Παρασκευή, 24 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Πράσινο φως από την Ιταλία για αποζημιώσεις θυμάτων των ναζί και για την Ελλάδα

 

Halloween από τον Rémi: Η νέα επική φάρσα του Gaillard έχει τρόμο και "αίμα"

 

Φωτογραφίες: Passage du Gois. Ο πιο επικίνδυνος και απρόβλεπτος δρόμος στον κόσμο

 

Η ιστορία της σβάστικας, πριν τη χρησιμοποιήσει ο Χίτλερ

 

Ο Μπραντ Πιτ έφτυσε τον Ζακ Γαλιφιανάκη στο μάτι όταν τον ρώτησε για την Άνιστον

 

Στα "σχολεία" της τζιχάντ: Με ποιόν τρόπο το Ισλαμικό Κράτος εκπαιδεύει ανήλικα

 

Τα μεγαλύτερα ψέματα στην ιστορία

 

Ζωή χωρίς πετρέλαιο: Νέο σχέδιο δράσης για την αιθαλομίχλη εν όψει χειμώνα

 

Δέκα ταινίες τρόμου εμπνευσμένες από την πραγματική ζωή

 

Νοκ άουτ μετά από φάρσα: Απάντησε με μπουνιά στο χαστούκι της πίτσας

 

Βίντεο-σοκ: Πώς πολεμούν τον Έμπολα στους δρόμους της φτώχειας

 

12 "τρελοί" λόγοι, που μας γερνάνε πριν την ώρα μας

 

Φάκλαρης: Το μνημείο της Αμφίπολης είναι σπουδαίο παρότι έχει λεηλατηθεί. Θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει

 

Κοινωνικό πείραμα: Πόσο μακριά θα φτάνατε για να καλύψετε έναν φίλο σας που εμπλέκεται σε φόνο;

 

"Στη Συρία είμαι ελεύθερη" λέει η 15χρονη Αυστριακή που πήγε στο Ισλαμικό Κράτος

 

Μηχανή του Χρόνου: Η εισβολή Παπαφλέσσα στην Αρκαδία για φοροφυγάδες που προκάλεσε δεύτερο εμφύλιο

 

Ο αρχαίος τάφος της Αμφίπολης τρισδιάστατα. Από τις Σφίγγες μέχρι τον... τέταρτο θάλαμο

 

Οι ζωγράφοι του Λουκάνικου μιλούν στο NEWS 247: Ο επαναστάτης σκύλος θα ζει για πάντα στου Ψυρρή

 

 

 

Le Mans. Θρίαμβος για το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro

 
 
 
Η Audi για άλλη μια φορά πέτυχε τεχνολογικό ορόσημο σε αγώνες αυτοκινήτου. Στον 80ο γύρο του φημισμένου αγώνα Le Mans 24 Hours, το υβριδικό αυτοκίνητο Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε για πρώτη φορά.
 

Οι 200.000 περίπου θεατές παρακολούθησαν έναν εκπληκτικό αγώνα με δραματικά συμβάντα που είναι τυπικά στη διεξαγωγή ενός τέτοιου αγώνα αλλά και την εντυπωσιακή επίδειξη του μότο “Vorsprung durch Technik” της Audi. Τα τέσσερα R18 της Audi Sport Team Joest που ήταν τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα μετά από 24 ώρες αγώνα κατέκτησαν τις θέσεις 1, 2, 3 και 5.

“Με την επιτυχία αυτή στον πιο σημαντικό και απαιτητικό αγώνα οι μηχανικοί μας έδειξαν την υψηλή τεχνολογική τους κατάρτιση με τον καλύτερο και εντυπωσιακότερο τρόπο”, σχολίασε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, κ. Rupert Stadler, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα. “Με το e-tron quattro σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα, χρησιμοποιήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία (ultra lightweight design) και κερδίσαμε – αυτό όμως δεν είναι κάτι δεδομένο και ειδικά σε αγώνα όπως το Le Mans. Σε αυτό το διήμερο είδαμε διάφορα να συμβαίνουν και πόσο σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία της ομάδας”.

Τα τέσσερα Audi R18 είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν στη μάρκα την ενδέκατη συνολικά νίκη της. Μετά από 378 γύρους, οι περσινοί νικητές Marcel Fässler (CH), André Lotterer (D) και Benoît Tréluyer (F) κέρδισαν και εφέτος τον αγώνα στο τιμόνι του Audi R18 e-tron quattro. Οι Dindo Capello (I), Tom Kristensen (DK) και Allan McNish (GB) πήραν τη δεύτερη θέση ενώ την τρίτη κατέκτησαν οι Marco Bonanomi (I), Oliver Jarvis (GB) και Mike Rockenfeller (D). Το τέταρτο αυτοκίνητο της Audi πήρε την πέμπτη θέση με οδηγούς τους Romain Dumas (F), Loïc Duval (F) και Marc Gené (Ε). 

“Τέτοιον αγώνα μόνο στο Le Mans μπορεί κανείς να παρακολουθήσει” σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich,  μόλις το τέταρτο Audi R18 πέρασε την γραμμή τερματισμού. “Κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει από νωρίς σε ένα Le Mans όπως αυτό που είχε τις ιδιαιτερότητές του.

 Όλοι μιλούσαν για το 1-2-3-4 όταν ξαφνικά 2 από τα αυτοκίνητά μας είχαν σχεδόν ταυτόχρονα ατύχημα. Οι άνθρωποι της Audi Sport Team Joest στους οποίους βγάζω το καπέλο κατόρθωσαν με σκληρή δουλειά εδώ και έναν χρόνο να πραγματοποιήσουν αυτόν τον θρίαμβο.

Ήταν πολύ μεγάλη πρόκληση η εξέλιξη ενός υβριδικού αυτοκινήτου με κίνηση στους τέσσερις τροχούς σε τόσο μικρό διάστημα το οποίο άντεξε σε αγώνα 24 ωρών.  Το γεγονός ότι όπως το 2001 με τον κινητήρα TFSI και το 2006 με τον TDI, έτσι και τώρα που κατορθώσαμε να  νικήσουμε απλά αποδεικνύει το επίπεδο της τεχνολογικής κατάρτισης της Audi. Είναι μεγάλη μέρα για την Audi Sport, την Audi και το e-tron quattro” συμπλήρωσε ο Dr. Ullrich.

Με την ενδέκατη νίκη σε αγώνα Le Mans, η Audi αύξησε την πρωτοπορία της στο World Endurance Championship ενώ οι Dindo Capello, Tom Kristensen και Allan McNish προηγούνται στους οδηγούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus