Σάββατο, 01 Νοεμβρίου 2014
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

"Καμπάνα" 2.000 δολάρια στη Google γιατί φωτογράφισε στήθος γυναίκας

 

Από τις ΗΠΑ στην Αθήνα για το Μαραθώνιο της ζωής του

 

Αυτές είναι οι 17 πιο πλούσιες πορνοστάρ αυτή τη στιγμή

 

AleXsandro Palombo: Ο άνθρωπος που κάνει τους διάσημους, Simpsons

 

Βίντεο φρίκης από το Περού: Η αστυνομία δολοφόνησε πολίτη που αντιστεκόταν σε έξωση από το σπίτι του

 

Τάκης Διαμαντόπουλος: Ο εθνικός μας φωτογράφος μιλάει στο WE

 

Εντυπωσιακή τρισδιάστατη αναπαράσταση των Σφιγγών της Αμφίπολης. Έρχονται νέες εκπλήξεις

 

Χειροποίητα πούρα made in Greece

 

Μηχανή του Χρόνου: Η υπόγεια Αθήνα. Μυστικά οστεοφυλάκια και κρύπτες κάτω από την πόλη

 

Θρίλερ με τον "Μητσάρα". Αναζητείται από την Νικολούλη, δεν επιβεβαιώνεται ο θάνατος

 

Μια εικόνα χίλιες λέξεις

 

Τα καλύτερα μπαρ του κόσμου

 

Έρχονται μειώσεις μισθών για τους νεοπροσλαμβανόμενους στο δημόσιο

 

Mhtsi Show: Επική φάρσα στο Γιάννη Μπουτάρη

 

Νέα πρόκληση στον Έβρο: Τουρκική ακταιωρός εμβόλισε ελληνικό αλιευτικό

 

Τα στοιχειωμένα ξενοδοχεία του κόσμου

 

Εντοπίστηκε 25χρονη νεκρή σε ασανσέρ στο Ψυχικό

 

Ιερά Σύνοδος: Χωρίς κηδεία και μνημόσυνο όσοι αποτεφρώνονται

 

Συνετρίβη διαστημικό αεροσκάφος της Virgin Galactic. Ένας νεκρός και ένας τραυματίας

 

Τα ντοκουμέντα του κολαστηρίου: Βίντεο και φωτογραφίες από την Δ' πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο Αμαζόνιος έχει ελληνική καταγωγή;

 

Νέες φωτογραφίες του νεκρού Τσε Γκεβάρα βρέθηκαν σε κουτί πούρων

 

Αμφίπολη: Τα σενάρια για περισσότερους από έναν τάφους και το κενοτάφιο υπέρ του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

Αν έχεις φοβίες, μην πας σε αυτά τα 10 μέρη

 

 

 

Το ''μαύρο κουτί'' των αυτοκινήτων

 
 
 
Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης που θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει και πώς θα λειτουργεί
 

Εξοπλισμένα με το ειδικό σύστημα eCall, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές διάσωσης σε περίπτωση πρόσκρουσης, θέλει να είναι όλα τα καινούργια οχήματα από το 2015 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν την Τρίτη το σχετικό ψήφισμα, καλώντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξή του μέσα στην επόμενη τριετία.

Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, η λεγόμενη ''χρυσή ώρα'', ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Θα συνδέεται με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Η λειτουργία της είναι απλή, καθώς σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, το όχημα που διαθέτει την υπηρεσία ενεργοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμη και εάν οι επιβάτες δεν μπορούν να μιλήσουν, δημιουργείται φωνητική σύνδεση με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης και μεταβιβάζεται αίτημα για βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων βασικών πληροφοριών σχετικά με το ατύχημα, όπως ο χρόνος, η ακριβής θέση, η κατεύθυνση οδήγησης και η περιγραφή του οχήματος.

Η τιμή ενός τέτοιου συστήματος, βάσει μελέτης εργασίας της Κομισιόν, θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 300 ευρώ, ποσό το οποίο θα μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και στα δίκυκλα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, το σύστημα eCall θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο μειώνοντας τη σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.

Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο

Μόνο το 2009 περίπου 35.000 άτομα σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο τραυματίστηκαν σε περίπου 1,1 εκατ. οδικά ατυχήματα στους δρόμους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα η τοποθέτηση ενός αντίστοιχου συστήματος, το οποίο αυτήν τη στιγμή παρέχουν μόνο ορισμένοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων καθώς δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσε να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οδική βοήθεια, πληροφορίες για την κυκλοφορία, εντοπισμός κλεμμένου οχήματος αλλά και μορφές ασφαλιστικής κάλυψης.

Προς το παρόν σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου, τα λιγοστά συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στέλνουν αυτόματα ένα μήνυμα σε ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο και στη συνέχεια ένα σήμα σε κρατικό φορέα έκτακτης ανάγκης.

Οι ευρωβουλευτές, πάντως, σημειώνουν πως το eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus