Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Χωρίς μετρό σήμερα η Αττική

 
 
Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι, κηρύσσοντας νέα 24ωρη απεργία, αντιδρώντας  στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.
 

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό του μετρό της Αθήνας, καθώς οι συρμοί του θα παραμείνουν ακινητοποιημένοι όλη την μέρα, σήμερα, Τρίτη.

 

Το μεγαλύτερο σωματείο των εργαζομένων ανακοίνωσε την απόφαση για την απεργία, αντιδρώντας  στην επικείμενη ένταξη των εταιρειών αστικών συγκοινωνιών στην Ελληνική Εταιρεία Δημόσιων Συμμετοχών, θυγατρική του λεγόμενου υπερταμείου.

Τα υπόλοιπα μέσα μεταφοράς αναμένεται να κινηθούν κανονικά.

Ολόκληρη η ανακοίνωση των εργαζομένων:

«Το ΜΕΤΡΟ αλλά και συνολικά οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας τα τελευταία δύο χρόνια παράγουν σημαντικό κοινωνικό έργο με τις δωρεάν μετακινήσεις των ανέργων, και το μειωμένο εισιτήριο σε όσουςσυνανθρώπους μας το έχουν ανάγκη.

Πρόκειται για μια σωστή πολιτική που σαν εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ την επιδοκιμάζουμε και ζητάμε, σεαυτήν την περίοδο της σκληρής οικονομικής κρίσης και της ανέχειας για μεγάλες μερίδες του πληθυσμού,να επεκταθεί.

Την ίδια ώρα όμως, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, ''ο Ευκλείδης Τσακαλώτος ζήτησε…. από τη Διοίκηση του Υπερταμείου να επιβάλλει έναν εξορθολογισμό στο κόστος λειτουργίας και να προχωρήσεισε αναδιοργάνωση και αναδιάρθρωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να αυξηθούν η παραγωγικότητακαι η κερδοφορία των ΔΕΚΟ, ώστε να μπορούν να επιβιώσουν υπό ανταγωνιστικές πλέον συνθήκες.

Για να γίνει αυτό χρειάζεται περιορισμός των λειτουργικών εξόδων, βελτίωση των εσωτερικών διαδικασιών και αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, ώστε να βελτιωθούν τα περιθώρια κέρδους τους''.

Με άλλα λόγια, το υπουργείο οικονομικών ζητάει να αντιμετωπιστούν οι αστικές συγκοινωνίες όχιπλέον σαν αγαθό που το έχουν ανάγκη όλοι οι πολίτες ανεξάρτητα με το αν μπορούν να το πληρώνουν,αλλά σαν εμπόρευμα που πρέπει να μπει στον πάγκο του χασάπη, να «εξορθολογιστεί», να«αναδιαρθρωθεί» για να βγάζει περισσότερο κέρδος.

Και ταυτόχρονα, ο πρόεδρος του Υπερταμείου δηλώνει ότι «θα εξετάσουμε το ενδεχόμενο πώλησης ολόκληρων ή τμηματικά των ΜΗ κερδοφόρων ΔΕΚΟ».

Πρόκειται για διπλή πρόκληση.

Από την μία στέλνουν στα αζήτητα το κοινωνικό έργο που παράγουν οι αστικές συγκοινωνίεςαντιμετωπίζοντας τες σαν εμπόρευμα.

Από την άλλη τα διάφορα υπουργεία που (ΣΩΣΤΑ) κάνουν κοινωνική πολιτική με τα μειωμένατιμολόγια, χρωστάνε δεκάδες, αν όχι εκατοντάδες, εκατομμύρια ευρώ τα οποία δεν έχουν αποδώσει,μια που η κυβέρνηση προσπαθεί να πουλήσει το δικό της Success story πάνω στις πλάτες των αστικώνσυγκοινωνιών.

Ουσιαστικά κοροϊδεύουν τον ελληνικό λαό κατάμουτρα.

Είναι απαραίτητη η κρατική χρηματοδότηση για το σύνολο των αναγκών του κοινωνικού αγαθού πουλέγονται αστικές συγκοινωνίες για να μπορέσουν να παραμείνουν φθηνές, αξιόπιστες και προσβάσιμες στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη και δεν έχουν να πληρώσουν.

Οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ απαντάμε άμεσα και συνεχίζουμε το πρόγραμμα των δράσεων μας με 24ωρη απεργία την Τρίτη 21/11/17. Προχωράμε άμεσα και δυναμικά για να μην τους επιτρέψουμε να βάλουν τις αστικές συγκοινωνίεςστον πάγκο του…. κέρδους και της ιδιωτικοποίησης.Ζητάμε άμεση συνάντηση με τον υπουργό κ. Τσακαλώτο για την επίλυση του χρηματοδοτικού θέματοςτων αστικών συγκοινωνιών».

Καραμανλής: Αναίτια ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό

Ο Τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, κ. Κώστας Καραμανλής, έκανε την ακόλουθη δήλωση με αφορμή την απεργία:

«Το επιβατικό κοινό για μια ακόμη φορά ταλαιπωρείται αναίτια από τη νέα απεργία στα μέσα σταθερής τροχιάς. 

Μετά τον τραγέλαφο της έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, τώρα φαίνονται και οι καταστροφικές οικονομικές επιλογές της κυβέρνησης.

Παρέλαβε κερδοφόρες τις συγκοινωνίες και "κατάφερε" να δημιουργήσει έλλειμμα 58 εκατ. ευρώ»

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER