Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Περιμένουν το Σαμαρά να πέσει σαν γαλάζιο "ώριμο φρούτο"

 

Γιάνης Βαρουφάκης: Ο νέος τσάρος της ελληνικής οικονομίας μέσα από 10 ατάκες

 

Μηχανή του Χρόνου: Η μακάβρια ιστορία κανιβαλισμού πίσω από το παιδικό τραγούδι, "ήταν ένα μικρό καράβι"

 

Όταν ο Νίκος Βούτσης τα έβαζε με τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ: Δεν έχετε δικαίωμα. Σε αυτό το δρόμο περπάτησε ελεύθερος ο Λαμπράκης

 

Μαζί στη ζωή, μαζί και στο υπουργικό

 

Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης Τσίπρα. Γρίφος η υποψηφιότητα Αβραμόπουλου

 

Ο Αβραμόπουλος, η Προεδρία της Δημοκρατίας και τα παιχνίδια με το όνομα του Καραμανλή

 

Οι "καραμπόλες" του νέου υπουργικού συμβουλίου

 

Οι σοφοί του ΣΥΡΙΖΑ που έγιναν υπουργοί

 

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ: Τα πρόσωπα σε κάθε υπουργείο

 

Βασίλης Λεβέντης: Η συμμαχία ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ είναι παρά φύση σύζευξη. Μόνο την ανάσταση του Ανδρέα δεν υποσχέθηκε ο Τσίπρας

 

Ζωή Κωνσταντοπούλου: Η δεύτερη γυναίκα Πρόεδρος της Βουλής στην περίοδο της μεταπολίτευσης

 

Τα 14 εξωκοινοβουλευτικά πρόσωπα στη νέα κυβέρνηση

 

Η ανθρωπογεωγραφία της νέας κυβέρνησης

 

Η ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σε εικόνες

 

Έλενα Κουντουρά: Από τα κουλουάρ του στίβου και την πασαρέλα στο υπουργείο Τουρισμού

 

Μηχανή του Χρόνου: Τι έκανε ο Τσε Γκεβάρα όταν έγινε υπουργός

 

Ντροπή σας κύριε Σαμαρά. Ακραίος μέχρι τέλους

 

 

 

Le Mans. Θρίαμβος για το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro

 
 
 
Η Audi για άλλη μια φορά πέτυχε τεχνολογικό ορόσημο σε αγώνες αυτοκινήτου. Στον 80ο γύρο του φημισμένου αγώνα Le Mans 24 Hours, το υβριδικό αυτοκίνητο Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε για πρώτη φορά.
 

Οι 200.000 περίπου θεατές παρακολούθησαν έναν εκπληκτικό αγώνα με δραματικά συμβάντα που είναι τυπικά στη διεξαγωγή ενός τέτοιου αγώνα αλλά και την εντυπωσιακή επίδειξη του μότο “Vorsprung durch Technik” της Audi. Τα τέσσερα R18 της Audi Sport Team Joest που ήταν τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα μετά από 24 ώρες αγώνα κατέκτησαν τις θέσεις 1, 2, 3 και 5.

“Με την επιτυχία αυτή στον πιο σημαντικό και απαιτητικό αγώνα οι μηχανικοί μας έδειξαν την υψηλή τεχνολογική τους κατάρτιση με τον καλύτερο και εντυπωσιακότερο τρόπο”, σχολίασε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, κ. Rupert Stadler, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα. “Με το e-tron quattro σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα, χρησιμοποιήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία (ultra lightweight design) και κερδίσαμε – αυτό όμως δεν είναι κάτι δεδομένο και ειδικά σε αγώνα όπως το Le Mans. Σε αυτό το διήμερο είδαμε διάφορα να συμβαίνουν και πόσο σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία της ομάδας”.

Τα τέσσερα Audi R18 είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν στη μάρκα την ενδέκατη συνολικά νίκη της. Μετά από 378 γύρους, οι περσινοί νικητές Marcel Fässler (CH), André Lotterer (D) και Benoît Tréluyer (F) κέρδισαν και εφέτος τον αγώνα στο τιμόνι του Audi R18 e-tron quattro. Οι Dindo Capello (I), Tom Kristensen (DK) και Allan McNish (GB) πήραν τη δεύτερη θέση ενώ την τρίτη κατέκτησαν οι Marco Bonanomi (I), Oliver Jarvis (GB) και Mike Rockenfeller (D). Το τέταρτο αυτοκίνητο της Audi πήρε την πέμπτη θέση με οδηγούς τους Romain Dumas (F), Loïc Duval (F) και Marc Gené (Ε). 

“Τέτοιον αγώνα μόνο στο Le Mans μπορεί κανείς να παρακολουθήσει” σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich,  μόλις το τέταρτο Audi R18 πέρασε την γραμμή τερματισμού. “Κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει από νωρίς σε ένα Le Mans όπως αυτό που είχε τις ιδιαιτερότητές του.

 Όλοι μιλούσαν για το 1-2-3-4 όταν ξαφνικά 2 από τα αυτοκίνητά μας είχαν σχεδόν ταυτόχρονα ατύχημα. Οι άνθρωποι της Audi Sport Team Joest στους οποίους βγάζω το καπέλο κατόρθωσαν με σκληρή δουλειά εδώ και έναν χρόνο να πραγματοποιήσουν αυτόν τον θρίαμβο.

Ήταν πολύ μεγάλη πρόκληση η εξέλιξη ενός υβριδικού αυτοκινήτου με κίνηση στους τέσσερις τροχούς σε τόσο μικρό διάστημα το οποίο άντεξε σε αγώνα 24 ωρών.  Το γεγονός ότι όπως το 2001 με τον κινητήρα TFSI και το 2006 με τον TDI, έτσι και τώρα που κατορθώσαμε να  νικήσουμε απλά αποδεικνύει το επίπεδο της τεχνολογικής κατάρτισης της Audi. Είναι μεγάλη μέρα για την Audi Sport, την Audi και το e-tron quattro” συμπλήρωσε ο Dr. Ullrich.

Με την ενδέκατη νίκη σε αγώνα Le Mans, η Audi αύξησε την πρωτοπορία της στο World Endurance Championship ενώ οι Dindo Capello, Tom Kristensen και Allan McNish προηγούνται στους οδηγούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus