop και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέφτες με αντιθαμβωτική λειτουργία, ζάντες αλουμινίου 16'', ραδιο-CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι κλπ. Επίσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις Distinctive των υπόλοιπων κινητήρων βενζίνης, η MiTo Twinair διαθέτει πίσω αεροτομή στον βασικό εξοπλισμό.

Η MiTo 0.9 Twinair 85hp Distinctive θα διατίθεται στην τιμή των 16.800€.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus