Παρασκευή, 06 Μαρτίου 2015
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μηχανή του Χρόνου: Οι αριθμομνήμονες που θα σας αφήσουν άφωνους

 

Συνετρίβη το αεροπλάνο του Χάρισον Φορντ. Στο νοσοκομείο σε σοβαρή κατάσταση ο ηθοποιός

 

Γιατί ο Καραμανλής έφυγε νωρίς από τη συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ

 

Εικόνες σοκ στην Ινδία: Εξαγριωμένο πλήθος έγδυσε και χτύπησε μέχρι θανάτου βιαστή

 

Απίστευτο βίντεο: Οι τζιχαντιστές καταστρέφουν με μπουλντόζες αρχαία πόλη στο βόρειο Ιράκ

 

Οι ακριβότερες πόλεις στον κόσμο

 

Ελληνική Κρίση: Πώς φτάσαμε ως εδώ

 

Ξεκαρδιστικές φωτογραφίες: Οι Ρώσοι είναι οι πιο παράξενοι άνθρωποι στον κόσμο

 

Ο αστρολόγος που 'ξέχασε' να δηλώσει 1.275.000 ευρώ και δεκάδες άλλες περιπτώσεις κραυγαλέας φοροδιαφυγής

 

Πάνω από 20 ψεύτικα προφίλ στο Facebook είχε ο 40χρονος παιδεραστής. Δεκάδες οι καταγγελίες στη Δίωξη

 

Το ρατσιστικό γράμμα σε Ελληνικό εστιατόριο και η υγιής αντίδραση των Γερμανών

 

Ο Kιμ Γιόνγκ Ουν έσκυψε και γκρέμισε το ίντερνετ

 

Εκεί που εκτελούνται οι θανατοποινίτες: Το 'καταραμένο' νησί

 

Οι δέκα πιο παράξενες πόλεις του κόσμου

 

Πολλά τα ερωτηματικά για την αποστρατεία του Διοικητή Ασφάλειας Αττικής

 

Μεγάλη ανακάλυψη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έκανε ο συνιδρυτής της Microsoft

 

Άρχισε να φτύνει αίμα κι έπεσε νεκρός μετά από 19 ώρες World of Warcraft

 

Έκαναν πως δουλεύουν σε πορνοσάιτ και δείτε τι κατάφεραν (Pics)

 

 

 

Το ''μαύρο κουτί'' των αυτοκινήτων

 
 
 
Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης που θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει και πώς θα λειτουργεί
 

Εξοπλισμένα με το ειδικό σύστημα eCall, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές διάσωσης σε περίπτωση πρόσκρουσης, θέλει να είναι όλα τα καινούργια οχήματα από το 2015 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν την Τρίτη το σχετικό ψήφισμα, καλώντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξή του μέσα στην επόμενη τριετία.

Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, η λεγόμενη ''χρυσή ώρα'', ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Θα συνδέεται με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Η λειτουργία της είναι απλή, καθώς σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, το όχημα που διαθέτει την υπηρεσία ενεργοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμη και εάν οι επιβάτες δεν μπορούν να μιλήσουν, δημιουργείται φωνητική σύνδεση με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης και μεταβιβάζεται αίτημα για βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων βασικών πληροφοριών σχετικά με το ατύχημα, όπως ο χρόνος, η ακριβής θέση, η κατεύθυνση οδήγησης και η περιγραφή του οχήματος.

Η τιμή ενός τέτοιου συστήματος, βάσει μελέτης εργασίας της Κομισιόν, θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 300 ευρώ, ποσό το οποίο θα μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και στα δίκυκλα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, το σύστημα eCall θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο μειώνοντας τη σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.

Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο

Μόνο το 2009 περίπου 35.000 άτομα σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο τραυματίστηκαν σε περίπου 1,1 εκατ. οδικά ατυχήματα στους δρόμους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα η τοποθέτηση ενός αντίστοιχου συστήματος, το οποίο αυτήν τη στιγμή παρέχουν μόνο ορισμένοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων καθώς δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσε να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οδική βοήθεια, πληροφορίες για την κυκλοφορία, εντοπισμός κλεμμένου οχήματος αλλά και μορφές ασφαλιστικής κάλυψης.

Προς το παρόν σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου, τα λιγοστά συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στέλνουν αυτόματα ένα μήνυμα σε ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο και στη συνέχεια ένα σήμα σε κρατικό φορέα έκτακτης ανάγκης.

Οι ευρωβουλευτές, πάντως, σημειώνουν πως το eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα.

 
Περισσότερα: Τεχνολογία

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus