Παρασκευή, 18 Απριλίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μητροπολίτης Αμβρόσιος κατά Ν. Δήμου: "Ξεστράβωσε τα ματάκια σου, ευτελές ανθρωπάκι"

 

Κολομβία: Τριήμερο πένθος για τον θάνατο του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

 

Δημοσιογραφία, η άλλη πένα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

 

Μηχανή του Χρόνου: Άγιος Λόγγινος, ο Ρωμαίος που τρύπησε τα πλευρά του Χριστού

 

Πώς είναι να κάνεις σκι μέσα σε χιονοστιβάδα

 

Η "εν αναμονή κυβέρνηση" του Γιώργου και ο κύκλος των χαμένων Παπανδρεϊκών

 

Συγκλονιστικό: Ένα λεπτό πριν τον εκτελέσουν, τον συγχώρησαν οι γονείς του θύματος

 

Οι Κρεμαστοί κήποι της κομματικής Χρηματοδότησης και το Ποτάμι

 

Και ο Παπαθεμελής με την Ένωση για την Πατρίδα και το Λαό

 

Βίντεο-σοκ: Άφησαν μεθυσμένο στις ράγες και πέρασε συρμός από πάνω του

 

Ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά μια δεύτερη Γη

 

Πιστόριους: "Έθαψε" το κεφάλι στα πόδια, δεν άντεξε στη θέα του αίματος της Ρίβα

 

Βίντεο: To Lada Samara είναι σκληρότερο από όσο φαίνεται

 

Ταξίδι στον χρόνο: Μοναδικές φωτογραφίες. Πώς ήταν οι ΗΠΑ το 1890

 

Μηχανή του Χρόνου: Η κόρη του Νικόλα Άσιμου που έγινε η "μασκότ" των Εξαρχείων

 

Η Β. Κορέα ζητάει τη σύλληψη κουρέα στο Λονδίνο για το κούρεμα του Κιμ Γιονγκ Ουν

 

Χριστοδουλόπουλος: Θέλω να με ψηφίσουν, γιατί είμαι η αυθεντική φωνή του ίδιου του λαού

 

Η στάση στο κρεβάτι, δείχνει την ποιότητα της σχέσης

 

 

 

Astra OPC. Το κορυφαίο όλων των εποχών με 280 ίππους

 
 
 
Δυναμική εμφάνιση, εξαιρετικές επιδόσεις και πολύ καλή οδική συμπεριφορά είναι τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο Astra OPC. Το οποίο είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.
 

Η σειρά Opel Astra αποκτά τώρα ένα νέο μέλος υψηλών επιδόσεων, το δυναμικό Astra OPC (206 kW / 280 hp) που έρχεται να πλαισιώσει το μικρό Corsa OPC και το μεσαίο Insignia OPC στην οικογένεια OPC. Με την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.0 L, το Astra OPC (Opel Performance Center) πετυχαίνει μέγιστη ροπή 400 Nm και επιταχύνει από στάση στα 100km/h σε 6,0 μόλις δευτερόλεπτα, ενώ σε η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h. Είναι το ταχύτερο Astra όλων των εποχών.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας παράγει 25% περισσότερη μέγιστη ροπή από το προηγούμενο Astra OPC και αποδίδει ισχύ 40 hp παραπάνω. Αυτό μεταφράζεται σε 140 hp /lit., η υψηλότερη ειδική ροπή ανά λίτρο σε βενζινοκίνητο μοντέλο παραγωγής Opel, συγκριτικά με τα 120 hp του προηγούμενου Astra OPC. Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος  κινητήρας βασίζεται στον τελευταίο δίλιτρο βενζινοκινητήρα της Opel έχοντας αυξήσει την ισχύ του κατά 30hp στα 250 hp.

Εν τούτοις, η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 12%, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 14% συγκριτικά με την προηγούμενη έκδοση. Οι εκπομπές CO2 του Astra OPC έχουν μειωθεί στα 189 g/km (προηγουμένως 221 g/km) και η κατανάλωση στα 8,1 l / 100 km (προηγουμένως 9,2 l/100 km).

Η Opel σχεδίασε ένα πλαίσιο υψηλών επιδόσεων ειδικά προσαρμοσμένο στις υψηλές πλευρικές επιταχύνσεις και τη σπορ συμπεριφορά του νέου Astra OPC, συμπληρώνοντας τον ισχυρό κινητήρα των 206 kW/280 hp και 400. Το πλαίσιο διαθέτει διάφορα κρίσιμα στοιχεία που αναβαθμίζουν τη σπορ συμπεριφορά του αυτοκινήτου: γόνατα υψηλών επιδόσεων (HiPerStruts) στην εμπρός ανάρτηση, μηχανοτρονικό σύστημα πλαισίου FlexRide, ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και φρένα Brembo.

Το σύστημα πλαισίου FlexRide επιτρέπει στον οδηγό να σκληραίνει τους αποσβεστήρες και να αυξάνει την απόκριση του γκαζιού, καθώς μπορεί να επιλέγει μεταξύ τριών διαφορετικών προγραμμάτων, για μία μοναδική και ξεχωριστή οδηγική εμπειρία υψηλών επιδόσεων. Το Standard mode προσφέρει απόδοση υπ' όλες τις συνθήκες, διατηρώντας ένα ικανοποιητικό επίπεδο άνεσης στην καθημερινή οδήγηση.

Με το πάτημα ενός μπουτόν, το Sport mode σκληραίνει την ανάρτηση, αυξάνει την ευελιξία μειώνοντας τις κλίσεις αμαξώματος και κάνει το σύστημα διεύθυνσης ακόμα πιο άμεσο. Από την άλλη πλευρά, το OPC mode υπόσχεται την απόλυτη οδηγική εμπειρία: το σύστημα διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεσο σε σχέση με το Sport mode, το γκάζι ανταποκρίνεται ταχύτερα και η ρύθμιση του πλαισίου είναι προσαρμοσμένη για να προσφέρει μέγιστες επιδόσεις.

Το Astra OPC εφοδιάζεται με μηχανικό, πολύδισκο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης  στον εμπρός άξονα, το οποίο μεγιστοποιεί τη μεταφορά ροπής στο δρόμο.

Το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ESP στο Astra OPC προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα ώστε ο οδηγός να μπορεί να επιλέγει το επίπεδο της σπορ οδήγησης που επιθυμεί. Το πρώτο είναι το standard mode που διασφαλίζει μέγιστη οδηγική ασφάλεια στις καθημερινές μετακινήσεις. Στη δεύτερη ρύθμιση, το Competitive mode αυξάνει το όριο παρέμβασης των αυτόματων συστημάτων. Τέλος, στο ESP-off mode, το ESP απενεργοποιείται πλήρως.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus