Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Κάτι τρέχει με την Beat

 
 
Η εφαρμογή κλήσης ταξί μπορεί να έχει αποκτήσει καλό όνομα στην αγορά, φαίνεται όμως πως κάτι έχει αλλάξει το τελευταίο διάστημα
 

Η Taxibeat ή Beat, όπως είναι πλέον η ονομασία της Startup που εξαγοράστηκε, αποτέλεσε μια μοναδική καινοτομία για τους Έλληνες χρήστες έξυπνων τηλεφώνων. Ιδιαίτερα πρακτική, άφησε πίσω της την εποχή που στεκόταν κανείς με τις ώρες στην άκρη του δρόμου, παρακαλώντας να βρεθεί διαθέσιμο ταξί στο διάβα του. Επιπλέον, φαίνεται πως το σύστημα αξιολόγησης των οδηγών εκτιμήθηκε από μερίδα πελατών, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορούσαν να επιβραβεύσουν τον σωστό επαγγελματία. Κάτι φαίνεται να αλλάζει όμως στην εταιρία, με χρονικό ορίζοντα που αδρά κανείς μπορεί να τοποθετήσει στην ημερομηνία που η Taxibeat μετεξελίχθηκε σε Beat.

Μια περιήγηση στο market εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας της Google μας έδωσε μια εικόνα που δεν συμφωνεί απόλυτα με εκείνη που είχαμε σχηματίσει όλα αυτά τα χρόνια για την υπηρεσία. Δεκάδες χρήστες από τον Οκτώβρη ως και σήμερα διατυπώνουν ενστάσεις, τόσο αναφορικά με την αξιοπιστία της εφαρμογής, όσο όμως και με ζητήματα που αφορούν την ίδια τη λειτουργία της.

 

Τα κουπόνια που εξαφανίζουν του οδηγούς

Μια σειρά από χρήστες παραπονούνται πως όποτε η εφαρμογή τους προσφέρει κουπόνια έκπτωσης, ως δια μαγείας κανένα ταξί δεν είναι διαθέσιμο. Το Beat προσφέρει ανά διαστήματα εκπτωτικούς κωδικούς, τους οποίους αν χρησιμοποιήσει ο πελάτης θα έχει έκπτωση στο τελικό κόμιστρο. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να εισάγει τον κωδικό στην εφαρμογή και στη συνέχεια να καλέσει ταξί. Τα παράπονα όμως για την εξαφάνιση των ταξί κάθε φορά που ένας χρήστης διαθέτει τέτοια κουπόνια είναι δεκάδες. Όπως μάλιστα περιγράφουν, αν κάνουν την ίδια στιγμή κλήση από άλλο λογαριασμό χωρίς τη χρήση της έκπτωσης, τότε οι διαθέσιμοι οδηγοί εμφανίζονται ως δια μαγείας και ανταποκρίνονται στο αίτημα.

 

Άλλος χρήστης εντός της αξιολόγησης της εφαρμογής στο Google Play σημειώνει πως τα εκπτωτικά κουπόνια που διέθετε έληξαν νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία. Για την ακρίβεια, αυτό είναι κάτι που παρατηρούν μια σειρά από χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων. Πολλοί από αυτούς να σημειώνουν πως βρέθηκαν εκτεθειμένοι στον οδηγό που τους παρέλαβε, καθώς ενώ διέθεταν την έκπτωση, εκείνη μετά την διαδρομή εξαφανίστηκε και κλήθηκαν να πληρώσουν ολόκληρο το ποσό της διαδρομής.

Η επιλογή του οδηγού

Τα παράπονα ωστόσο για την δυσκολία εξεύρεσης οδηγού είναι πολλά ανεξαρτήτως προσφορών. Οι χρήστες σημειώνουν πως από την αλλαγή της εφαρμογής (προφανώς στην μετάβαση από το Taxibeat στο Beat) οι υπηρεσίες έχουν μεταβληθεί σημαντικά. Η πιο σημαντική διαφοροποίηση αφορά στην προσπάθεια τους να βρουν οδηγό. Χαρακτηριστική είναι η περιπέτεια μιας κοπέλας που αδυνατούσε να εντοπίσει οδηγό μέσω της εφαρμογής στην πολύβουη λεωφόρο Μεσογείων. "Απέναντι μου βλέπω ένα ελεύθερο ταξί του Beat να είναι στο φανάρι χωρίς πελάτη μέσα" σχολιάζει άλλος χρήστης, την ώρα που επιχειρεί μάταια να βρει ταξί μέσω της εφαρμογής.

 

Σε άλλα σχόλια διαβάσαμε πως με τη νέα εφαρμογή δεν δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει το ταξί που εκείνος επιθυμεί, όπως στο παρελθόν. Αντ' αυτού, φαίνεται πως με το νέο σύστημα είναι μόνο ο οδηγός που μπορεί να επιλέξει τον πελάτη. Αρκετοί λοιπόν σχολίασαν πως σε ορισμένες ώρες της ημέρας, είναι πρακτικά αδύνατο να βρεις ταξί μέσω του Beat.

Η εκτίμηση της αξίας της διαδρομής

Σε άλλο ποστ χρήστης περιγράφει πως η εκτίμηση της διαδρομής που δίνει το Beat έπεσε έξω οικτρά. Όπως σχολιάζει ενώ δόθηκε εύρος αξίας 24 - 31€, τελικά ο πελάτης κλήθηκε να πληρώσει 45€. Όπως περιγράφει εκπρόσωπος της εταιρίας που απαντά στα παράπονα των χρηστών στο google play, η εκτίμηση του κομίστρου αφορά στη χιλιομετρική απόσταση της διαδρομής και μπορεί να διαφέρει πολύ αν υπάρξουν διόδια ή/και καθυστερήσεις. Ωστόσο, κόμιστρο κατά 50% πιο αυξημένο μάλλον δεν δικαιολογείται από την είσπραξη διοδίων.

Σε κάποιες περιπτώσεις αναφέρεται και επιπλοκή ακόμη και στην εκκίνηση της διαδικασίας. Κατεβάζοντας την εφαρμογή, ο χρήστης εισάγει τον αριθμό τηλεφώνου του, στον οποίο λαμβάνει κωδικό ενεργοποίησης της υπηρεσίας. Αυτός, σε αρκετούς χρήστες δεν εστάλη ποτέ, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να κάνουν καν χρήση της νέας εφαρμογής.

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER