Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Όταν η καινοτομία ομορφαίνει την καθημερινότητά μας δραστικά και διακριτικά

 
 
Οι συνειρμοί που παράγει η λέξη «καινοτόμο» συνήθως έχουν να κάνουν με καταναλωτικά αγαθά όπως τα ηλεκτρονικά γκάτζετ ή τα αυτοκίνητα. Ασφαλώς, το κινητό τελευταίας γενιάς που πρόσφατα αγοράσατε είναι τεχνολογικά προηγμένο, όμως γνωρίζετε ότι υπάρχουν κι άλλα «μικρά» προϊόντα με παρόμοιες ή κι ακόμα μεγαλύτερες καινοτομίες που χρησιμοποιούνται για το πλύσιμο των ρούχων;
 

Υψηλή τεχνολογία και εντατική έρευνα και ανάπτυξη κρύβονται κι εκεί που δεν το φανταζόμαστε όπως για παράδειγμα στα απλά προϊόντα καθημερινής χρήσης. Και συχνά κάνει τη ζωή μας πιο εύκολη και πιο όμορφη, χωρίς τις περισσότερες φορές καν να το συνειδητοποιούμε. Μπορεί η μετάβαση από το πλύσιμο στο χέρι στο πλύσιμο στο  πλυντήριο  να ήταν επαναστατική, όμως και στη συνέχεια η πρόοδος που έχει συντελεστεί στο πλύσιμο και τη φροντίδα των ρούχων είναι μεγάλη, με απτά αποτελέσματα στην καθημερινότητα του καταναλωτή, αλλά και μικρότερη επίδραση στο περιβάλλον.

 

Δείτε βίντεο εδώ

Πρόκειται για μια ιστορία αδιάκοπης εξέλιξης που περνά απαρατήρητη αν και, βάσει στοιχείων, όπως αυτά που παραθέτει ο Μιχάλης Χαμαλέλλης -Διευθυντής Marketing Ευρώπης της Procter and Gamble στην κατηγορία των απορρυπαντικών-, είναι εντυπωσιακή. Αναφερόμενος στις 3 σε 1 κάψουλες Ariel, ο κύριος Χαμαλέλλης σημειώνει ότι για τη δημιουργία τους «έπρεπε να συμπυκνωθεί το υγρό απορρυπαντικό 16 φορές σε σχέση με τον αρχικό του όγκο. H P&G χρειάστηκε πάνω από 10 χρόνια έρευνας για να φθάσει σε αυτή τη μορφή απορρυπαντικού που δεν πιάνει χώρο στο ράφι, δεν έχει βάρος, δεν χρειάζεται ειδική δοσολογία και ‘’ειδικές γνώσεις’’ στο πλύσιμο ρούχων». Το επίτευγμα παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις , αν αναλογιστεί κανείς ότι παράλληλα έπρεπε «να χρησιμοποιηθούν υλικά που θα επιτρέπουν τη διασφάλιση της ποιότητας του ίδιου του προϊόντος, την εξασφάλιση της αποτελεσματικότητάς στην πλύση και, όλα αυτά μέσα πάντα, στο αυστηρό πλαίσιο νομοθεσίας για τα απορρυπαντικά παγκοσμίως».

Φαίνεται ότι η απόσταση από το πρώτο Ariel, που λανσαρίστηκε πριν από σχεδόν 50 χρόνια, μέχρι τα σημερινά 3σε1 Ariel Pods είναι σχεδόν αντίστοιχη με όση διανύθηκε για να φτάσουμε από τη σκάφη στο πλυντήριο. Παλαιότερα, μια νοικοκυρά έπρεπε να βάζει πλυντήριο στους 90 βαθμούς αν ήθελε να είναι σίγουρη ότι θα εξαφανιστούν οι δύσκολοι λεκέδες. Σήμερα, «προηγμένα  καθαριστικά συστατικά  και τεχνολογία λεύκανσης, προσφέρουν μοναδική απόδοση στους δύσκολους λεκέδες και  επιτρέπουν την πλύση  στους 30 βαθμούς με το ίδιο αποτέλεσμα, χωρίς φθορά στα ρούχα». Επιπλέον, δεν χρειάζεται πλέον η νοικοκυρά να είναι... η μόνη που θα επωμίζεται το πλύσιμο των ρούχων, αφού «οι  καινοτόμες μορφές προϊόντων  όπως οι κάψουλες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλα τα μέλη της  οικογένειας  με ευκολία».

 

Και βέβαια η απόδοση των νέων αυτών προϊόντων  ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες βοηθά τον καταναλωτή να εξοικονομήσει χρήματα ενώ η ίδια η μορφή τους συντελεί  σε μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μέσα από τις τεχνολογίες συμπύκνωσης που εφαρμόζονται απαιτούνται λιγότερα συστατικά, αλλά και μικρότερες συσκευασίες που σημαίνει  λιγότερα φορτηγά στο δρόμο άρα και μείωση των ρύπων από τις μετακινήσεις.

Όμως, τα έχουμε δει όλα; Μήπως οι τεχνολογικές καινοτομίες που σχετίζονται με τα προϊόντα πλυσίματος έχουν εξαντληθεί; Ο κύριος Χαμαλέλλης έχει την πεποίθηση πως υπάρχουν ακόμη μεγάλα περιθώρια εξέλιξης:

«Αυτό που μπορώ να σας πω με βεβαιότητα είναι ότι η καινοτομία για μας δεν σταματά ποτέ. Στην P&G επιλέγουμε να εστιάζουμε σε κατηγορίες που ξέρουμε ότι μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά επιζητώντας πάντα την επόμενη  καινοτομία. Η καινοτομία όμως για να έχει νόημα και να βελτιώνει την καθημερινότητα των καταναλωτών μας έχει πάντα στο επίκεντρο τον ίδιο τον καταναλωτή και τις ανάγκες του – δεν μας αρκεί «καινοτομία για την καινοτομία». ‘’Ακούμε’’ καθημερινά εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως μέσα από 20.000 έρευνες καταναλωτών ετησίως. Επενδύουμε κάθε χρόνο πάνω από 2 δισεκατομμύρια δολάρια στην έρευνα και ανάπτυξη, απασχολώντας πάνω από 7.500 επιστήμονες και μηχανικούς σε όλες μας τις κατηγορίες προϊόντων. Είμαι βέβαιος ότι το μέλλον μας επιφυλάσσει νέες προκλήσεις στις οποίες θα κληθούμε να ανταποκριθούμε με ακόμα πιο επαναστατικές καινοτομίες. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά στις εξελίξεις των τελευταίων χρόνων.

Παρότι πολύ πρόσφατα λανσάραμε τις κάψουλες, ήδη έχουμε περάσει στην επόμενη γενιά, τα προϊόντα  3 σε 1 που προσφέρουν σε μια μόνο δόση συστατικά που αφαιρούν τους δύσκολους λεκέδες, προσφέρουν ζωντάνια στα χρώματα και φροντίζουν τα υφάσματα. Παράλληλα,  ξεκινήσαμε  και δημιουργήσαμε στην παγκόσμια αγορά μια ολόκληρη νέα κατηγορία προϊόντων ς που μέχρι πριν λίγους μήνες δεν υπήρχε, με το  νέο προϊόν Lenor Unstoppables. Είναι ένα καινοτόμο προϊόν που χαρίζει υπέροχα αρώματα φρεσκάδας στα ρούχα που διαρκεί».  

 

Η P&G βρίσκει αντιστοιχίες ανάμεσα στο μαλακτικό ρούχων Lenor και τα προϊόντα ομορφιάς και παίζει έξυπνα μαζί τους, κάνοντας λόγο για «τεχνολογία anti-age3 σημείων» που επιτρέπει στα ρούχα να μείνουν όμορφα για περισσότερο καιρό. Και να ζωντανεύουν έτσι τις ομορφότερες αναμνήσεις.

«Μέσα από εκτεταμένες έρευνες στη φροντίδα των ρούχων», εξηγεί ο κύριος Χαμαλέλλης, «ανακαλύψαμε πολύ γρήγορα ότι οι ίνες των υφασμάτων χρειάζονται προστασία από τα σημάδια φθοράς όπως το ξεθώριασμα, τους κόμπους, την έλλειψη ελαστικότητας. Το Lenor, όπως αντίστοιχα τα προϊόντα ομορφιάς, χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του υπόσχεται φροντίδα και περιποίηση στα υφάσματα, ώστε όλοι οι καταναλωτές μας να μπορούν να διατηρήσουν τα ρούχα τους σαν καινούργια για περισσότερο χρόνο». Να κρατήσουν τις αναμνήσεις ζωντανές. Και να ζουν πιο όμορφα, χάρη σε αυτές τις «αθορυβες» αλλά πολύ σημαντικές καινοτομίες.

Πραγματική οικονομία! Δείτε το βίντεο εδώ

Οι πιο όμορφες αναμνήσεις, ζωντανεύουν ξανά!

 

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER