Φάτε ελεύθερα - NEWS247
 
 
Παρασκευή, 25 Μαίου 2012
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Αστυνομικοί έβγαλαν τα κράνη και διαδήλωσαν μαζί με τον κόσμο

 

The Sun: Εύα Καϊλή, η πιο σέξι πολιτικός στην Ευρώπη

 

Ο Γιώργος Τράγκας πολιτεύεται

 

Bild: Ελληνίδα μας ζητάει 70 δισ. ευρώ

 

Μπλοκαρισμένα στο Υπ. Οικονομικών πρόστιμα 2,3 δισ. ευρώ

 

Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο σκάκι 8χρονος Κύπριος

 

Ο Άκης και το ακίνητο στο Βερολίνο 4,5 εκατ. ευρώ

 

Τσιντικίδου: "Με διέσυραν για ένα τσιγαριλίκι"

 

Όργιο σπατάλης στο δημόσιο. Εισπράττουν επιδόματα πλυσίματος χεριών και κεραίας

 

Βουτιά στο κενό χωρίς αλεξίπτωτο

 

Τι είναι τα ευρωομόλογα και πώς επηρεάζουν την Ελλάδα

 

Wall Street Journal: Αν η Ελλάδα βγει από το ευρώ, βάλτε την Τουρκία

 

Reuters: Προετοιμάζονται για έξοδο της Ελλάδας από το ευρώ

 

Bloomberg: Επιστροφή στη δραχμή σε 46 ώρες

 

"Τον αποκεφάλισα, γιατί ο θεός μου είπε ότι είναι εξωγήινος"

 

Οι νέες ημερομηνίες στις πανελλαδικές λόγω εκλογών

 

Η μαρτυρία του βουλευτή της Χρυσής Αυγής που δέχτηκε άγρια επίθεση

 

 

 

Φάτε ελεύθερα

 
 
Πανευρωπαϊκή έρευνα αποδεικνύει ότι η κατανάλωση ποικιλίας φρούτων και λαχανικών, μπορεί να δημιουργήσει ασπίδα προστασίας απέναντι στον καρκίνο του πνεύμονα
 

Σημαντική για τον οργανισμό αλλά και για την καταπολέμηση διαφόρων μορφών καρκίνου των πνευμόνων είναι η κατανάλωση ποικιλίας φρούτων και λαχανικών, σύμφωνα με μια νέα ολλανδική επιστημονική έρευνα.

Η μελέτη, υπό τον επιδημιολόγο Μπας Μπουένο-ντε-Μεσκίτα του Εθνικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος της Ολλανδίας, δημοσιεύτηκε στο ιατρικό περιοδικό "Cancer Epidemiology, Biomarkers & Prevention" (Επιδημιολογία Καρκίνου, Βιοδείκτες και Πρόληψη) της Αμερικανικής Ένωσης για την Έρευνα του Καρκίνου, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο.

Η έρευνα κάλυψε περίπου 452.000 άτομα στην Ευρώπη, εκ των οποίων 1.613 είχαν διαγνωστεί με καρκίνο του πνεύμονα. Οι επιστήμονες συμπέραναν ότι η ποικιλία των φρούτων και των λαχανικών φαίνεται να έχει πιο σημαντική προστατευτική δράση σε σχέση με την ποσότητα που καταναλώνεται.

Για τον λόγο αυτό, οι ερευνητές συστήνουν στους καπνιστές όχι μόνο την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φρούτων και λαχανικών, αλλά και ενός πλούσιου μείγματος από αυτά.

Πάντως, οι επιστήμονες επεσήμαναν ότι άσχετα από τη διατροφή, η διακοπή του καπνίσματος παραμένει το καλύτερο προληπτικό μέτρο, για τη μείωση του κινδύνου από τον καρκίνο του πνεύμονα.

Σήμερα, υπάρχουν ακόμα περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο καπνιστές σε όλο τον κόσμο, πολλοί εκ των οποίων είναι εθισμένοι στη νικοτίνη, γι' αυτό δυσκολεύονται να κόψουν το κάπνισμα, παρά τις προσπάθειές τους.

 
FOLLOW NEWS247:
 
ΣΧΟΛΙΑΣΕ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ:
Σχόλια( )