Κυριακή, 20 Απριλίου 2014
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μηχανή του Χρόνου: Πόντιος Πιλάτος. Ο Ρωμαίος που αιματοκύλησε πολλές φορές τους Εβραίους. Ποια ήταν η διαπλοκή του με τους Αρχιερείς;

 

Τραγωδία στην Αττική Οδό: Ανήμερα του Πάσχα 57χρονος πήδηξε στο κενό από γέφυρα

 

Βίντεο: Καρέ καρέ πτώση μετεωρίτη, κάνοντας τη νύχτα, μέρα

 

Το θαύμα της "Κιβωτού" σπάει τα ακριτικά σύνορα

 

Πάσχα στις γειτονιές του κόσμου

 

Άγιοι από ελληνικό χέρι στο Νέο Μεξικό

 

Από την "αγκαλιά" του Κουστώ, στα παιδικά βιβλία για ελληνικά έθιμα

 

Η "Ανάσταση" των ελληνικών δισκογραφικών εταιρειών

 

Δέκα πράγματα που δεν ξέραμε την προηγούμενη Κυριακή

 

Τα πιο ξεχωριστά έθιμα για το Πάσχα σε ολόκληρη την Ελλάδα - Κατάνυξη και πυροτεχνήματα

 

Διασημότητες στα ψηφοδέλτια. Αυτή είναι η γνώμη μας

 

Θρίλερ με τον υγρό τάφο στη Νότια Κορέα - Στους 46 ανέρχονται πλέον οι νεκροί

 

"Όχι" απάντησε ο Λαζόπουλος στην πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για ευρωεκλογές

 

Μάιλι Σάιρους: Νοσηλεύεται για πέμπτη ημέρα. Σώθηκε από έμφραγμα

 

Βίντεο: Ο μικρός μάγος που "παγώνει" την εικόνα

 

Η Γέφυρα που άλλαξε την εικόνα της Ελλάδας

 

Η Χιροσίμα, ο απόπλους του Τιτανικού και ο θάνατος της Νταϊάνα. Ολόκληρο το αρχείο του Pathé, δωρεάν

 

Μηχανή του Χρόνου: "Δεν υπήρξε ποτέ ο Βαραββάς". Μελετητές αμφισβητούν και την "απονομή χάριτος"

 

Λίντσεϊ Λόχαν: Η σεξ λίστα μου ήταν μέρος της απεξάρτησης μου από το αλκοόλ

 

Αφυπνίσου. Τι κάνεις καθημερινά που είναι πιο επικίνδυνο από το να κολυμπάς με καρχαρίες

 

Δημοσιογραφία, η άλλη πένα του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες

 

Συγκλονιστικό: Ένα λεπτό πριν τον εκτελέσουν, τον συγχώρησαν οι γονείς του θύματος

 

 

 

Grimaldi Lines: Νέο ''χτύπημα'' στον ελληνικό τουρισμό

 
 
 
Αυθαίρετη διακοπή δρομολογίου πλοίου στη γραμμή Βενετία-Ηγουμενίτσα-Πάτρα από την ιταλική εταιρεία Grimaldi. Χωρίς δουλειά δεκάδες Έλληνες στην ''καρδιά'' του καλοκαιριού
 

Στελέχη της ιταλικής εταιρείας Grimaldi, που δραστηριοποιείται στη γραμμή της Αδριατικής, καλούσαν με δηλώσεις τους στα ιταλικά ΜΜΕ τους τουρίστες να μην εμπιστεύονται τις ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες, καθώς υπάρχει κίνδυνος να... μην βρουν το πλοίο στο λιμάνι".

Οι υπεύθυνοι των ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών έκαναν λόγο ''για οργανωμένο πόλεμο κατά του ελληνικού τουρισμού'' και δεν είχαν άδικο καθώς τα στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας την Τετάρτη είναι άκρως αποκαλυπτικά για τη δράση της εν λόγω εταιρείας.

Η Grimaldi Lines απέσυρε πλοίο των Μινωικών Γραμμών από την γραμμή Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα με αποτέλεσμα να μειώνεται ξαφνικά, μέσα στην ''καρδιά'' της τουριστικής μας περιόδου, η δυνατότητα μεταφοράς τουριστών στην Ελλάδα.

Το πλήγμα στον ελληνικό τουρισμό είναι ξεκάθαρο, αλλά το χειρότερο είναι πως από τις ενέργειες αυτές δεκάδες άνθρωποι μένουν χωρίς δουλειά.

Τα δύο πλοία που έβγαλε από τη Βενετία τον Μάιο και το ένα από την Αγκώνα, είχαν πλήρωμα Έλληνες, 80-100 άτομα το καθένα, άρα τόσοι υπάλληλοι μένουν στο δρόμο και χάνουν το εισόδημά τους, τη στιγμή που εν μέσω της τουριστικής περιόδου, δύσκολα θα βρουν εκ νέου δουλειά.

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

Για την αυθαίρετη διακοπή των δρομολογίων εξέδωσε ανακοίνωση και ο ΣΥΡΙΖΑ, η οποία αναφέρει τα εξής:

''Η ξαφνική διακοπή δρομολογίου πλοίου στη γραμμή Βενετία – Ηγουμενίτσα – Πάτρα, αποτελεί ένα ακόμα κρούσμα αυθαιρεσίας των ακτοπλοϊκών εταιρειών, που κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου επιφέρουν σημαντικό πλήγμα στον ελληνικό τουρισμό.

Η διακοπή του δρομολογίου του πλοίου Europa Palace των Μινωικών Γραμμών, έρχεται να προστεθεί στην ''απόσυρση'' δύο ακόμα πλοίων της ίδιας πλοιοκτησίας από τη γραμμή Ελλάδα – Ιταλία. Αποτέλεσμα της διακοπής του δρομολογίου, είναι να έχει εγκλωβιστεί μεγάλος αριθμός τουριστών στα λιμάνια της Ιταλίας, αναζητώντας μία θέση σε κάποιο πλοίο, προκειμένου να έρθουν στη χώρα μας για τις καλοκαιρινές διακοπές.

Δυστυχώς, ανάλογες συμπεριφορές διαπιστώνονται και στις εσωτερικές γραμμές, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη γραμμή του Αργοσαρωνικού, όπου αποσύρθηκαν πλοία στην ''καρδιά'' του καλοκαιριού και η ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας περιορίζεται σε ρόλο Πόντιου Πιλάτου, περιμένοντας από τις εταιρείες να δώσουν λύση, αντί να ασκήσει τις δυνατότητες, που έχει από το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

Το γεγονός, ότι τόσο σοβαρά προβλήματα, που υπονομεύουν τον τουρισμό και τις τοπικές οικονομίες περνάνε απαρατήρητα από ορισμένα Μ.Μ.Ε., τα οποία ''βλέπουν'' ως ''εχθρούς'' του τουρισμού τις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων, δεν μας εκπλήσσει.

Όμως, κανένας δεν πρέπει να ξεχνά, ότι η ακτοπλοΐα είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να αφήνεται έρμαιο στις διαθέσεις κάποιων εταιρειών. Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, πρέπει επιτέλους να ασκήσει το θεσμικό του ρόλο και να προασπίσει το δημόσιο συμφέρον.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus