Κυριακή, 24 Μαίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

Οι Podemos 'κλέβουν' Μαδρίτη και Βαρκελώνη από το κυβερνών Λαϊκό Κόμμα

 

Ρόμπερτ Ντε Νίρο σε απόφοιτους Καλών Τεχνών: 'Τη γ@μήσ@τε!'

 

Κάννες 2015: Το μεγάλο Βραβείο της Επιτροπής στον Γιώργο Λάνθιμο

 

John Nash: Σκοτώθηκε σε τροχαίο ο Νομπελίστας μαθηματικός που ενέπνευσε το A Beautiful Mind

 

John Nash: Η ζωή της μαθηματικής ιδιοφυΐας που βραβεύθηκε με Νόμπελ

 

Φωτογραφίες: Μοναδικά έγχρωμα καρέ των τελευταίων Σαμουράι από το 1860

 

Χαρίλαος Φλωράκης: Από το βουνό στην συγκυβέρνηση

 

Eurovision 2015: Από τα εφέ της Σουηδίας, στη σέξι κοκκινοσκουφίτσα και τα παθιασμένα φιλιά της Λιθουανίας

 

Ο νικητής της Eurovision λικνίζεται γυμνός στο Wrecking Ball

 

Βίντεο: Αλιγάτορας - αυτοκίνητο σημειώσατε 1

 

Asley Madison: Οι άνθρωποι που θα σε βοηθήσουν να απιστήσεις (και στην Ελλάδα)

 

Θεσσαλονίκη: Η 1η παγκόσμια ημέρα πιτόγυρου είναι γεγονός

 

Μηχανή του Χρόνου: 1991, η συντριβή του C130 στο όρος Όθρυς. Τα σενάρια, τα πρωτοσέλιδα, η δίκη

 

 

 

Astra OPC. Το κορυφαίο όλων των εποχών με 280 ίππους

 
 
 
Δυναμική εμφάνιση, εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Astra OPC. Το οποίο είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.
 

Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp.

Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus