Κυριακή, 05 Ιουλίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών διαψεύδει τις φήμες για 'κούρεμα' καταθέσεων

 

Βαρουφάκης: Περιμένω συμφωνία τη Δευτέρα, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα

 

Τατουάζ: Η εξέλιξη της τέχνης μέσα στον χρόνο

 

Ξουλίδου: Ο στρατός μπορεί να παράξει και να τροφοδοτήσει την αγορά με φάρμακα

 

Λούκα Κατσέλη: Η ρευστότητα από την Τρίτη το πρωί θα καθορίσει και το όριο των αναλήψεων

 

Μηχανή του Χρόνου: Τσάρλς Ντάου και Έντουαρντ Τζόουνς. Οι δημοσιογράφοι που επινόησαν τον δείκτη τιμών του χρηματιστηρίου

 

Σόιμπλε: Η ελληνική κυβέρνηση δεν θέλει κανένα πρόγραμμα μεταρρυθμίσεων

 

ΣτΕ: Κανονικά το δημοψήφισμα. Απορρίφθηκαν οι αιτήσεις

 

Ένα ναρκοθετημένο δημοψήφισμα

 

HSBC: Όλα τα ενδεχόμενα σε περίπτωση 'ΝΑΙ' ή 'ΟΧΙ'

 

Βαρουφάκης: Τρομοκρατία αυτά που μας κάνουν. Και με ναι και με όχι, οι τράπεζες θα ανοίξουν την Τρίτη

 

Δημοψήφισμα: Τι δείχνουν τέσσερις δημοσκοπήσεις

 

Οι πιο απίθανες ιδέες που συγκέντρωσαν εκατομμύρια δολάρια από δωρεές

 

ΥΠΟΙΚ: Να ανακληθεί το ψευδές δημοσίευμα των FT

 

Τα 15 Σημαντικότερα Λάθη Στη Διαπραγμάτευση

 

Ρομπότ σκότωσε εργάτη και η 'Επανάσταση των Μηχανών' άρχισε στο Twitter

 

Μηχανή του Χρόνου: Σιλβέστερ Σταλόνε. Έπαιξε σε ταινία πορνό για 200$

 

Τα δημόσια πρόσωπα της χώρας παίρνουν θέση για το δημοψήφισμα

 

ΑΕΠ, Ανεργία, τιμές: Πώς θα κινηθούν αν μείνουμε ή αν βγούμε από το ευρώ

 

Μηχανή του Χρόνου: Η θαρραλέα φωτογράφος που έζησε δίπλα τους και απαθανάτισε τις 'πόρνες της Βομβάης'

 

Ενωτικό μήνυμα Καραμανλή υπέρ του “ναι”

 

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκλαψε με το διάγγελμα Καραμανλή και την 'κραυγή αγωνίας του αληθινού ηγέτη'

 

Τη Δευτέρα συνεδριάζει το ΔΣ της ΕΚΤ για το ELA των ελληνικών τραπεζών

 

Ο Βρετανός που μαζεύει λεφτά για εμάς, εξηγεί: Με 3 ευρώ από κάθε Ευρωπαίο, σώζω την Ελλάδα

 

Το ΔΝΤ τορπιλίζει τη συμφωνία και ύστερα εκδίδει εκθέσεις για το χρέος της χώρας

 

Με χαρτονομίσματα Ζιμπάμπουε βγήκε σε τηλεοπτική εκπομπή ο Κυριάκος Μητσοτάκης

 

Δημοψήφισμα: Αυτά είναι τα τηλεοπτικά σποτ για ΝΑΙ και ΟΧΙ

 

 

 

Astra OPC. Το κορυφαίο όλων των εποχών με 280 ίππους

 
 
 
Δυναμική εμφάνιση, εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Astra OPC. Το οποίο είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.
 

Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp.

Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus