Μην τα χάσετε

 

 

Αστυνομικοί κυκλοφορούν ως οδηγοί ταξί για να πιάσουν τον εκτελεστή

 
 
 
Σε μία λίστα περίπου 10 ατόμων έχει επικεντρωθεί η Ασφάλεια, που έχει προκύψει από ένα σύνολο μαρτυριών, τηλεφωνικών καταγγελιών ακόμα και e-mails προς την Ασφάλεια. Όλα τα νέα στοιχεία για την πολύκροτη υπόθεση
 

Μάχη με τον χρόνο δίνουν οι αξιωματικοί του Τμήματος Εγκλημάτων κατά Ζωής, κάθε 24ωρο που περνάει, για να μπορέσουν να εντοπίσουν τον μανιακό που επιτίθεται σε οδηγούς ταξί στην περιοχή της Κηφισιάς, πριν προλάβει να χτυπήσει ξανά, καθώς αυτό είναι το κύριο μέλημά τους.

 

Για τον σκοπό αυτό έχουν επιστρατευτεί ακόμα και μυστικοί αστυνομικοί που κυκλοφορούν στην περιοχή ως οδηγοί ταξί.

Τα υλικά των κλειστών κυκλωμάτων δεν έχουν κάνει μέχρι στιγμής σοφότερους τους αστυνομικούς, κυρίως λόγω της ποιότητας της εικόνας που δεν είναι καλή και στις περισσότερες των περιπτώσεων με το ζόρι διακρίνονται φιγούρες, χωρίς να ξέρει κανείς σίγουρα τι βλέπει, ενώ σε κανένα καρέ δεν έχουν «κλειδώσει» τα ταξί, Skoda Octavia στην πρώτη περίπτωση του 32χρονου τραυματισμένου οδηγού, στις 11 Φεβρουαρίου και Mercedes στην δεύτερη περίπτωση της εν ψυχρώ εκτέλεσης του 52χρονου, τα μεσάνυχτα της 28ης Φεβρουαρίου προς 1η Μαρτίου.

Και οι δύο περιπτώσεις ήταν κούρσες του ενός χιλιομέτρου ή λίγο παραπάνω που κατέληξαν επί της οδού Χαριλάου Τρικούπη με διαφορά 9 τετραγώνων η μία από την άλλη και με αφετηρία στην μία περίπτωση την Νέα Ερυθραία και στην άλλη τα όρια Αμαρουσίου με Κηφισιάς.

Κάτι το οποίο επισημαίνουν υψηλόβαθμοι αξιωματικοί της Ασφάλειας είναι η σε πρωτοφανή βαθμό συνεργασία του απλού κόσμου με τις Αρχές, για την εξιχνίαση αυτής της υπόθεσης, το οποίο κρίνεται ως ιδιαίτερα καλό για την Αστυνομία, αν και σε αρκετές περιπτώσεις κάποιοι υπερβάλουν και βρίσκουν ευκαιρία ακόμα να υποδείξουν ως υπόπτους γείτονες με τους οποίους έχουν απλά προηγούμενα…

Είναι τεράστιο το υλικό που έως τώρα έχει συλλεχθεί από καταθέσεις οδηγών ταξί της περιοχής για άτομα που θεωρούν ότι προσομοιάζουν στον ύποπτο και είναι πλήθος οι μαρτυρίες, οι τηλεφωνικές καταγγελίες ακόμα και τα e-mails που έχουν καταλήξει στην Αστυνομία, με περιγραφές ατόμων που συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά του υπόπτου, που αναζητά η Αστυνομία.

Αφού έγινε το σχετικό... ξεσκαρτάρισμα με καταγγελίες που φαντάζουν υπερβολικές ή αναξιόπιστες και αφού κάποιες από αυτές έδειχναν πιο συμπαγείς από άλλες και ταίριαζαν με το ψυχολογικό προφίλ του δράστη, αυτές αποτέλεσαν και τον λόγο σύνταξης μίας λίστας με τους πιθανότερους ως υπόπτους για αυτές τις επιθέσεις.

Αυτή η λίστα στην παρούσα φάση δεν υπερβαίνει τα 10-15 άτομα και έχουν ως πρώτο κοινό, είτε ότι μένουν κοντά στα σημείο που παρελήφθησαν τα ταξί, είτε κοντά στην Χαριλάου Τρικόπη που πραγματοποιήθηκαν οι επιθέσεις και τους οδήγησε ο δράστης, είτε στην ευρύτερη περιοχή των Βορείων Προαστίων.

Κάποιοι από αυτούς έχουν απασχολήσει στο παρελθόν για προστριβές και χειροδικίες σε βάρος οδηγών ταξί, κάποιοι ήταν οι ίδιοι οδηγοί ταξί που έχουν συμπλακεί κατά καιρούς με συναδέλφους τους, κάποιοι άλλοι έχουν εμφανίσει παραβατική και αντικοινωνική συμπεριφορά στην περιοχή ή έχουν στοιχεία παρανοϊκών και κάποιοι έχουν απασχολήσει τις Αρχές για διάφορα αδικήματα.

Αυτό δεν σημαίνει βεβαίως ότι οι Αρχές έχουν συγκεκριμένο άτομο υπόψη τους, αλλιώς ήδη θα είχαν προβεί σε προσαγωγές υπόπτων και θα είχαν εξεταστεί αυτοί. Αυτό θα συμβεί μόνο εάν προκύψουν και άλλα επιβαρρυντικά στοιχεία σε βάρος κάποιου υπόπτου, απλά αυτά τα συγκεκριμένα άτομα συγκεντρώνουν το βλέμμα των Αρχών για παρακολούθηση των κινήσεών τους και της γενικότερης συμπεριφοράς τους.

Ανάμεσα στις μαρτυρίες που ελέγχθηκαν, είναι κάποιες από τις αρχικές μαρτυρίες που δόθηκαν σε τηλεοπτική εκπομπή, οι οποίες όμως διασταυρώθηκαν, εντοπίστηκαν συγκεκριμένα άτομα που εξετάστηκαν και τελικά απορρίφθηκαν. Βεβαίως εξετάζονται παράλληλα και άλλες μαρτυρίες, που προέκυψαν στη συνέχεια.

Στο σημείο αυτό, τονίζεται ότι ένα από τα σενάρια που πρώτα κοίταξε η Ασφάλεια να ερευνήσει αν ευσταθούσε, είναι εάν του κίνητρο του δράστη είχε να κάνει τυχόν με κάποιο τροχαίο ατύχημα ή παράσυρση από το παρελθόν, τουλάχιστον για τους εμπλεκόμενους οδηγούς, κάτι που δεν προέκυψε τελικά.

Ο μόνος που παλιότερα είχε εμπλακεί σε τροχαίο ήταν ο 32χρονος οδηγός ταξί, το περιστατικό είχε γίνει στα Μεσόγεια, υπαίτιος ήταν ο μοτοσικλετιστής που έχασε τη ζωή του, ο νεαρός οδηγός ταξί είχε απαλλαγεί και η οικογένεια του θύματος ουδέποτε του δημιούργησε πρόβλημα.

Το ερώτημα για την οδό Χαριλάου Τρικούπη ωστόσο παραμένει, αν έχει την λογική τελετουργικού για κάτι που συνέβη στο παρελθόν υπό την μορφή της τυφλής εκδίκησης ή εάν κοντά βρίσκεται το σπίτι του δράστη ή το όχημα διαφυγής του.

Αξίζει για άλλη μία φορά να σημειωθεί, ότι αποτυπώματα που βρέθηκαν στο ένα ταξί με το άλλο δεν κάνουν “ζευγάρι”. Αυτό εξηγείται με τρεις τρόπους:

Είτε φόρεσε γάντια από την πρώτη στιγμή, είτε βρέθηκε π.χ. αποτύπωμα δείκτη στο ένα αυτοκίνητο και αποτύπωμα αντίχειρα π.χ. στο άλλο και έτσι δεν βγάζουν “ζευγάρι”-Το ίδιο συνέβη και με το γενετικό υλικό. Δεν βρέθηκαν όμοια γενετικά υλικά και αυτό ενδεχομένως σημαίνει ότι ήταν πολύ προσεκτικός ο δράστης. Όπως και να έχει, την στιγμή που δεν είναι σεσημασμένος θα ξέρουν οι Αρχές αν έχουν τα αποτυπώματα του δράστη σε κάποια από τα «ορφανά» ευρήματα, εάν και εφόσον κάποια στιγμή προσαχθεί ύποπτος.

Τα μόνα κοινά στοιχεία ανάμεσα στις δύο επιθέσεις παραμένει η οδός Χαριλάου Τρικούπη και το ίδιο όπλο των 6,35 χιλιοστών. Στην πρώτη περίπτωση, ο 32χρονος ήταν εξαιρετικά τυχερός γιατί τρεις σφαίρες του καρφώθηκαν στο ινιακό οστό, χωρίς να εισέλθουν στον εγκέφαλο και στην δεύτερη περίπτωση ο 52χρονος οικογενειάρχης δεν είχε την ίδια τύχη, αφού δύο σφαίρες διαπέρασαν τον κρόταφό του, προκαλώντας η μία τυφλό τραύμα και η άλλη διαμπερές.

Περιγραφή του δράστη υπάρχει μόνο από το πρώτο θύμα, που τον έχει περιγράψει ως έναν νεαρό ηλικίας 25-35, με αθλητική περιβολή, φούτερ με κουκούλα που μιλάει καθαρά ελληνικά. Όμως η περιγραφή προσώπου είναι τόσο αόριστη που ούτε σκίτσο δεν κατάφεραν  να κάνουν οι Αρχές.

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus