Παρασκευή, 01 Αυγούστου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Οι δέκα καλύτερες χώρες για να εργαστείς

 

Και όμως ένας Τουρκοκύπριος αναζητά Ελληνοκύπριους για να τους επιστρέψει την περιουσία τους

 

Αποκαλύφθηκε η ταυτότητα της "Energizer": Η μέχρι πρότινος άγνωστη ερωμένη του Μπίλ Κλίντον

 

Η πιο νέα πρόεδρος σε ποδοσφαιρική ομάδα: 24χρονη ανέλαβε τα ηνία του Αφάντου

 

Μηχανή του Χρόνου: Τα ναρκωτικά υπήρχαν από την προϊστορική εποχή. Πώς κατάφερναν να μην εξαρτηθούν;

 

Active City Stop. Το σύστημα που εξελίσσει η Ford βοηθά στη μείωση της έντασης συγκρούσεων

 

Τα γάντια που φορούσε ο Μοχάμεντ Άλι στον "Αγώνα του Αιώνα" πουλήθηκαν σε δημοπρασία έναντι 400.000 δολαρίων

 

Πρώτη φορά Αλβανός πρωθυπουργός παραδέχεται ότι στην Χειμάρα ζει μέρος της ελληνικής μειονότητας

 

"Θάβουν" στο αρχείο το Φαρμακονήσι. Συγγενείς των νεκρών ζητούν Δικαιοσύνη

 

Παρέμβαση του Αρείου Πάγου για την απόφαση στην υπόθεση της Μανωλάδας

 

Μαστοράκης: Πολύ εντυπωσιακό το τέχνασμα της Χαρούλας Σύριζα να ενταχθεί στη μηχανή προπαγάνδας

 

On camera εξομολόγηση Στέφανου Κορκολή: "Και εγώ πάσχω από καρκίνο"

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο στρατιώτης που έζησε μόνος για 30 χρόνια στην έρημη νήσο της Αγίας Ελένης

 

Πώς μεταδίδεται ο ιός Έμπολα. Ποια είναι τα συμπτώματα του

 

Με αίμα βάφτηκε η 72ωρη εκεχειρία στη Γάζα. 4 νεκροί από πυρά ισραηλινού τανκ

 

Οι 9 φράσεις που μπορεί να "τρελάνουν" τον γιατρό σας και δεν πρέπει να τις πείτε ποτέ!

 

Ποιος είναι ο κερδοσκόπος που ευθύνεται για τη νέα πτώχευσης της Αργεντινής

 

Οι 10 "ακίνδυνες" φράσεις που δεν πρέπει να πείτε ποτέ στο παιδί σας

 

Γιώργος Πετρόχειλος: Η αλήθεια δεν βρίσκεται στους Sex Pistols αλλά στη Χρυσή Αυγή

 

 

 

Le Mans. Θρίαμβος για το υβριδικό Audi R18 e-tron quattro

 
 
 
Η Audi για άλλη μια φορά πέτυχε τεχνολογικό ορόσημο σε αγώνες αυτοκινήτου. Στον 80ο γύρο του φημισμένου αγώνα Le Mans 24 Hours, το υβριδικό αυτοκίνητο Audi R18 e-tron quattro θριάμβευσε για πρώτη φορά.
 

Οι 200.000 περίπου θεατές παρακολούθησαν έναν εκπληκτικό αγώνα με δραματικά συμβάντα που είναι τυπικά στη διεξαγωγή ενός τέτοιου αγώνα αλλά και την εντυπωσιακή επίδειξη του μότο “Vorsprung durch Technik” της Audi. Τα τέσσερα R18 της Audi Sport Team Joest που ήταν τα ταχύτερα και πιο αξιόπιστα μετά από 24 ώρες αγώνα κατέκτησαν τις θέσεις 1, 2, 3 και 5.

“Με την επιτυχία αυτή στον πιο σημαντικό και απαιτητικό αγώνα οι μηχανικοί μας έδειξαν την υψηλή τεχνολογική τους κατάρτιση με τον καλύτερο και εντυπωσιακότερο τρόπο”, σχολίασε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi AG, κ. Rupert Stadler, ο οποίος παρακολούθησε από κοντά τον αγώνα. “Με το e-tron quattro σε συνδυασμό με το πολύ ελαφρύ αμάξωμα, χρησιμοποιήσαμε μια εντελώς νέα τεχνολογία (ultra lightweight design) και κερδίσαμε – αυτό όμως δεν είναι κάτι δεδομένο και ειδικά σε αγώνα όπως το Le Mans. Σε αυτό το διήμερο είδαμε διάφορα να συμβαίνουν και πόσο σημαντική είναι η σωστή προετοιμασία της ομάδας”.

Τα τέσσερα Audi R18 είχαν την ευκαιρία να χαρίσουν στη μάρκα την ενδέκατη συνολικά νίκη της. Μετά από 378 γύρους, οι περσινοί νικητές Marcel Fässler (CH), André Lotterer (D) και Benoît Tréluyer (F) κέρδισαν και εφέτος τον αγώνα στο τιμόνι του Audi R18 e-tron quattro. Οι Dindo Capello (I), Tom Kristensen (DK) και Allan McNish (GB) πήραν τη δεύτερη θέση ενώ την τρίτη κατέκτησαν οι Marco Bonanomi (I), Oliver Jarvis (GB) και Mike Rockenfeller (D). Το τέταρτο αυτοκίνητο της Audi πήρε την πέμπτη θέση με οδηγούς τους Romain Dumas (F), Loïc Duval (F) και Marc Gené (Ε). 

“Τέτοιον αγώνα μόνο στο Le Mans μπορεί κανείς να παρακολουθήσει” σχολίασε ο επικεφαλής της Audi Motorsport, Dr. Wolfgang Ullrich,  μόλις το τέταρτο Audi R18 πέρασε την γραμμή τερματισμού. “Κανείς δεν μπορεί να πανηγυρίζει από νωρίς σε ένα Le Mans όπως αυτό που είχε τις ιδιαιτερότητές του.

 Όλοι μιλούσαν για το 1-2-3-4 όταν ξαφνικά 2 από τα αυτοκίνητά μας είχαν σχεδόν ταυτόχρονα ατύχημα. Οι άνθρωποι της Audi Sport Team Joest στους οποίους βγάζω το καπέλο κατόρθωσαν με σκληρή δουλειά εδώ και έναν χρόνο να πραγματοποιήσουν αυτόν τον θρίαμβο.

Ήταν πολύ μεγάλη πρόκληση η εξέλιξη ενός υβριδικού αυτοκινήτου με κίνηση στους τέσσερις τροχούς σε τόσο μικρό διάστημα το οποίο άντεξε σε αγώνα 24 ωρών.  Το γεγονός ότι όπως το 2001 με τον κινητήρα TFSI και το 2006 με τον TDI, έτσι και τώρα που κατορθώσαμε να  νικήσουμε απλά αποδεικνύει το επίπεδο της τεχνολογικής κατάρτισης της Audi. Είναι μεγάλη μέρα για την Audi Sport, την Audi και το e-tron quattro” συμπλήρωσε ο Dr. Ullrich.

Με την ενδέκατη νίκη σε αγώνα Le Mans, η Audi αύξησε την πρωτοπορία της στο World Endurance Championship ενώ οι Dindo Capello, Tom Kristensen και Allan McNish προηγούνται στους οδηγούς του παγκόσμιου πρωταθλήματος.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus