Πέμπτη, 02 Απριλίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Σταμάτα ό,τι κάνεις και δες αυτό το βίντεο. Είμαστε ελεύθεροι ή ζούμε μέσα σε ένα ψέμα;

 

Τα ζόμπι επιτίθενται: Η πιο τρομακτική φάρσα που έγινε ποτέ

 

Μέσα στην εγκαταλελειμμένη έπαυλη Mike Tyson

 

Δεν είναι πρωταπριλιάτικο αστείο. Ο Βαρουφάκης ξεκινά σαφάρι ελέγχων σε όλα τα MME που έχουν πάρει δάνεια μέσα στην κρίση

 

Σαμαράς: Κι ο Σαρκοζί έκανε come back

 

Η Google σε mood Πρωταπριλιάς: Δείτε τις πιο 'σπαρταριστές' φάρσες

 

Πρωταπριλιάτικο αστείο του Άδωνι Γεωργιάδη στον Γιώργο Παπαδάκη

 

QUIZ: Μπορείς να βρεις τις ψεύτικες ειδήσεις;

 

Σε Eurogroup την Μεγάλη Εβδομάδα στοχεύει το Μέγαρο Μαξίμου

 

Οι φούρνοι της ντροπής: 'Ερωτεύτηκα στριπτιζέζ και έμπλεξα', αναφέρει στην απολογία του ο ιδιοκτήτης

 

Μητσοτάκης: Έκανα λάθος που ψήφισα Κωνσταντοπούλου. Απολαμβάνει μόνο της εκτίμησης της ΧΑ

 

Τα πάνω - κάτω στις βάσεις μετά τη μείωση των εισακτέων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ

 

Πυροβολισμοί στο δικαστικό μέγαρο, όπου βρίσκονταν σε εξέλιξη ομηρία. Νεκροί και οι τρεις δράστες. Υπέκυψε ο εισαγγελέας

 

Είναι και φαίνεται! Το καλύτερο χειρότερο βίντεο με οδηγίες ασφαλείας σε πλοίο

 

Πως τo Facebook παρακολουθεί τους πάντες. Ναι, και εσένα που δεν έχεις λογαριασμό

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο Μουσουλμάνος 'κρυφοχριστιανός' που 'έψησε' 47 Τούρκους στο σαπωνοποιείο του

 

Η αποστομωτική απάντηση Γλέζου στον Σαμαρά για το σεξιστικό σχόλιο

 

Τα 'ανεξάρτητα' κράτη που επισήμως δεν υπάρχουν

 

 

 

Astra OPC. Το κορυφαίο όλων των εποχών με 280 ίππους

 
 
 
Δυναμική εμφάνιση, εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Astra OPC. Το οποίο είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.
 

Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp.

Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus