Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Εκπληκτική φάρσα: Γυμνές στο δρόμο, με ένα βήξιμο

 

Επικυρώθηκε από το ΣτΕ η 6μηνη παύση στην οδοντίατρο Χριστίνα Ιακωβίδου

 

Βίντεο: Τον ξάπλωσε κάτω με ένα κροσέ, μετά από ανήθικη πρόταση στο δρόμο

 

Δημοσκόπηση Gallup: Η τρίτη πιο μισητή κυβέρνηση παγκοσμίως είναι η ελληνική

 

Ένα κεραμίδι πάνω απ’ το κεφάλι μας: Πώς έγινε κατάρα η μεγαλύτερη ευχή του Έλληνα

 

Γιατί το ENDGAME διαφέρει από κάθε βιβλίο, που έχεις διαβάσει

 

Ψάχνοντας στην ΕΣΣΔ, τις μυστικές πόλεις των πυρηνικών δοκιμών

 

Bloomberg: Στο σφυρί το Hilton από την Alpha Bank έναντι 180 εκ. ευρώ

 

Αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα της κρίσης: Οικογένεια με 2 παιδιά ζει σε αυτοκίνητο

 

Φωτογραφίες: Δείτε πώς ήταν ο Φαραώ Τουταγχαμών. Αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά το πρόσωπο του

 

Βίντεο: "Έπιασαν" τον Σήφη τον κροκόδειλο στην κάμερα. Έρχεται πάλι ο κροκοδειλάκιας

 

Μηχανή του Χρόνου: Η αιματηρή εισβολή των Γαλατών στην Ελλάδα το 279 π.Χ.

 

Τα 16 πιο "αμφιλεγόμενα" εξώφυλλα περιοδικών

 

Ο Τζίμης Πανούσης χωρίς φρένα, στην Ελλάδα των δογματικών

 

Βίντεο: Ένας καρχαρίας στη λίμνη Λάδωνα

 

Νέα ανατρεπτική θεωρία: Ο Μ. Αλέξανδρος είναι ο Ερμής του ψηφιδωτού, ο Φίλιππος ο Πλούτωνας και η Ολυμπιάδα η Περσεφόνη

 

Καθηγητής Τζέιμς Ρομ: "Το φάντασμα στον θρόνο. Ο τύμβος της Αμφίπολης μπορεί να είναι ρωμαϊκός"

 

Φωτογραφίες: Οι απόκληροι του Λονδίνου

 

Hot Shots βίντεο: Κορίτσια με μπικίνι ρίχνουν με αληθινά πυρά και προκαλούν σκάνδαλο

 

Πώς το "Yasou" βάλθηκε να τρελάνει Αμερικανίδες

 

 

 

Astra OPC. Το κορυφαίο όλων των εποχών με 280 ίππους

 
 
 
Δυναμική εμφάνιση, εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Astra OPC. Το οποίο είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.
 

Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp.

Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus