Κυριακή, 21 Δεκεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Οι 10 πιο επικίνδυνες συμμορίες του κόσμου

 

Τερκενλής: Ο άρχοντας των τσουρεκιών

 

Μία εικόνα 1000 λέξεις

 

Κατά της προβολής του βίντεο για την απόπειρα δωροδοκίας Χαϊκάλη η Επιτροπή Δεοντολογίας

 

Στον εισαγγελέα ο Γιώργος Αποστολόπουλος

 

"Μία ωραία ατμόσφαιρα είμαστε" πριν τη δεύτερη ψηφοφορία για Πρόεδρο Δημοκρατίας

 

O Οιδίποδας (αν και σέντερ μπακ) σκοράρει ξανά

 

Liz Jones: Η "δημοσιογράφος" που έχει ξεφύγει

 

Μπορείς να γυρίσεις την πλάτη σε αυτά τα παιδιά;

 

Μηχανή του χρόνου: Το μίσος του Curt Cobain για τους βιαστές και η λογοκρισία

 

Οι καλύτερες ταινίες του 2014

 

"Get a life" εκτός διαδικτύου. Πώς να απεξαρτηθείς από το κινητό

 

Συγκλονιστικές αποκαλύψεις από Πάνο Καμμένο: Πώς έγινε η απόπειρα δωροδοκίας του Παύλου Χαϊκάλη

 

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ακόμη και η αριστερή παρένθεση θα οδηγήσει τη χώρα στην καταστροφή

 

Ο Χαϊκάλης περιγράφει το περιεχόμενο του DVD: Νόμιζα ότι μου κάνει πλάκα. Τα "χτυπημένα" λεφτά της απαγωγής Παναγόπουλου

 

Οι πιο "καυτές" παρουσιάστριες στον κόσμο

 

Μηχανή του Χρόνου: Το επεισόδιο των Πόκεμον που έστειλε στο νοσοκομείο 700 παιδιά

 

Αυτά παθαίνεις όταν διαβάζεις λάθος βιβλία σε δημόσιους χώρους

 

 

 

Ξεπέρασαν τα 4 εκάτ. οι πωλήσεις υβριδικών Toyota και Lexus

 
 
 
Η Toyota Motor Corporation (TMC) ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες συνολικές πωλήσεις των πλήρως υβριδικών οχημάτων της ξεπέρασαν τα 4 εκατομμύρια στις 30 Απριλίου. Οι συνολικές Ευρωπαϊκές πωλήσεις των πλήρως υβριδικών οχημάτων άγγιξαν τις 423.000 μονάδες.
 

Δίνοντας προτεραιότητα σε θέματα περιβάλλοντος και έχοντας την άποψη ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν τη διαφορά μόνον εφόσον χρησιμοποιούνται ευρέως, η TMC έχει προσπαθήσει να προωθήσει τα πλήρως υβριδικά οχήματα της για μαζική χρήση στην αγορά.

Η Toyota λανσάρισε το Coaster Hybrid EV τον Αύγουστο του 1997 στην Ιαπωνία και ακολούθησε το Toyota Prius -το παγκοσμίως πρώτο υβριδικό επιβατικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής- το Δεκέμβριο του 1997.  Οι πωλήσεις του Prius ξεκίνησαν σε Ευρώπη, Β. Αμερική και αλλού το 2000. Η δεύτερη γενιά Toyota Prius λανσαρίστηκε το 2003 τότε που η TMC άρχισε να εφαρμόζει την πλήρως υβριδική τεχνολογία Toyota σε οχήματα όπως minivan, SUV, πισωκίνητα sedan και συμπαγή hatchback. Ειδικότερα, η τρίτη γενιά Prius που λανσαρίστηκε το Μάιο του 2009 γνώρισε ισχυρή υποστήριξη από πελάτες σε όλο τον κόσμο με αποτέλεσμα οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις των υβριδικών οχημάτων της TMC να ξεπεράσουν τα 3 εκατομμύρια μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου του 2011.

Στην Ευρώπη, μοντέλα Toyota με πλήρως υβριδική τεχνολογία είναι τα Toyota Prius, Toyota Auris Hybrid και το προσεχές Toyota Yaris Hybrid. Τα δύο τελευταία κατασκευάζονται στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της εταιρίας επί Ευρωπαϊκού εδάφους. Αργότερα μέσα στη χρονιά, η Toyota θα λανσάρει το Toyota Prius+ και το Prius Plug-in Hybrid. Η TMC παραμένει πιστή στην υπόσχεσή της να αυξήσει περαιτέρω την προϊοντική γκάμα της όπως και τον αριθμό των χωρών και περιοχών στις οποίες εμπορεύεται υβριδικά οχήματα.

Η TMC εμπορεύεται αυτή τη στιγμή 19 πλήρως υβριδικά επιβατικά μοντέλα σε περίπου 80 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο. Φέτος, τα υβριδικά οχήματα αποτελούν το 15% των παγκόσμιων πωλήσεων οχημάτων της TMC, ενώ στην Ευρώπη, τα πλήρως υβριδικά οχήματα έχουν μερίδιο 10% επί των πωλήσεων μοντέλων Toyota και Lexus.

Μέχρι τις 30 Απριλίου, 2012, η TMC υπολόγισε ότι από τα πλήρως υβριδικά οχήματά της από το 1997 εξοικονομήθηκαν σχεδόν 26 εκατομμύρια τόνοι1 εκπομπών CO2– που θεωρείται κύρια αιτία της κλιματικής αλλαγής – συγκριτικά με τις αντίστοιχες εκπομπές συμβατικών βενζινοκίνητων οχημάτων παρόμοιων διαστάσεων και επιδόσεων. Η οικονομία καυσίμου, περίπου 9 δις λίτρα, αντιστοιχεί στη συνολική ετήσια κατανάλωση βενζίνης και diesel μιας χώρας όπως το Βέλγιο το 20102.

Έχοντας δώσει ιδιαίτερη έμφαση στις υβριδικές τεχνολογίες –  πρωτίστως τεχνολογίες εξαρτημάτων απαραίτητων για τη δημιουργία οχημάτων φιλικών προς το περιβάλλον – η TMC σχεδιάζει να συνεχίσει την προσπάθεια ώστε να αυξήσει περαιτέρω τις επιδόσεις, να μειώσει το κόστος και να επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της, παράλληλα με τη σειρά των μη υβριδικών, φιλικών προς το περιβάλλον μοντέλων, θέλοντας να προσφέρει αυτοκίνητα δημοφιλή για τους καταναλωτές.

Η Toyota Motor Europe σκοπεύει να αυξήσει το μερίδιο πωλήσεων των πλήρως υβριδικών οχημάτων Toyota και Lexus το 2012 σε 14%.

 

 

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus