Παρασκευή, 22 Μαίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

O Μπέος έκανε μπάνιο για να δείξει ότι είναι καθαρά τα νερά των Αλυκών Βόλου

 

Η 57η επέτειος που έγινε viral: Ποτέ δεν είναι αργά για σμόκιν, λουλούδια και σοκολατάκια

 

Ο Γιούνκερ δεν μπορεί να ξεπεράσει ότι ο Τσίπρας δεν φοράει γραβάτα

 

Πόζαρε σαν 15χρονη για να αποπλανεί ανήλικα αγόρια. Μπορείς να μαντέψεις την πραγματική της ηλικία;

 

Μηχανή του Χρόνου: 'Βγες από το ίντερνετ, θέλω να πάρω τηλέφωνο', 20 φράσεις που δεν θα ξαναπούμε ποτέ πια!

 

Η συμφωνία "κολλάει" στο ΔΝΤ. Συμπάθεια και κατανόηση από Μέρκελ-Ολάντ σε Τσίπρα

 

Game of Thrones: Η μητέρα των Δράκων τραγουδά Reggae και θα κολλήσεις μαζί της

 

Greekoholics: Χάνουν από την Ελλάδα εκατομμύρια αλλά παραμένουν

 

Μπορείς να κοιτάξεις την κόκκινη μύτη;

 

Όλο το παρασκήνιο για την ΕΡΤ με Κωνσταντοπούλου - Παππά

 

Αλαλούμ με τον ΦΠΑ. Δύο ακραία σενάρια καταθέτουν οι δανειστές

 

Ποιοι κερδίζουν χρήματα με τη σπέκουλα του Grexit

 

Ο άνθρωπος που έχασε 15 δισεκατομμύρια δολάρια μέσα σε μία ώρα

 

 

 

Τα παριζιάνικα μοντελάκια της Alfa Romeo

 
 
 
Η σύνδεση της Alfa Romeo με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αποτέλεσε την έμπνευση για μια συλλεκτική έκδοση της MiΤο με 170 ίππους που θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι
 

Με τέσσερις MiTo θα δώσει το παρόν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Alfa Romeo.  Μια έκδοση του Safety Car που χρησιμοποιήθηκε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike Eni FIM SBK, δυο εκδόσεις που θα παρουσιαστούν επίσημα τους ερχόμενους μήνες και προέρχονται ακριβώς από τη MiTo Safety Car -μια περιορισμένης έκδοσης 1.4 Multiair 170 HP Superbike Limited Edition που θα παραχθεί σε 200 αυτοκίνητα και μια 0.9 Turbo TwinAir 85HP Superbike Special Series. Μια μοτοσικλέτα Aprilia superbike που οδήγησε ο Max Biaggi στο SBK στέκεται δίπλα σε αυτά τα σπορ μοντέλα, δίνοντας την κατάλληλη ερμηνεία για την ταυτότητα των αυτοκινήτων.

Το κοινό μπορεί να θαυμάσει την πηγή της έμπνευσης για τις δυο Ειδικές Σειρές, την Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde 1.4 MultiAir 170 HP που είναι το επίσημο Safety Car του "Eni FIM SBK Superbike World Championship". Η σπορ προσωπικότητά της εκπέμπεται στο αποκλειστικό χρώμα της, το Rosso Competizione.

Τα φώτα επίσης θα πέσουν στην Giulietta, το κοινό της οποίας μπορεί να θαυμάσει το φινετσάτο Collezione pack και το αποκλειστικό πακέτο εξοπλισμού "Sportiva", εμπνευσμένο από το θρυλικό σήμα Quadrifoglio Verde που πάντοτε ήταν σύμβολο υπεροχής στις τεχνικές δημιουργίες της Alfa Romeo. Το πακέτο Sportiva, που είναι ήδη διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά σε όλες τις εκδόσεις Distinctive, περιλαμβάνει μαρσπιέ αλουμινίου στη βάση των θυρών, εσωτερικό κι εξωτερικό λογότυπο QV, πίσω σπορ ανάρτηση, σκουρόχρωμους προβολείς, καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών Chrome Satine, ένθετο ταμπλό από σκούρο αλουμίνιο, σπορ δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο με κόκκινες ραφές, μαύρο εσωτερικό, σπορ πεντάλ αλουμινίου κόκκινες 4πίστονες δαγκάνες φρένων, πλευρικά μαρσπιέ, ζάντες αλουμινίου σκουρόχρωμες QV 18’’ και σπορ σαλόνι με δέρμα microfibra.

Οι δυο αυτές προϊοντικές καινοτομίες αυξάνουν το ενδιαφέρον για την Alfa Romeo Giulietta, η οποία έχει πετύχει περισσότερες από 165.000 πωλήσεις από το λανσάρισμά της στο μέσο του 2010 έως και σήμερα.

Η Alfa Romeo και το "SBK Superbike World Championship"

Η Alfa Romeo και το "Eni FIM SBK Superbike World Championship" έχουν μια εξαιρετική συνεργασία εδώ και έξι χρόνια. Η μάρκα είναι ο Top Sponsor και έχει το επίσημο Safety Car του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος από το 2007. Πρόκειται για ένα κομβικό, υψηλής τηλεθέασης συνεργάτη για την Alfa Romeo. Το "Eni FIM 2012 SBK Superbike World Championship" αναμεταδίδεται από 104 τηλεοπτικούς σταθμούς σε ένα σύνολο σχεδόν 4.000 ωρών προβολής κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν, με περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια θεατές σε 180 χώρες σε όλο τον κόσμο το 2011, ενώ επιπρόσθετα υπάρχει το κοινό που παρακολουθεί τους αγώνες στην πίστα (πάνω από 1 εκατομμύριο).

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus