Πέμπτη, 23 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Δείτε πως ήταν οι Σφίγγες της Αμφίπολης πριν την αποκοπή της κεφαλής

 

Ποινική δίωξη με βαριές κατηγορίες για την "Σέχτα Επαναστατών" 4 χρόνια μετά τη δολοφονία Γκιόλια

 

Μηχανή του Χρόνου: Μισίμα, ο Ιάπωνας συγγραφέας που έκανε χαρακίρι και πέθανε σε ζωντανή μετάδοση

 

Λαζόπουλος εναντίον Θεοδωράκη: Κρίμα που δεν τον γνώρισε ο Ντοστογιέφσκι, πριν γράψει τον "Ηλίθιο"

 

Εντυπωσιακών ευρημάτων συνέχεια στην Αμφίπολη: Βρέθηκε το κεφάλι μιας εκ των δύο Σφιγγών

 

Στις 20 Νοεμβρίου στον αέρα η Huffington Post Greece: "H συζήτηση ξεκινάει εδώ"

 

Κλεμμένο το "Stairway to Heaven" των Led Zeppelin

 

Δικαίωση για τον τυφλό αριστούχο Αργύρη Κουμτζή: Και επίσημα φοιτητής στο ΑΠΘ

 

Βίντεο: Βούτηξε στο κενό με GoPro κάμερα, για 20 δολάρια

 

Πόστερ ταινιών όπως δεν τα έχετε ξαναδεί

 

Αποσύρθηκε λόγω αντιδράσεων η τροπολογία "κατάργησης" της δημοσίευσης των δαπανών στη Διαύγεια. Προέβλεπε μηδαμινό έλεγχο στις δαπάνες του δημοσίου

 

Φωτογραφίες από δορυφόρο, που μοιάζουν με έργα τέχνης

 

Η σέξι Σύρια που μάχεται κατά των τζιχαντιστών από τα social media

 

Τραγικά λάθη στο Photoshop: Σέξι στο Facebook, αλλά σας καταλάβαμε

 

Φρίκη στη Συρία: Λιθοβόλησαν μέχρι θανάτου γυναίκα για μοιχεία. Συμμετείχε μέχρι και ο ίδιος της ο πατέρας

 

Τα μυστικά του Δίσκου της Φαιστού: Αποκαλύφθηκε το πρώτο μινωικό cd rom

 

Επικό παρκάρισμα στη Σαντορίνη

 

Εκπληκτικό βίντεο: Πώς είναι να κολυμπάς μέσα σε ένα παγόβουνο

 

 

 

Το ''μαύρο κουτί'' των αυτοκινήτων

 
 
 
Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης που θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο. Πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει και πώς θα λειτουργεί
 

Εξοπλισμένα με το ειδικό σύστημα eCall, το οποίο ειδοποιεί αυτόματα τις αρχές διάσωσης σε περίπτωση πρόσκρουσης, θέλει να είναι όλα τα καινούργια οχήματα από το 2015 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Οι ευρωβουλευτές υιοθέτησαν την Τρίτη το σχετικό ψήφισμα, καλώντας την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για την υποχρεωτική ανάπτυξή του μέσα στην επόμενη τριετία.

Το σύστημα τηλε-ειδοποίησης, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα της πανευρωπαϊκής υπηρεσίας κλήσεων έκτακτης ανάγκης 112, έχει ως στόχο να μη χάνονται τα πρώτα πολύτιμα λεπτά, η λεγόμενη ''χρυσή ώρα'', ειδικά στις περιπτώσεις σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων.

Θα συνδέεται με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Η δημόσια υπηρεσία eCall θα πρέπει να είναι υποχρεωτική και δωρεάν για όλους τους οδηγούς στην Ευρώπη ανεξάρτητα από τη μάρκα των αυτοκινήτων τους, σύμφωνα με τους ευρωβουλευτές

Πώς θα λειτουργεί το σύστημα

Η λειτουργία της είναι απλή, καθώς σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου ατυχήματος, το όχημα που διαθέτει την υπηρεσία ενεργοποιεί αυτόματα κλήση έκτακτης ανάγκης.

Ακόμη και εάν οι επιβάτες δεν μπορούν να μιλήσουν, δημιουργείται φωνητική σύνδεση με το πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης και μεταβιβάζεται αίτημα για βοήθεια, συμπεριλαμβανομένων βασικών πληροφοριών σχετικά με το ατύχημα, όπως ο χρόνος, η ακριβής θέση, η κατεύθυνση οδήγησης και η περιγραφή του οχήματος.

Η τιμή ενός τέτοιου συστήματος, βάσει μελέτης εργασίας της Κομισιόν, θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 50 και 300 ευρώ, ποσό το οποίο θα μειωνόταν χρόνο με τον χρόνο. Θα μπορούσε επίσης να λειτουργήσει και στα δίκυκλα.

Σύμφωνα μάλιστα με τις εκτιμήσεις, το σύστημα eCall θα μπορούσε να σώσει πάνω από 2.500 ανθρώπινες ζωές τον χρόνο μειώνοντας τη σοβαρότητα των τραυματισμών κατά 10% έως 15%.

Κάθε χρόνο χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους στην άσφαλτο

Μόνο το 2009 περίπου 35.000 άτομα σκοτώθηκαν και περισσότεροι από 1,5 εκατομμύριο τραυματίστηκαν σε περίπου 1,1 εκατ. οδικά ατυχήματα στους δρόμους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Παράλληλα η τοποθέτηση ενός αντίστοιχου συστήματος, το οποίο αυτήν τη στιγμή παρέχουν μόνο ορισμένοι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων καθώς δεν είναι υποχρεωτικό, θα μπορούσε να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και άλλων πρόσθετων υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων οδική βοήθεια, πληροφορίες για την κυκλοφορία, εντοπισμός κλεμμένου οχήματος αλλά και μορφές ασφαλιστικής κάλυψης.

Προς το παρόν σε περίπτωση σοβαρού τροχαίου, τα λιγοστά συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στέλνουν αυτόματα ένα μήνυμα σε ιδιωτικό τηλεφωνικό κέντρο και στη συνέχεια ένα σήμα σε κρατικό φορέα έκτακτης ανάγκης.

Οι ευρωβουλευτές, πάντως, σημειώνουν πως το eCall δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτρέπει την ανίχνευση της διαδρομής του οχήματος και την ανάλυση των μετακινήσεων ενός προσώπου ενώ δεν έχει συμβεί ατύχημα.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus