Τρίτη, 04 Αυγούστου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

Λεπτά αισθήματα. Τον άφησε όταν κατάλαβε ότι δεν οδηγούσε Mercedes

 

Οι δέκα χειρότερες τεχνικές βασανισμού και θανάτου στην ιστορία

 

Η Μόνικα Μπελούτσι είναι η γυναίκα που δεν θα τολμούσε να ονειρευτεί ούτε ο Τζέιμς Μποντ!

 

Άξιος! Βραβείο για την Ειρήνη, τη Δικαιοσύνη και την Ανθρωπότητα στον Κιμ Γιονγκ Ουν

 

Ιce bucket challenge ένας χρόνος μετά

 

Δέκα μικροί δολοφόνοι που συγκλόνισαν τον κόσμο

 

Απίστευτο βίντεο: Καβάλησε τα κύματα με μηχανή

 

Έπεσαν στη θάλασσα και βγήκαν κολυμπώντας στα Κουφονήσια

 

Καρκίνος στο πάγκρεας: Έγκαιρη διάγνωση με τεστ ούρων

 

Βίντεο: Γυναίκα προσπαθεί να χτυπηθεί από αυτοκίνητο και δεν μπορεί

 

Βίντεο: Η αντίδραση ενός πεζοναύτη που 'πιάνει' τη γυναίκα του με άλλον

 

Η ιστορία γράφεται με βίντεο. 9 ντοκουμέντα του AP που αξίζει να δεις

 

Οι πέντε διασημότερες υποθέσεις συζυγοκτόνων στην Ελλάδα

 

 

 

Porsche Cayenne S Diesel. Το πιο δυνατό πετρελαιοκίνητο

 
 
 
Η Porsche παρουσιάζει το Cayenne S Diesel, το πιο δυνατό πετρελαιοκίνητο μοντέλο της που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας biturbo των 4,2 λίτρων αποδίδει 382 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 850 Νm.
 

Το νέο Cayenne S Diesel προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και μέγιστη αποδοτικότητα: το νέο πετρελαιοκίνητο μοντέλο ολοκληρώνει την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 252 χλμ./ώρα. Παράλληλα, ο τρόπος που αξιοποιεί την ενέργεια είναι υποδειγματικός: η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) δεν ξεπερνά τα 8,3 λίτρα ανά 100 χλμ. (CO2: 218 γρ./χλμ.). Ένας παράγοντας που συμβάλλει στην εξαιρετική αυτή τιμή είναι η λειτουργία auto start/stop, ενώ το νέο αυτό μοντέλο είναι το μοναδικό SUV στον κόσμο με πετρελαιοκινητήρα V8 που προσφέρει αυτήν τη λειτουργία.

Το Cayenne S Diesel προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης, η οποία είναι χαρακτηριστική μιας Porsche, αλλά ταυτόχρονα και εντελώς νέα. Ξυπνάει συναισθήματα όπως ένα σπορ αυτοκίνητο, με τις δυναμικές επιδόσεις και τον ήχο του. Η ομαλή λειτουργία και ο ήχος αντήχησης του οκτακύλινδρου κινητήρα βρίσκονται σε επίπεδο αντίστοιχο αυτού προηγούμενων κινητήρων V8 της Porsche. Ο πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας του Cayenne S Diesel βασίζεται στο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM. Το σύστημα αυτό προσφέρει τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός πισωκίνητου οχήματος – μαζί με όλα τα οφέλη του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ακρίβειας. Ωστόσο, με την επιλογή σπορ, δυναμικού τρόπου οδήγησης, το σύστημα επεμβαίνει στους μπροστινούς τροχούς, με τρόπο επακριβώς προσαρμοσμένο στις συνθήκες οδήγησης, ώστε να βελτιώνει την ευστάθεια και την πρόσφυση. Το προαιρετικό σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει αυτήν την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά ακόμα πιο σπορ.

Με την αναβαθμισμένη ισχύ του κινητήρα του, το Cayenne S Diesel είναι επίσης το ιδανικό όχημα για τη ρυμούλκηση σκαφών ή άλλων ρυμουλκούμενων και την πραγματοποίηση ελιγμών με αυτά. Διαθέτει επαρκή αποθέματα ισχύος, ακόμα και όταν λειτουργεί στη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων. Το Cayenne S Diesel – με το προαιρετικό ρεζερβουάρ των 100 λίτρων – με βάση τις προδιαγραφές κατανάλωσης NEDC μπορεί να καλύψει απόσταση 1.200 χιλιομέτρων χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Στο εξωτερικό του, το νέο κορυφαίο πετρελαιοκίνητο μοντέλο παραμένει ένα ασυμβίβαστο Cayenne S, έχοντας να επιδείξει την κλασική εμφάνιση των οκτακύλινδρων εκδόσεων. Το σύστημα φρένων, για παράδειγμα, έχει προσαρμοστεί ως προς τις διαστάσεις του για να μπορεί να αντιμετωπίζει την ισχύ του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει από τις ασημί δαγκάνες των φρένων. Τα μαύρα πτερύγια στο μπροστινό μέρος τονίζουν τους ανοικτούς αεραγωγούς. Όπως και στο Cayenne Diesel, οι επιγραφές "diesel" στα μπροστινά άκρα των φτερών αναδεικνύουν τον τύπο του κινητήρα V8. Τέλος, το λογότυπο Cayenne S στο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο.

Το Cayenne S Diesel θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus