Μην τα χάσετε

 

 

Τα καλά και συμφέροντα

 
 
Η απεργία στα μέσα σταθερής τροχιάς, τα θολά αιτήματα και τα εύλογα ερωτήματα για μια κινητοποίηση, που μοιάζει περισσότερο με μάχη διατήρησης προνομίων
 

(Φωτογραφία: Sooc.gr)

Στα χρόνια των μνημονίων, οι Έλληνες πολίτες έδειξαν μεγάλη κατανόηση στον αγώνα κοινωνικών ομάδων, που έδιναν μάχη για κεκτημένα ετών. Για μισθούς, εργασιακές συνθήκες, προστασία από τις απολύσεις.

 

Και είναι ακριβώς τα αιτήματα, που προσφέρουν την επαρκή αιτιολόγηση και για μια απεργιακή κινητοποίηση και για την ταλαιπωρία, που μπορεί να υφίστανται άλλες κοινωνικές ομάδες.

Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του NEWS 247, στις πρόσφατες απεργιακές κινητοποιήσεις στα μέσα σταθερής τροχιάς, αυτά τα αιτήματα δεν υπάρχουν.

Υπάρχει η αντίδραση των συνδικαλιστών της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. για την τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου (άρθρο5, νόμος 3920/2011) που ρυθμίζει την εμπορική χρήση των υποδομών στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό, όπως καταστήματα και χώρους διαφήμισης εντός των αντίστοιχων σταθμών και συρμών. Πρόκειται για περιουσιακά στοιχεία που ανήκουν στην Αττικό Μετρό Α.Ε. αλλά μέχρι τώρα εκμεταλλευόταν εμπορικά η ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

Το υπουργείο θέλει την κεντρική διαχείριση από τον ΟΑΣΑ, δηλαδή και πάλι από το δημόσιο, αλλά η ΣΤΑΣΥ, προτάσσει το “δημόσιο συμφέρον”, για μια μη μεταφορική δραστηριότητα με αποτέλεσμα να προκύπτουν εύλογα ερωτήματα για το αν πρόκειται για μια μάχη προάσπισης δικαιωμάτων ή μια μάχη διατήρησης προνομίων.

Με αυτό τον τρόπο, δηλαδή την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού με αιτήματα στην καλύτερη περίπτωση θολά, όχι μόνο ρίχνουν νερό στο μύλο όσων, είναι έτοιμοι να λοιδωρήσουν κάθε κινητοποίηση, αλλά και όσων παρουσιάζουν το δημόσιο σαν φωλιά συνδικαλιστών, που δεν εκφράζουν παρά μόνο τον εαυτούλη τους και τα μικρά και μεγάλα συμφέροντά τους.

*Του Μάνου Χωριανόπουλου, Διευθυντή Σύνταξης του NEWS 247

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER