Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Βίντεο: Tου σήκωσε το αμάξι ο γερανός, ανέβηκε πάνω και το "απογείωσε"

 

Βίντεο-ντοκουμέντο από τον τραυματισμό του φιλάθλου του Εθνικού στην Κρήτη

 

Τζέιμς Ρομ για Αμφίπολη: Μόνο ο Μέγας Αλέξανδρος θα άξιζε αυτό το μνημείο

 

Rheinische Post: Πώς ζουν οι Έλληνες 4 χρόνια μετά τη χρεοκοπία

 

O άστεγος που κάθε βράδυ κοιμάται σε διαφορετικό σπίτι... με διαφορετική γυναίκα

 

Θρίλερ στο Μεσολόγγι: Ταμπουρωμένα στο σπίτι τους τρία αδέρφια, απειλούν να αυτοκτονήσουν

 

Οι αριθμοί της ντροπής: 1.000.000 παιδιά πεθαίνουν την πρώτη μέρα της ζωής τους

 

Πώς ήταν και πώς έγιναν: Η Jessica Rabbit πάχυνε και ο Mumm-Ra, ταμίας σε σούπερ μάρκετ

 

Αμφίπολη: Πρώτα η οροφή, μετά οι ανακοινώσεις. "Ο τάφος έχει συληθεί. Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ τον νεκρό", κατά τον αρχαιολόγο Φάκλαρη

 

Καταδικάστηκε ο χρυσαυγίτης που ήθελε "φούρνους" στην Ελλάδα

 

Οι αλήθειες και τα ψέματα για τους μισθούς στην Ελλάδα

 

Τα γυρνάει ο ΕΟΠΥΥ για το τεστ ΠΑΠ. Αποζημίωση για όλες οι γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας, μία φορά τον χρόνο

 

Βίντεο: Οι Έλληνες πιλότοι F-16 ΖΕΥΣ που άφησαν τους Ελβετούς με το στόμα ανοιχτό

 

Προκαλεί ο Έρογλου: Οι Ελληνοκύπριοι είναι η κατοχική δύναμη και όχι ο τουρκικός στρατός

 

Απίστευτο Θράσος: Ο Kanye West ζητά από θεατή σε αναπηρικό καροτσάκι να σηκωθεί όρθιος

 

"Επιστροφή στα Αντικύθηρα" με σύμμαχο την υψηλή τεχνολογία

 

Κίνα: Πεζοδρόμια για φανατικούς των κινητών

 

Μηχανή του Χρόνου: Τα κορίτσια που πήδηξαν στο κενό για να σωθούν. Η φωτογραφία που άλλαξε τους κανόνες πυρασφάλειας

 

 

 

Le Mans. Θρίαμβος για το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro

 
 
 
Η Audi για άλλη μια φορά πέτυχε τεχνολογικό ορόσημο σε αγώνες αυτοκινήτου. Στον 80ο γύρο του φημισμένου αγώνα Le Mans 24 Hours, το υβριδικό αυτοκίνητο Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε για πρώτη φορά.
 

Οι 200.000 περίπου θεατές παρακολούθησαν έναν εκπληκτικό αγώνα με δραματικά συμβάντα που είναι τυπικά στη διεξαγωγή ενός τέτοιου αγώνα αλλά και την εντυπωσιακή επίδειξη του μότο “Vorsprung durch Technik” της Audi. Τα τέσσερα R18 της Audi Sport Team Joest που ήταν τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα μετά από 24 ώρες αγώνα κατέκτησαν τις θέσεις 1, 2, 3 και 5.

“Με την επιτυχία αυτή στον πιο σημαντικό και απαιτητικό αγώνα οι μηχανικοί μας έδειξαν την υψηλή τεχνολογική τους κατάρτιση με τον καλύτερο και εντυπωσιακότερο τρόπο”, σχολίασε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, κ. Rupert Stadler, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα. “Με το e-tron quattro σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα, χρησιμοποιήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία (ultra lightweight design) και κερδίσαμε – αυτό όμως δεν είναι κάτι δεδομένο και ειδικά σε αγώνα όπως το Le Mans. Σε αυτό το διήμερο είδαμε διάφορα να συμβαίνουν και πόσο σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία της ομάδας”.

Τα τέσσερα Audi R18 είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν στη μάρκα την ενδέκατη συνολικά νίκη της. Μετά από 378 γύρους, οι περσινοί νικητές Marcel Fässler (CH), André Lotterer (D) και Benoît Tréluyer (F) κέρδισαν και εφέτος τον αγώνα στο τιμόνι του Audi R18 e-tron quattro. Οι Dindo Capello (I), Tom Kristensen (DK) και Allan McNish (GB) πήραν τη δεύτερη θέση ενώ την τρίτη κατέκτησαν οι Marco Bonanomi (I), Oliver Jarvis (GB) και Mike Rockenfeller (D). Το τέταρτο αυτοκίνητο της Audi πήρε την πέμπτη θέση με οδηγούς τους Romain Dumas (F), Loïc Duval (F) και Marc Gené (Ε). 

“Τέτοιον αγώνα μόνο στο Le Mans μπορεί κανείς να παρακολουθήσει” σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich,  μόλις το τέταρτο Audi R18 πέρασε την γραμμή τερματισμού. “Κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει από νωρίς σε ένα Le Mans όπως αυτό που είχε τις ιδιαιτερότητές του.

 Όλοι μιλούσαν για το 1-2-3-4 όταν ξαφνικά 2 από τα αυτοκίνητά μας είχαν σχεδόν ταυτόχρονα ατύχημα. Οι άνθρωποι της Audi Sport Team Joest στους οποίους βγάζω το καπέλο κατόρθωσαν με σκληρή δουλειά εδώ και έναν χρόνο να πραγματοποιήσουν αυτόν τον θρίαμβο.

Ήταν πολύ μεγάλη πρόκληση η εξέλιξη ενός υβριδικού αυτοκινήτου με κίνηση στους τέσσερις τροχούς σε τόσο μικρό διάστημα το οποίο άντεξε σε αγώνα 24 ωρών.  Το γεγονός ότι όπως το 2001 με τον κινητήρα TFSI και το 2006 με τον TDI, έτσι και τώρα που κατορθώσαμε να  νικήσουμε απλά αποδεικνύει το επίπεδο της τεχνολογικής κατάρτισης της Audi. Είναι μεγάλη μέρα για την Audi Sport, την Audi και το e-tron quattro” συμπλήρωσε ο Dr. Ullrich.

Με την ενδέκατη νίκη σε αγώνα Le Mans, η Audi αύξησε την πρωτοπορία της στο World Endurance Championship ενώ οι Dindo Capello, Tom Kristensen και Allan McNish προηγούνται στους οδηγούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus