Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017
 
 
 

Μην τα χάσετε

 

 

Φως στο Τούνελ: Μια ταινία ή μια προσωπική τραγωδία 'όπλισε' τον μανιακό των ταξί

 
 
 
Το θρίλερ της Κηφισιάς παίρνει απίστευτη τροπή. Τα νέα ανατριχιαστικά στοιχεία ξεπερνούν και το πιο ευφάνταστο σενάριο. Όλες οι μαρτυρίες και το προφίλ του δολοφόνου (Pics)
 

Οι σημαντικές μαρτυρίες που προβλήθηκαν το βράδυ της Παρασκευής 17 Μαρτίου δίνουν μια απίστευτη τροπή στο θρίλερ του δολοφόνου της Κηφισιάς.

 

Σε κεντρικό κινηματογράφο της Αθήνας συνέβη κάτι περίεργο πριν τις δολοφονικές επιθέσεις και το «Τούνελ» το πληροφορήθηκε. Ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης της ταινίας που προβλήθηκε και που πολλοί χαρακτηρίζουν προφητική,  το επιβεβαίωσε στην Αγγελική Νικολούλη.

Ο παράξενος θεατής σε έναν δημόσιο διάλογο μεταξύ των συντελεστών της ταινίας και του κοινού, τον ρώτησε:

«Σας πέρασε ποτέ από το μυαλό όταν γράφατε το σενάριο , πως θα μπορούσε να εμπνεύσει κάποιον να κάνει κάτι αντίστοιχο στην πραγματική ζωή;»

Λίγο μετά αποχώρησε διακριτικά από την αίθουσα.

Την ίδια χρονική περίοδο, λίγες μέρες πριν την πρώτη επίθεση του δολοφόνου της Κηφισιάς, ένας πελάτης ζήτησε από οδηγό ταξί να τον μεταφέρει στο ίδιο ακριβώς σημείο της οδού Μαυρομιχάλη, όπου βρέθηκε αργότερα πυροβολημένο το πρώτο θύμα.

Τα όσα είπε στον οδηγό ο νεαρός και πρόβαλε το «Τούνελ» είναι ανατριχιαστικά.

Τα ερωτήματα που δημιουργούνται με τις μαρτυρίες αυτές είναι τα εξής:

Ο δολοφόνος άφησε σε δύο διαφορετικά σημεία το στίγμα του γι’ αυτό που θα ακολουθούσε και επιδιώκει την αποκωδικοποίηση του;

Επιζητά τη δημοσιότητα ή όλα όσα αποκαλύφθηκαν είναι απίστευτες – τραγικές συμπτώσεις;

Στην κούρσα που πήρα πρέπει να ήταν ο δολοφόνος

Η σημαντική μαρτυρία που έφτασε στο «Τούνελ» φέρνει τα πάνω… Τα όσα αποκάλυψε στην Αγγελική Νικολούλη ο οδηγός ταξί, σοκάρουν.

Ο μάρτυρας είπε στην δημοσιογράφο πως όταν βγήκε για δουλειά τέλος Ιανουαρίου στις έξι το πρωί,  πήρε  την πρώτη του κούρσα κοντά στην πλατεία της Κηφισιάς. Ο πελάτης που είπε ότι ήταν 25 χρόνων,  του ζήτησε να κατευθυνθεί προς το Κεφαλάρι και τον ρώτησε αν στην περιοχή υπάρχουν κάμερες.

 

Μεταξύ άλλων στη  σύντομη συζήτηση τους,  ο νεαρός ισχυρίστηκε  πως ήταν από την Κηφισιά, πως έχει σπουδάσει πληροφορική και πως ασχολείται με την κατασκευή video games «που σκοτώνουν».

Ρώτησε τον οδηγό τη γνώμη του για το 22άρι όπλο που θα αγόραζε αντί πεντακοσίων ευρώ. Ο μάρτυρας πίστεψε πως αστειευόταν και δεν έδωσε βάση στα λεγόμενα του.

Λίγο αργότερα ο νεαρός του είπε:

«Εγώ έχω χάσει τη μητέρα μου από ταξί στη διασταύρωση Χαριλάου Τρικούπη και Κηφισίας και όπως βλέπεις χρησιμοποιώ ταξί».

Όταν έφθασαν στην Κοκκιναρά με την  Τρικούπη, του είπε να τον μεταφέρει στην οδό Μαυρομιχάλη 5.

«Ήταν μια  κούρσα που κόστιζε τριάμισι  ευρώ και μου άφησε τέσσερα. Όταν βγήκε από το ταξί είδα πως δεν κατευθύνθηκε προς την οδό  Μαυρομιχάλη αλλά  προς το Κοιμητήριο» είπε χαρακτηριστικά ο οδηγός.

Ο νέος άνδρας είχε ύψος περίπου 1.70 και βάρος γύρω στα 70 κιλά.

Ήταν καλοξυρισμένος, φορούσε άσπρο σιδερωμένο πουκάμισο και φαινόταν σαν να είχε βγει μόλις από κάποιο σπίτι. Δεν φορούσε μπουφάν και παρά το κρύο που έκανε , κρατούσε στο χέρι του ένα σακάκι.

Μόλις έγιναν γνωστές οι δολοφονικές επιθέσεις σε συναδέλφους του, ο μάρτυρας έψαξε μεταξύ επαγγελματιών οδηγών μήπως  κάποιος γνώριζε για ένα ατύχημα με θύμα γυναίκα που έγινε παλιότερα στη Νέα Ερυθραία, αλλά δεν προέκυψε κάτι.

Αν ο νεαρός «πελάτης» είναι ο δράστης, πιθανότατα   να ήθελε να θολώσει τις έρευνες και να δώσει με αυτόν τον τρόπο,  το στίγμα του γι’ αυτό που θα ακολουθούσε. Στην Μαυρομιχάλη και Χαριλάου Τρικούπη, πυροβολήθηκε λίγες μέρες μετά από 22άρι πιστόλι, ο πρώτος οδηγός ταξί…

Παρακολούθησε την ταινία και μετά μας ξάφνιασε

Μια άλλη σημαντική μαρτυρία που έφτασε στο «Τούνελ»  έκανε λόγο για ένα περίεργο όσο και αξιοσημείωτο περιστατικό στις αρχές Φλεβάρη. Λίγες μέρες πριν την πρώτη δολοφονική επίθεση στην Κηφισιά, σε αίθουσα κεντρικού κινηματογράφου της Αθήνας, προβλήθηκε η  ελληνική ταινία «Έτερος  εγώ».  Η προβολή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια εκδήλωσης στην οποία κάποιοι θεατές  συμμετείχαν και με πρόσκληση που είχαν κερδίσει σε σχετικό διαγωνισμό. Στο τέλος της προβολής,  ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση με τους συντελεστές της ταινίας.

 

Ένας από τους θεατές με ερώτηση του,  ξάφνιασε τους παρευρισκόμενους και μετά από λίγο αποχώρησε διακριτικά.

Η Αγγελική Νικολούλη μίλησε με τον σκηνοθέτη και σεναριογράφο της ταινίας Σωτήρη Τσαφούλια,  που της επιβεβαίωσε το περιστατικό.

 

«Ήταν Τρίτη 7 Φεβρουαρίου και η  προβολή ήταν προγραμματισμένη για τις δέκα το βράδυ. Τελείωσε γύρω στις δώδεκα παρά είκοσι . Παρουσία δική μου , δύο ηθοποιών και του μουσικού της ταινίας, η κουβέντα που ακολούθησε με το κοινό διήρκησε περίπου μέχρι τη μία. Στη διαδικασία αυτή πάντα υπάρχει μια αμηχανία στην αρχή, μέχρι να γίνει η πρώτη ερώτηση και να πυροδοτηθεί η κουβέντα ώστε  να ξεκινήσει ο διάλογος. Έτσι έγινε και εκείνη την νύχτα» τόνισε ο κ. Τσαφούλιας.

 

Η μαρτυρία που έφτασε στην εκπομπή και που του μετέφερε η δημοσιογράφος του έκανε ιδιαίτερη εντύπωση, γιατί θυμόταν το θεατή και το ερώτημα του.

«Τις περισσότερες φορές οι θεατές θέτουν ερωτήματα γύρω από το πώς γυρίστηκε η ταινία. Το άτομο αυτό όπως το θυμάμαι, έθεσε μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση που εμένα τουλάχιστον, δεν μου την είχαν ξανακάνει» είπε χαρακτηριστικά.

Όπως ανέφερε καθόταν στα πίσω καθίσματα, δεν πλησίασε κοντά ούτε συμμετείχε ενεργά στην όλη διαδικασία, αλλά άκουγε πολύ προσεκτικά. Κάποια στιγμή σήκωσε το χέρι του για να πάρει το λόγο και ρώτησε τον σκηνοθέτη αν όταν έγραφε το σενάριο, σκέφτηκε πως θα μπορούσε να εμπνεύσει κάποιον να κάνει κάτι αντίστοιχο στην πραγματική ζωή.

«Του απάντησα πως όχι, κάτι τέτοιο δεν πέρασε από το μυαλό μου όταν έγραφα το σενάριο, διότι δεν κάνω ρεπορτάζ.  Κάνω μυθοπλασία. Αν υπήρχε αυτή η σκέψη στους δημιουργούς, δεν θα είχαν γυριστεί τόσες και τόσες ταινίες, όπως η «Σιωπή των Αμνών», το «Seven» και άλλες. Αυτό που εξήγησα στον άνθρωπο που έθεσε την ερώτηση,  είναι πως μπορεί η πραγματική ζωή με τη μυθοπλασία να μοιάζουν σε πολλά σημεία, αλλά επί της ουσίας είναι δύο παράλληλοι δρόμοι,  ο οποίοι δεν συναντιούνται ποτέ» ανέφερε στην Αγγελική Νικολούλη.

Τον θυμάμαι νεαρό, μελαχρινό και ήρεμο

Ο σκηνοθέτης και σεναριογράφος της ταινίας «Έτερος εγώ»,  εξήγησε στην Αγγελική Νικολούλη, πως η ταινία πραγματεύεται μια υπόθεση αυτοδικίας που βασίζεται σε ένα τραγικό τροχαίο. Για λόγους μυθοπλασίας  ο δολοφόνος που αποφασίζει να εκδικηθεί,  ακολουθεί το θεώρημα των «Φίλιων Αριθμών» του Πυθαγόρα. Οι ήρωες καλούνται να λύσουν έναν γρίφο για να φτάσουν στο δράστη.

«Μετά τις αποκαλύψεις που ήρθαν στο φως σχετικά με τις επιθέσεις στην Κηφισιά και το προφίλ του δράστη ,  το ερώτημα που τέθηκε από τον θεατή ήταν τουλάχιστον περίεργο…» τόνισε ο Σωτήρης Τσαφούλιας.

Ανέφερε πως την ώρα που του έθεσε την ερώτηση, ο φωτισμός στην αίθουσα δεν ήταν έντονος, αλλά τον παρατήρησε γιατί του έκανε εντύπωση . Τον περιέγραψε σαν ένα νέο μελαχρινό άνδρα περίπου 30 χρόνων που ήταν πολύ ήρεμος.

Ευχήθηκε ο θεατής αυτός να επικοινωνήσει με την εκπομπή και να διευκρινίσει πως δεν έχει καμία σχέση με το δολοφόνο των οδηγών ταξί.

Άνθρωπος με σταθερή, καθαρή φωνή και μόρφωση

Ο Σωτήρης Τσαφούλιας είπε στην Αγγελική Νικολούλη πως μόλις τελείωσε ο διάλογος μεταξύ των συντελεστών της ταινίας και του κοινού, ο «περίεργος θεατής» αποχώρησε πρώτος από την αίθουσα. Είχε ύψος 1.70 με 1.75. Δεν παρατήρησε όμως αν ήταν με παρέα ή μόνος του.

Του έκανε εντύπωση που  δεν κόμπιαζε κατά τη διαδικασία του δημόσιου διαλόγου και έδινε την εικόνα ενός ανθρώπου μορφωμένου.

Σε σχετική ερώτηση της δημοσιογράφου ο κ. Τσαφούλιας απάντησε πως η εκδήλωση αυτή δεν έχει βιντεοσκοπηθεί από την πλευρά της παραγωγής. Μπορεί όμως κάποιος από το κοινό,  να έχει τραβήξει  στιγμιότυπα.

Διευκρίνισε πως η ταινία «Έτερος εγώ» είναι καθαρό προϊόν μυθοπλασίας  και πιστεύει πως ο δράστης θα μπορούσε να έχει «ερεθίσματα» από οπουδήποτε και όχι απαραίτητα από την ταινία του.

Αναφέρθηκε στις διαφημίσεις που προωθούσαν την ταινία και πάνω σε ταξί, στα πλαίσια της σχετικής καμπάνιας.

Όπως είπε περίπου εκατό ταξί έφεραν τη διαφήμιση της συγκεκριμένης ταινίας, για τριάντα μέρες από την έναρξη προβολής της στις 19 Ιανουαρίου. Στην πλειοψηφία τους κυκλοφορούσαν στο κέντρο της Αθήνας, στην Κηφισιά  και στην ευρύτερη περιοχή των Βορείων προαστίων.

Δείτε περισσότερα για την υπόθεση εδώ.

Πηγή: Φως στο Τούνελ

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus