Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Εσύ τι έκανες το προηγούμενο Σαββατοκύριακο;

 
 
Σε ένα διήμερο γεμάτο Digital Marketing, 5 εταιρείες εκπαίδευσαν 37 νέους ανθρώπους προκειμένου αυτοί να προσληφθούν άμεσα από εταιρείες του κλάδου! (Pics)
 

Κάποιοι λένε ότι όταν δεν βρίσκεις ελπίδα πρέπει να τη δημιουργείς. Αυτό ακριβώς βίωσα το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε στο Athens Center of Entrepreneurship & Innovation όπου διεξήχθη το It’s all Digital 2 από το CollegeLink. Σε ένα διήμερο γεμάτο Digital Marketing, 5 εταιρείες εκπαίδευσαν 37 νέους ανθρώπους προκειμένου αυτοί να προσληφθούν άμεσα από εταιρείες του κλάδου!

 

37 νέοι, που αναζητούν την πρώτη τους εργασιακή εμπειρία και τον τρόπο που θα ενταχθούν ομαλά στην αγορά εργασίας, εκπαιδεύτηκαν από ηγέτιδες εταιρείες του Digital Marketing σε όλο το φάσμα των πτυχών του. Αρχικά ο Στέφανος από τη Venture Friends άνοιξε την πόρτα προς το Digital Marketing κάνοντας μία εισαγωγή στους όρους και τις έννοιες που το διαφοροποιούν από το Marketing στα παραδοσιακά μέσα. Από εκεί ανέλαβε ο Γιώργος από την Contact Pigeon όπου για 2 ώρες συνεπήρε τους συμμετέχοντες και τους έδωσε για τα καλά να καταλάβουν τι σημαίνει Email Marketing!

 

Τη σκυτάλη από εκεί ανέλαβαν ο Αριστοτέλης και η Σπυριδούλα από την Google Ελλάδας, όπου εκπαίδευσαν τους συμμετέχοντες για την πρακτική χρήση των εργαλείων της εταιρείας. Το κλείσιμο για την 1η ημέρα ανέλαβε η Βερόνικα από τη Digital Minds που έδειξε στους συμμετέχοντες πώς φτιάχνουμε Video Content αντίστοιχο του Jeremy και της Βάνας Παπαδοπούλου!

Κάπου εκεί τελείωσε η πρώτη ημέρα και όλοι θα μπορούσαμε πολύ εύκολα να έχουμε κλείσει την εκπαίδευσή μας σε αυτό το σημείο, χωρίς να χρειαστεί 2η ημέρα!

Ευτυχώς όμως δεν παρακοιμήθηκε κανείς το Σάββατο, γιατί και η 2η μέρα ήταν κάτι που δεν χάνεται! Το πρωί ο Γιώργος από τη Linkwise εξήγησε πραγματικά τα πάντα για το Affiliates Marketing!

 

Από και έπειτα  ο Αλέξανδρος από τη Sleed έκανε την απόλυτη μύηση σε ό,τι αφορά το Social Media Marketing! Και επειδή Digital Marketing σεμινάριο χωρίς Web Analytics δεν γίνεται, αμέσως μετά το απαραίτητο διάλειμμα για πίτσες από το e-FOOD, κλείσαμε με τον Αλέξανδρο να μας μιλά για τον τρόπο χρήσης τους και την καταλυτική τους σημασία για όλους τους Digital Marketeers.

Αφού ολοκληρώθηκε και η 2η ημέρα εκπαιδεύσεων, ήρθε το καλύτερο κομμάτι του σεμιναρίου, όπου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να περάσουν από mini συνεντεύξεις με εταιρείες που αναζητούν νέους για να εντάξουν στην ομάδα τους!

 

Πραγματάκια γίνονται, και όπως λέει και η ομάδα του CollegeLink: «Το βασικό είναι να υπάρχει διάθεση, μόνοι μας δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα, αλλά υπάρχει πολύ  καλή διάθεση από μεγάλες εταιρείες αλλά και από τους συμμετέχοντες!»

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER