Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την τραγωδία με το τρένο: Ακόμη δεν ξέρουμε τα αίτια - Σε πέντε μέρες το πόρισμα

 
 
Στο σημείο της τραγωδίας βρίσκονται κλιμάκια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τόσο για την αποκατάσταση των υποδομών αλλά κυρίως για την διερεύνηση των αιτών του δυστυχήματος. Την Παρασκευή αναμένεται το πόρισμα της επιτροπής των ειδικών. Εικόνες "αποκάλυψης" με το πρώτο φως της ημέρας (Pics)
 

Εντολή για ταχύτατη διερεύνηση των αιτιών του δυστυχήματος στο Άδενδρο Θεσσαλονίκης έδωσε η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και μέχρι την ερχόμενη Παρασκευή αναμένεται η έκδοση του σχετικού πορίσματος από την επιτροπή εμπειρογνωμόνων.

 

Το υπουργείο εκφράζει τα συλλυπητήριά του στις οικογένειες των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του συμπολίτη μας που έχασαν τη ζωή τους και εύχεται ταχεία ανάρρωση όλων των τραυματιών.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από το Υπουργείο Μεταφορών, κλιμάκια εμπειρογνωμόνων βρίσκονται επί τόπου, ενώ ορίστηκε ήδη επιτροπή εμπειρογνωμόνων που ερευνά τα αίτια και τις συνθήκες και μέχρι την Παρασκευή αναμένεται η έκδοση του σχετικού πορίσματος.

 

Τέλος, επαινεί τις ηγεσίες και το προσωπικό του Πυροσβεστικού Σώματος, του ΕΚΑΒ, της ΕΛΑΣ, των δομών του ΕΣΥ, του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού και των σιδηροδρομικών φορέων και εταιρειών που στο σύνολό τους λειτούργησαν με αυταπάρνηση, ταχύτητα και οργάνωση για την αντιμετώπιση των συνεπειών του δυστυχήματος.

 

«Είναι από τα χειρότερα (δυστυχήματα) που έχουμε δει» δήλωσε από το σημείο ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Πετράκης. Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Φίλιππος Τσαλίδης, επιβεβαίωσε πως ένας επιβάτης, ένας μηχανοδηγός κι ένας ελεγκτής είναι τα τρία θύματα του δυστυχήματος.

 

Μιλώντας στο Αθηναϊκό/ Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο διοικητής Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Κεντρικής Μακεδονίας, αρχιπύραρχος Κωνσταντίνος Πουλτίδης, εξήγησε πως η επιχείρηση ήταν δύσκολη καθώς «υπήρχε μια άμορφη μάζα σιδερικών», ενώ έμφαση δόθηκε στην ταχύτητα απεγκλωβισμού των τραυματιών.

«Οι πρώτες προσπάθειες απεγκλωβισμού ήταν δύσκολες. Οι εύκολες ήταν κυρίως στα πίσω βαγόνια. Από τη μηχανή απεγκλωβίσαμε νεκρό τον πρώτο μηχανοδηγό και δύο τραυματίες, υπαλλήλους του ΟΣΕ. Από το δεύτερο βαγόνι, που ήταν το κυλικείο ανασύραμε ακόμη ένα νεκρό και άλλους πέντε τραυματίες (σ.σ. στο μεταξύ ο ένας κατέληξε σήμερα)».

 

Σε περιπτώσεις εκτροχιασμού, όπως η χθεσινή, η έμφαση, όπως εξήγησε ο κ. Πουλτίδης, δίνεται στην ταχύτητα απεγκλωβισμού, καθώς «όσο πιο γρήγορα ανασύρεις τον τραυματία τόσες περισσότερες πιθανότητες αποκατάστασης του δίνεις».

Δύναμη της Πυροσβεστικής παραμένει και σήμερα στο σημείο, ενώ γίνονται και προσπάθειες επιδιόρθωσης της γραμμής. «Εμείς είμαστε σήμερα εδώ για πυρασφάλεια, γιατί υπάρχει διαρροή καυσίμου. Τον χώρο τον έχουμε ελέγξει πλήρως, δεν έχουμε πληροφορίες ότι υπάρχει κάποιος άλλος (εγκλωβισμένος). Βάλαμε και ειδικό σκύλο της ΕΜΑΚ στις έρευνες», επισήμανε ο κ. Πουλτίδης.

Το χρονικό της τραγωδίας

Το βράδυ του Σαββάτου στις 21:45 η αμαξοστοιχία I/C58 η οποία μετέφερε 70 επιβάτες και 5 άτομα προσωπικό και εκτελούσε το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους εκτροχιάστηκε λίγο έξω από το Άδενδρο Θεσσαλονίκης , ενώ στη συνέχεια το κινητήριο βαγόνι προσέκρουσε σε κτίριο του ΟΣΕ το οποίο και διαπέρασε.

 

ΦΩΤΟ SOOC/ΠΗΓΗ ΑΠΕ

 

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER