Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Της έσκασε το στήθος, μετά από ατύχημα στο pole dancing

 

Airbus Α320: Πόσα χρήματα καλείται να πληρώσει η Germanwings στις οικογένειες των θυμάτων

 

Οι πιο παράξενες φυλακές του κόσμου

 

Δέκα ιστορικά λάθη που "θαυμάσαμε" σε ταινίες (Vid)

 

'Μου φαίνονται κινέζικα'! Ποια γλώσσα είναι η πιο ακαταλαβίστικη για να γίνει έκφραση σε κάθε χώρα

 

Οι πιο δυστυχείς χώρες του κόσμου

 

Βίντεο: Σύζυγος έσπασε στο ξύλο τη δασκάλα που είχε συνάψει ερωτική σχέση με τον άνδρα της

 

Ψηφοφορία: Ο αγαπημένος σου Έλληνας κωμικός

 

Μηχανή του Χρόνου: Το ξαφνικό τέλος του Μάνου Λοΐζου

 

Φωτογραφίες: 20 παραλίες στην άκρη του γκρεμού. Εννοείται πως έχουμε και στην Ελλάδα

 

Ποιοι θα κάνουν φέτος φορολογική δήλωση. Η προθεσμία και οι ημερομηνίες πληρωμής του φόρου

 

Η Stoiximan στη μάχη κατά του bullying: Η βία δεν είναι παιχνίδι. Πρέπει να μιλήσεις

 

Ο αυτοκινητόδρομος που θα ενώνει το Λονδίνο με τη Νέα Υόρκη

 

Airbus A320: Ο χαμηλών τόνων συγκυβερνήτης που παρέσυρε στο θάνατο 149 ανθρώπους

 

TripAdvisor: Οι 10 καλύτεροι προορισμοί στην Ελλάδα για το 2015

 

Επικεφαλής της Lufthansa για το Airbus A320: Ο συγκυβερνήτης είχε περάσει όλα τα τεστ. Απόλυτος γρίφος η τραγωδία

 

Πέντε αεροπορικά δυστυχήματα, που οφείλονται στους πιλότους

 

Ηρωικοί πιλότοι που έσωσαν εκατοντάδες ζωές

 

 

 

Το ''μαύρο κουτί'' των αυτοκινήτων

 
 
 
Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης που θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει και πώς θα λειτουργεί
 

Εξοπλισμένα με το ειδικό σύστημα eCall, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές διάσωσης σε περίπτωση πρόσκρουσης, θέλει να είναι όλα τα καινούργια οχήματα από το 2015 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν την Τρίτη το σχετικό ψήφισμα, καλώντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξή του μέσα στην επόμενη τριετία.

Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, η λεγόμενη ''χρυσή ώρα'', ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Θα συνδέεται με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Η λειτουργία της είναι απλή, καθώς σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, το όχημα που διαθέτει την υπηρεσία ενεργοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμη και εάν οι επιβάτες δεν μπορούν να μιλήσουν, δημιουργείται φωνητική σύνδεση με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης και μεταβιβάζεται αίτημα για βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων βασικών πληροφοριών σχετικά με το ατύχημα, όπως ο χρόνος, η ακριβής θέση, η κατεύθυνση οδήγησης και η περιγραφή του οχήματος.

Η τιμή ενός τέτοιου συστήματος, βάσει μελέτης εργασίας της Κομισιόν, θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 300 ευρώ, ποσό το οποίο θα μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και στα δίκυκλα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, το σύστημα eCall θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο μειώνοντας τη σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.

Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο

Μόνο το 2009 περίπου 35.000 άτομα σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο τραυματίστηκαν σε περίπου 1,1 εκατ. οδικά ατυχήματα στους δρόμους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα η τοποθέτηση ενός αντίστοιχου συστήματος, το οποίο αυτήν τη στιγμή παρέχουν μόνο ορισμένοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων καθώς δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσε να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οδική βοήθεια, πληροφορίες για την κυκλοφορία, εντοπισμός κλεμμένου οχήματος αλλά και μορφές ασφαλιστικής κάλυψης.

Προς το παρόν σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου, τα λιγοστά συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στέλνουν αυτόματα ένα μήνυμα σε ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο και στη συνέχεια ένα σήμα σε κρατικό φορέα έκτακτης ανάγκης.

Οι ευρωβουλευτές, πάντως, σημειώνουν πως το eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα.

 
Περισσότερα: Τεχνολογία

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus