Σάββατο, 25 Απριλίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Μην τα χάσετε

Παραλίγο ξύλο στη Βουλή. Η δήλωση Βούτση που άναψε φωτιές

 

Φίλης: Δεν φοβόμαστε τις εκλογές, αν χρειαστεί θα γίνουν

 

Διαμαντόπουλος σε αντιπολίτευση : Ακούστε Τρύπες, το 'Κράτα το σόου μαϊμού'

 

Κουτσούκος για Βαρουφάκη: Μόλις τελειώσει αυτό το έργο θα παίρνει κατοστάρες για να δίνει διαλέξεις

 

Πώς οι Τούρκοι προσπάθησαν να αποσιωπήσουν τη Γενοκτονία των Αρμενίων μέσω Καλλίπολης

 

Έγγραφο-φωτιά της Ε.Ε. : Τα κράτη-μέλη απέτυχαν παταγωδώς να αντιμετωπίσουν την ανεργία

 

Ο παγκόσμιος 'χάρτης' ευτυχίας. Τα πιο χαρούμενα κράτη του πλανήτη και η πρωτιά της δυστυχίας μας

 

Η κάθοδος των swingers: Στην Κρήτη ένα από τα μεγαλύτερα πάρτι ανταλλαγής συντρόφων

 

Ολόκληρη η συγκλονιστική συναυλία των System of a Down στην Αρμενία για την γενοκτονία

 

Ανοιχτή επιστολή: Όταν έφυγα από την Ελλάδα, είχα απηυδήσει από το εργασιακό περιβάλλον

 

Έξαλλοι οι Ινδιάνοι με τη νέα ταινία του Άνταμ Σάντλερ

 

Μηχανή του Χρόνου : Τα δερμάτινα στρινγκ των γυναικών των Εσκιμώων

 

10 τρελά στοιχήματα που δεν θα έβαζες ποτέ

 

Στο φως η εντολή του καθεστώτος Φράνκο για τη δολοφονία του Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα

 

Όταν οι δημοσιογράφοι 'παράτησαν' τον Ντάισελμπλουμ και έτρεξαν στον Βαρουφάκη

 

Έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα ή με τη μέρα στα 1,9 ευρώ

 

Μηχανή του Χρόνου: Οι βιασμοί και οι άγριες δολοφονίες Αρμενισσών από Τούρκους

 

Αρμένισσα 101 ετών διηγείται τη σφαγή και κατηγορεί τον Λευκό Οίκο για την αποφυγή του όρου 'γενοκτονία'

 

Τράπεζα Πειραιώς: Διαγραφή του 100% των οφειλών έως 20.000 ευρώ

 

 

 

Le Mans. Θρίαμβος για το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro

 
 
 
Η Audi για άλλη μια φορά πέτυχε τεχνολογικό ορόσημο σε αγώνες αυτοκινήτου. Στον 80ο γύρο του φημισμένου αγώνα Le Mans 24 Hours, το υβριδικό αυτοκίνητο Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε για πρώτη φορά.
 

Οι 200.000 περίπου θεατές παρακολούθησαν έναν εκπληκτικό αγώνα με δραματικά συμβάντα που είναι τυπικά στη διεξαγωγή ενός τέτοιου αγώνα αλλά και την εντυπωσιακή επίδειξη του μότο “Vorsprung durch Technik” της Audi. Τα τέσσερα R18 της Audi Sport Team Joest που ήταν τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα μετά από 24 ώρες αγώνα κατέκτησαν τις θέσεις 1, 2, 3 και 5.

“Με την επιτυχία αυτή στον πιο σημαντικό και απαιτητικό αγώνα οι μηχανικοί μας έδειξαν την υψηλή τεχνολογική τους κατάρτιση με τον καλύτερο και εντυπωσιακότερο τρόπο”, σχολίασε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, κ. Rupert Stadler, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα. “Με το e-tron quattro σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα, χρησιμοποιήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία (ultra lightweight design) και κερδίσαμε – αυτό όμως δεν είναι κάτι δεδομένο και ειδικά σε αγώνα όπως το Le Mans. Σε αυτό το διήμερο είδαμε διάφορα να συμβαίνουν και πόσο σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία της ομάδας”.

Τα τέσσερα Audi R18 είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν στη μάρκα την ενδέκατη συνολικά νίκη της. Μετά από 378 γύρους, οι περσινοί νικητές Marcel Fässler (CH), André Lotterer (D) και Benoît Tréluyer (F) κέρδισαν και εφέτος τον αγώνα στο τιμόνι του Audi R18 e-tron quattro. Οι Dindo Capello (I), Tom Kristensen (DK) και Allan McNish (GB) πήραν τη δεύτερη θέση ενώ την τρίτη κατέκτησαν οι Marco Bonanomi (I), Oliver Jarvis (GB) και Mike Rockenfeller (D). Το τέταρτο αυτοκίνητο της Audi πήρε την πέμπτη θέση με οδηγούς τους Romain Dumas (F), Loïc Duval (F) και Marc Gené (Ε). 

“Τέτοιον αγώνα μόνο στο Le Mans μπορεί κανείς να παρακολουθήσει” σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich,  μόλις το τέταρτο Audi R18 πέρασε την γραμμή τερματισμού. “Κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει από νωρίς σε ένα Le Mans όπως αυτό που είχε τις ιδιαιτερότητές του.

 Όλοι μιλούσαν για το 1-2-3-4 όταν ξαφνικά 2 από τα αυτοκίνητά μας είχαν σχεδόν ταυτόχρονα ατύχημα. Οι άνθρωποι της Audi Sport Team Joest στους οποίους βγάζω το καπέλο κατόρθωσαν με σκληρή δουλειά εδώ και έναν χρόνο να πραγματοποιήσουν αυτόν τον θρίαμβο.

Ήταν πολύ μεγάλη πρόκληση η εξέλιξη ενός υβριδικού αυτοκινήτου με κίνηση στους τέσσερις τροχούς σε τόσο μικρό διάστημα το οποίο άντεξε σε αγώνα 24 ωρών.  Το γεγονός ότι όπως το 2001 με τον κινητήρα TFSI και το 2006 με τον TDI, έτσι και τώρα που κατορθώσαμε να  νικήσουμε απλά αποδεικνύει το επίπεδο της τεχνολογικής κατάρτισης της Audi. Είναι μεγάλη μέρα για την Audi Sport, την Audi και το e-tron quattro” συμπλήρωσε ο Dr. Ullrich.

Με την ενδέκατη νίκη σε αγώνα Le Mans, η Audi αύξησε την πρωτοπορία της στο World Endurance Championship ενώ οι Dindo Capello, Tom Kristensen και Allan McNish προηγούνται στους οδηγούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus