Τετάρτη, 16 Απριλίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Οι υποψήφιοι ευρωβουλευτές της Νέας Δημοκρατίας. Αμυράς, Μομφεράτος και Δημοσχάκης, οι εκπλήξεις Σαμαρά. Όλα τα ονόματα

 

Πώς "χτυπάει" ένα τσουνάμι

 

Νίκος Δήμου: Ειδωλολατρικό σύμβολο το δήθεν Άγιο Φως

 

Μετά τις selfies του Πάπα, τώρα ήρθαν και οι "Drone selfies"

 

Αεροσυνοδός για stand-up comedy: "Θα σας εξυπηρετήσω μαζί με τον πρώην, τον νυν μου και τον δικηγόρο μου. Φορέστε τα σωσίβια - μπικίνι σας"

 

Μηχανή του Χρόνου: Τα απαγορευμένα βιβλία του Βατικανού. Στη μαύρη λίστα Βολταίρος και Καζαντζάκης

 

Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού: Βροχές, ισχυροί άνεμοι και χιόνια

 

Για τ’ αδέρφια που αντάμωσαν πάλι

 

Ρατσιστικό παραλήρημα Παναγιώταρου: "Σπουδαία προσωπικότητα ο Χίτλερ, Αλβανή αδελφή ο σκηνοθέτης του Corpus Cristi"

 

Βίντεο - κωμωδία: Μεθυσμένος προσπαθεί να πηδήξει φράχτη. Υπάρχει όμως και ευκολότερος τρόπος

 

Ανταποκρίτρια του ΑΠΕ από την Γερμανία: "Με ανάγκασαν να σβήσω τη λέξη "λιτότητα" από τον λόγο της Μέρκελ"

 

Εσύ ό,τι πεις Βύρωνα: Υποψήφιος με τον Πολύδωρα ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος

 

20χρονος με υπνοπαράλυση ζωντανεύει τους χειρότερους εφιάλτες μας

 

Βίντεο: Ο σκιέρ που κατεβαίνει την χιονισμένη πίστα με ένα σούπερ αυτοκίνητο

 

Ο Banksy ξαναχτυπά σχολιάζοντας τις τηλεφωνικές παρακολουθήσεις;

 

Angelina Jordan: Η 8χρονη από την Νορβηγία που κάνει τη Lana Del Rey να κλαίει

 

Οδοιπορικό με τις "πόρνες" των αστέγων που δύσκολα ξεχνάς

 

Plasticobilism: 12 φωτογραφίες "πλαστικής" οργής και ένα σκάνδαλο

 

 

 

Porsche Cayenne S Diesel. Το πιο δυνατό πετρελαιοκίνητο

 
 
 
Η Porsche παρουσιάζει το Cayenne S Diesel, το πιο δυνατό πετρελαιοκίνητο μοντέλο της που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας biturbo των 4,2 λίτρων αποδίδει 382 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 850 Νm.
 

Το νέο Cayenne S Diesel προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, αλλά και μέγιστη αποδοτικότητα: το νέο πετρελαιοκίνητο μοντέλο ολοκληρώνει την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 252 χλμ./ώρα. Παράλληλα, ο τρόπος που αξιοποιεί την ενέργεια είναι υποδειγματικός: η κατανάλωση καυσίμου (NEDC) δεν ξεπερνά τα 8,3 λίτρα ανά 100 χλμ. (CO2: 218 γρ./χλμ.). Ένας παράγοντας που συμβάλλει στην εξαιρετική αυτή τιμή είναι η λειτουργία auto start/stop, ενώ το νέο αυτό μοντέλο είναι το μοναδικό SUV στον κόσμο με πετρελαιοκινητήρα V8 που προσφέρει αυτήν τη λειτουργία.

Το Cayenne S Diesel προσφέρει μια εμπειρία οδήγησης, η οποία είναι χαρακτηριστική μιας Porsche, αλλά ταυτόχρονα και εντελώς νέα. Ξυπνάει συναισθήματα όπως ένα σπορ αυτοκίνητο, με τις δυναμικές επιδόσεις και τον ήχο του. Η ομαλή λειτουργία και ο ήχος αντήχησης του οκτακύλινδρου κινητήρα βρίσκονται σε επίπεδο αντίστοιχο αυτού προηγούμενων κινητήρων V8 της Porsche. Ο πολύ ιδιαίτερος χαρακτήρας του Cayenne S Diesel βασίζεται στο σύστημα ενεργούς τετρακίνησης PTM. Το σύστημα αυτό προσφέρει τα χαρακτηριστικά οδήγησης ενός πισωκίνητου οχήματος – μαζί με όλα τα οφέλη του στους τομείς της οδικής συμπεριφοράς και της ακρίβειας. Ωστόσο, με την επιλογή σπορ, δυναμικού τρόπου οδήγησης, το σύστημα επεμβαίνει στους μπροστινούς τροχούς, με τρόπο επακριβώς προσαρμοσμένο στις συνθήκες οδήγησης, ώστε να βελτιώνει την ευστάθεια και την πρόσφυση. Το προαιρετικό σύστημα κατανομής ροπής Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) κάνει αυτήν την εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά ακόμα πιο σπορ.

Με την αναβαθμισμένη ισχύ του κινητήρα του, το Cayenne S Diesel είναι επίσης το ιδανικό όχημα για τη ρυμούλκηση σκαφών ή άλλων ρυμουλκούμενων και την πραγματοποίηση ελιγμών με αυτά. Διαθέτει επαρκή αποθέματα ισχύος, ακόμα και όταν λειτουργεί στη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης των 3,5 τόνων. Το Cayenne S Diesel – με το προαιρετικό ρεζερβουάρ των 100 λίτρων – με βάση τις προδιαγραφές κατανάλωσης NEDC μπορεί να καλύψει απόσταση 1.200 χιλιομέτρων χωρίς στάση για ανεφοδιασμό.

Στο εξωτερικό του, το νέο κορυφαίο πετρελαιοκίνητο μοντέλο παραμένει ένα ασυμβίβαστο Cayenne S, έχοντας να επιδείξει την κλασική εμφάνιση των οκτακύλινδρων εκδόσεων. Το σύστημα φρένων, για παράδειγμα, έχει προσαρμοστεί ως προς τις διαστάσεις του για να μπορεί να αντιμετωπίζει την ισχύ του αυτοκινήτου και ξεχωρίζει από τις ασημί δαγκάνες των φρένων. Τα μαύρα πτερύγια στο μπροστινό μέρος τονίζουν τους ανοικτούς αεραγωγούς. Όπως και στο Cayenne Diesel, οι επιγραφές "diesel" στα μπροστινά άκρα των φτερών αναδεικνύουν τον τύπο του κινητήρα V8. Τέλος, το λογότυπο Cayenne S στο πίσω μέρος προσδιορίζει το μοντέλο.

Το Cayenne S Diesel θα παρουσιαστεί στην αγορά τον Ιανουάριο του 2013.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus