Τρίτη, 30 Ιουνίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

Πρωτοβουλίες Τσίπρα για βιώσιμη λύση στο 'και πέντε'

 

Οι Έλληνες ανάμεσα στο ΝΑΙ και το ΟΧΙ

 

Ανδρέας Κούτρας: Κρεμόμαστε από μια κλωστή. Άμεσος κίνδυνος "κουρέματος καταθέσεων"

 

Παρέμβαση Παυλόπουλου: Ανάγκη να υπάρξει συμφωνία σε αυτή την κρίσιμη στιγμή

 

Αυτό είναι το ψηφοδέλτιο του δημοψηφίσματος. Όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ψηφοφορία

 

'Όχι' ή εκλογές το δίλημμα του Τσίπρα

 

Βαρουφάκης: Θα προσφύγουμε στα ευρωπαϊκά δικαστήρια. Δεν προβλέπεται Grexit στις Συνθήκες της ΕΕ

 

Χαλάει ο καιρός, έρχονται καταιγίδες

 

Μηχανή του Χρόνου: Η υποτίμηση της δραχμής το 1922

 

Κωνσταντοπούλου Vs Κοσιώνη on air

 

Γιατί δεν θα πάω να ψηφίσω στο δημοψήφισμα

 

Τι μάθαμε και τι δεν μάθαμε από τη συνέντευξη Τσίπρα

 

Τι θα γίνει με την εκπνοή της δανειακής σύμβασης

 

 

 

Ελεύθερα τα ντιζελοκίνητα

 
 
 
Ψηφίσθηκε η άρση απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη
 
Με τον τρόπο αυτό η κυβέρνηση ικανοποίησε ένα πάγιο αίτημα των αυτοκινητοβιομηχανιών και των εισαγωγέων αυτοκινήτων.



Αξίζει να σημειώσουμε πως εδώ και μια 10ετία στην Ελλάδα υπάρχει μια στρεβλή εικόνα για τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Και η εικόνα μεταφράζεται στην εξίσωση , πετρέλαιο=βρώμικο, με βάση τα όσα βλέπουμε κατά καιρούς να εκτοξεύουν στην ατμόσφαιρα παλιά και κυρίως κακοσυντηρημένα ,λεωφορεία , φορτηγά και ταξί.



Η αλήθεια είναι όμως ότι σύγχρονα πετρελαιοκίνητα οχήµατα χάρη στη χρήση προηγµένων αντιρρυπαντικών συστηµάτων, όπως είναι οι παγίδες αιθάλης, που παρακρατούν τα µικροσκοπικά σωµατίδια της κάπνας, έχουν καταφέρει να μειώσουν στο ελάχιστο δυνατόν τους ρύπους στην ατμόσφαιρα.



Η τιµή αγοράς ενός πετρελαιοκίνητου Ι.Χ. είναι αυξηµένη κατά περίπου 8% έως 10% σε σύγκριση µε ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο µοντέλο.
 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus