Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Στους πολιτικούς αρχηγούς φτάνει το οπτικοακουστικό υλικό, που αφορά τις καταγγελίες Χαϊκάλη

 

Οι 10 πιο επικίνδυνες συμμορίες του κόσμου

 

Quizdom, η ομάδα πίσω από τον βασιλιά των κουίζ μιλά στο NEWS 247

 

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ακόμη και η αριστερή παρένθεση θα οδηγήσει τη χώρα στην καταστροφή

 

Αμφίπολη: Φουντώνουν τα σενάρια ότι ο τάφος ανήκει στην Ολυμπιάδα

 

Μηχανή του Χρόνου: Το επεισόδιο των Πόκεμον που έστειλε στο νοσοκομείο 700 παιδιά

 

Το πολιτικό σκηνικό περιμένει από το Σαμαρά και ο Σαμαράς από το πολιτικό σκηνικό

 

Αυτά παθαίνεις όταν διαβάζεις λάθος βιβλία σε δημόσιους χώρους

 

Ψυχολόγος, αποκεφάλισε τον άνδρα της και σκόρπισε τα μέλη του σε όλο το Μεξικό

 

Οι χώρες με την υψηλότερη εγκληματικότητα στον κόσμο

 

Αλέξης Τσίπρας: Καθησυχαστικός στο εξωτερικό, αυτοδυναμία στο εσωτερικό

 

Οκτώ παιδιά μαχαιρώθηκαν μέχρι θανάτου

 

Γιώργος Παπανδρέου: Να γίνουμε εμείς πρώτοι η Αλλαγή που οραματιζόμαστε. Ξανά

 

Γκρίνιαζε γιατί επιβιβαζόταν ανάπηρος και θα αργούσε. Δείτε την αποστομωτική απάντηση επιβάτη

 

Δέκα τρόποι για να πεις το δικό σου αντίο στη Μέση Γη

 

Η ιστορία των σχέσεων μεταξύ Κούβας και ΗΠΑ σε 60 δευτερόλεπτα

 

Μηχανή του χρόνου: Ο θάνατος του Ιωάννη Μεταξά. Γιατί κάποιοι υποστηρίζουν ότι δολοφονήθηκε;

 

Περιοδικό ΜΕΤΡΟ: Κυκλοφορεί ξανά με νέα τραγούδια του Πανούση και του Μάλαμα

 

 

 

Το ''μαύρο κουτί'' των αυτοκινήτων

 
 
 
Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης που θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει και πώς θα λειτουργεί
 

Εξοπλισμένα με το ειδικό σύστημα eCall, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές διάσωσης σε περίπτωση πρόσκρουσης, θέλει να είναι όλα τα καινούργια οχήματα από το 2015 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν την Τρίτη το σχετικό ψήφισμα, καλώντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξή του μέσα στην επόμενη τριετία.

Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, η λεγόμενη ''χρυσή ώρα'', ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Θα συνδέεται με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Η λειτουργία της είναι απλή, καθώς σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, το όχημα που διαθέτει την υπηρεσία ενεργοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμη και εάν οι επιβάτες δεν μπορούν να μιλήσουν, δημιουργείται φωνητική σύνδεση με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης και μεταβιβάζεται αίτημα για βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων βασικών πληροφοριών σχετικά με το ατύχημα, όπως ο χρόνος, η ακριβής θέση, η κατεύθυνση οδήγησης και η περιγραφή του οχήματος.

Η τιμή ενός τέτοιου συστήματος, βάσει μελέτης εργασίας της Κομισιόν, θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 300 ευρώ, ποσό το οποίο θα μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και στα δίκυκλα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, το σύστημα eCall θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο μειώνοντας τη σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.

Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο

Μόνο το 2009 περίπου 35.000 άτομα σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο τραυματίστηκαν σε περίπου 1,1 εκατ. οδικά ατυχήματα στους δρόμους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα η τοποθέτηση ενός αντίστοιχου συστήματος, το οποίο αυτήν τη στιγμή παρέχουν μόνο ορισμένοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων καθώς δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσε να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οδική βοήθεια, πληροφορίες για την κυκλοφορία, εντοπισμός κλεμμένου οχήματος αλλά και μορφές ασφαλιστικής κάλυψης.

Προς το παρόν σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου, τα λιγοστά συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στέλνουν αυτόματα ένα μήνυμα σε ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο και στη συνέχεια ένα σήμα σε κρατικό φορέα έκτακτης ανάγκης.

Οι ευρωβουλευτές, πάντως, σημειώνουν πως το eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα.

 
Περισσότερα: Τεχνολογία

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus