Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Διαμάχη αρχαιολόγων για τον τάφο της Αμφίπολης: Επιμένει η Περιστέρη να τον χρονολογεί στο 325 -300 π.Χ

 

Οι πιο απίθανες θεωρίες συνωμοσίας

 

Ποιος ήταν ο οπαδός του Εθνικού, Κώστας Κατσούλης. Ο αγώνας του δίπλα στον Τεμπονέρα και η αριστερή του δράση

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο άνθρωπος που πούλησε τον Πύργο του Άιφελ για παλιοσίδερα και "δούλεψε" τον Αλ Καπόνε

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ψηφιακές "απαγωγές" στο Instagram: Κλέβουν φωτογραφίες παιδιών

 

Βίντεο: Πώς φαίνεται η Αθήνα από το διάστημα

 

Drift Allstars 2014: Πήραν φωτιά τα λάστιχα στο Επιτάλιο

 

Συνήγορος του Πολίτη: Χάος στα οικονομικά των δήμων. Ανάγκη χρηστής διαχείρισης

 

Μπουτάρης: "Βλακώδης η αξιολόγηση αλλά θα συναινέσω με πόνο καρδιάς"

 

Εμείς σκάβουμε και οι Γερμανοί πουλάνε νομίσματα από την Αμφίπολη σε δημοπρασία

 

Φωτογραφίες-ζάλη: Όλα όσα έγιναν στο Athens Flying Week

 

Αμφίπολη: "Σφίγγες" οι Kαρυάτιδες, κρατάνε τα μυστικά τους… και "απογοητεύουν"!

 

Ποιους άνδρες θεωρούν οι γυναίκες "κελεπούρια" για να παντρευτούν;

 

Η μακροζωία της Ικαρίας γίνεται ταινία και ταξιδεύει στην Ιαπωνία

 

Βίντεο: Το Blue Star Ιθάκη πάλεψε με τα κύματα

 

Έφτιαξαν Lamborghini, από σίδερα

 

Ο άνθρωπος πίσω από την μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα

 

Δέκα συμβουλές για πιο οικονομική οδήγηση

 

 

 

Νέο Volvo V40 Cross Country. Για πόλη αλλά και για περιπέτεια

 
 
 
Στα τέλη της χρονιάς τοποθετείται η έναρξη παραγωγής του νέο Volvo V40 Cross Country, ενός "παντός δρόμου" αυτοκινήτου. Ψηλότερη θέση οδήγησης, μεγαλύτεροι τροχοί, έντονη εξωτερική διαφοροποίηση διακρίνουν το νέο σουηδικό δημιούργημα που κάνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.
 

Πριν δεκαπέντε χρόνια, το 1997, η Volvo με το V70 Cross Country έφερε μία μικρή επανάσταση, δημιουργώντας μία εντελώς νέα κατηγορία οχημάτων. Σε λίγες ημέρες, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι, η Volvo παρουσιάζει στο premium τμήμα της μικρομεσαίας κατηγορίας (premium C segment) το νέο Volvo V40 Cross Country, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει μοναδικά την all-road αντοχή και το δυναμισμό, με την κομψότητα και τον premium χαρακτήρα!

Το εμπρός τμήμα του V40 Cross Country ξεχωρίζει από τον σκούρου χρώματος προφυλακτήρα με την ενσωματωμένη, χρώματος αλουμινίου ποδιά, τη γρίλια με το κυψελωτού σχήματος πλέγμα και τα κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας.

Στο πίσω μέρος τη διαφορά κάνει ο σκουρόχρωμος προφυλακτήρας με την ενσωματωμένη χρώματος αλουμινίου ποδιά που διατίθεται και με τα διακριτικά στοιχεία Cross Country.

Στο πλάι, το κάτω τμήμα διατρέχει ένα ίδιου χρώματος σκούρο πλαστικό που νοητά ενώνει τον εμπρός με τον πίσω προφυλακτήρα ενώ τον τόνο δίνουν και εδώ οι χρώματος αλουμινίου μαρσπιέδες.

Το Volvo V40 Cross Country δείχνει – και είναι – υπερυψωμένο σε σχέση με το V40, με τον οδηγό να κάθεται 40mm πιο ψηλά.

Άλλο στοιχείο του V40 Cross Country που τραβάει την προσοχή είναι και το χρώμα του λανσαρίσματος, μία εντυπωσιακή απόχρωση του χαλκού με την ονομασία Raw Copper. Το ίδιο χρώμα συναντάμε και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, είτε στις ραφές των καθισμάτων είτε στην κεντρική κονσόλα – η επιλογή του συγκεκριμένου χρώματος γίνεται με την κωδική ονομασία Copper Dawn.

Κινητήρας - Μετάδοση

Με εξαίρεση την Τ3 έκδοση (των 150 ίππων) του 1.600άρη βενζινοκινητήρα, όλοι οι άλλοι κινητήρες του V40 είναι διαθέσιμοι και στο V40 Cross Country. Μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά έχει ο 1.6 Τ4 των 180 ίππων με τα 27,5 χλγμ. μέγιστης ροπής, κατανάλωση σε μικτές συνθήκες 5,5 l/100km και εκπομπές C02 129 g/km. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Powershift, επίσης έξι σχέσεων.

Ίδιου – αν όχι μεγαλύτερου – ενδιαφέροντος για την ελληνική αγορά και ο γνωστός και δημοφιλής πετρελαιοκινητήρας 1.6 D2 των 115 ίππων με το εντυπωσιακό νούμερο των 29 χλγμ. ροπής (περιλαμβάνει 1,5 περίπου χλγμ. ροπής που αποδίδεται σε λειτουργία overboost). Η κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες είναι 3,8 l/100km που αντιστοιχεί στο επίσης εντυπωσιακό 99 g/km για τις εκπομπές C02. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Ο γνωστός μας από το V40 πεντακύλινδρος δίλιτρος D4 κινητήρας των 177 ίππων, είναι διαθέσιμος και στο V40 Cross Country. Αποδίδει 40 κιλά ροπής σε ένα ευρύ φάσμα στροφών με επιτάχυνση 0-100 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα με το αυτόματο κιβώτιο και 8,6 δευτερόλεπτα με το χειροκίνητο. Η μικτή κατανάλωση είναι 4,4 και 5,2 l/100km με το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο αντίστοιχα. Η εκπομπή ρύπων C02 για το χειροκίνητο και το αυτόματο κιβώτιο είναι αντίστοιχα 117 και 137 g/km.

Διαθέσιμος είναι επίσης ο ίδιος κινητήρας σε διαφορετική χαρτογράφηση και με την ονομασία D3, που αποδίδει 150 ίππους και 35,6 χλγμ. ροπής. Και αυτός συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο όσο και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν start/stop και σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, ανεξάρτητα αν συνδυάζονται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τετρακίνηση

Το V40 Cross Country διατίθεται και σε τετρακίνητη έκδοση, διαθέσιμη αποκλειστικά με τον πεντακύλινδρο 2.5 Τ5 βενζινοκινητήρα των 254 ίππων, με τα 40,8 χλγμ. ροπής, νούμερο το οποίο συμπεριλαμβάνει 4 περίπου χλγμ. ροπής διαθέσιμων σε κατάσταση overboost κατά την επιτάχυνση. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και έχει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωσή του σε μικτές συνθήκες είναι 7,8 l/100km στην προσθιοκίνητη και 8,3 l/100km στην τετρακίνητη έκδοση.

 

 

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus