Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Μην τα χάσετε

Νέα σπουδαία ανακάλυψη και δέος στο Μεσολόγγι: Ανακαλύφθηκε ολόκληρη αρχαία πόλη

Μ. Καραμολέγκος: "Υιοθέτησε" τη γυναίκα και το παιδί του απαγωγέα του

Προσεχώς, νέοι αγρότες: Πριμ 50.000€ σε 18.000 νέους

Βίντεο-σοκ: Tο Μέτωπο αλ Νόσρα της Αλ Κάιντα δολοφονεί με σφαίρα στο κεφάλι Λιβανέζο στρατιώτη

Αν έχεις τύχη διάβαινε: Αυτός είναι ο πιο τυχερός ποδηλάτης στον πλανήτη

Κορύφωση αγωνίας στην Αμφίπολη: Αποκαλύπτονται ολόκληρες οι Καρυάτιδες. Το σχέδιο εισόδου στον τρίτο θάλαμο

Μπουτάρης: Δοκίμασα τα πάντα, έπινα μέχρι σκασμού. Έχω 7-8 τατουάζ και τώρα θα "χτυπήσω" μια γοργόνα

Φορολογική αμνηστία με κίνητρα. Στόχος ο "επαναπατρισμός" των χρημάτων του εξωτερικού

Μηχανή του Χρόνου: Η μάχη που οι Σκωτσέζοι κατατρόπωσαν τους Άγγλους και κέρδισαν την ανεξαρτησία τους

Βίντεο υπερπαραγωγή αλά Χόλιγουντ των τζιχαντιστών με απειλές στον Ομπάμα

Κρήτη: Κοριτσάκι 17 μηνών επέζησε 4 μέρες μέσα στο νερό μετά από ναυάγιο. Πνίγηκαν οι γονείς της

Η Lady Gaga ξεσήκωσε το ΟΑΚΑ με ελληνική σημαία και αλλαγές ρούχων πάνω στη σκηνή

Ο Μr Coco-mat στην πιο αιρετική του συνέντευξη

Ο Ελληνοαμερικανός, που θέλει να φέρει τη φαρμακευτική κάνναβη στην Ελλάδα

Σπάνιο βίντεο: Κλέφτης με ευαισθησία. Έσωσε άστεγο από έκρηξη ΑΤΜ το οποίο λήστευε

Μηχανή του Χρόνου: Η άγνωστη μάχη στο νησάκι Κλείσοβα, 130 Έλληνες εξολόθρευσαν 3.000 Τουρκοαιγύπτιους

Ο καλύτερος πυγμάχος στην Ελλάδα είναι γένος θηλυκού

Γιακουμάτος: Οι φουκαράδες οι βουλευτές όπου πηγαίναμε, τρώγαμε ξύλο. Κι εμείς πληρώνουμε ΕΝΦΙΑ

Δέκα αλήθειες που δεν ξέραμε για τις αυτοκτονίες στην Ελλάδα

Αυτός ήταν ο χάρτης του Κολόμβου

Η Arianna Huffington φέρνει τη Huffington Post στην Ελλάδα σε συνεργασία με την 24MEDIA

Κυβέρνηση ΗΠΑ: Κύριοι, δεν υπάρχουν γοργόνες

Τι δήλωσε επισήμως η κυβέρνηση των ΗΠΑ διαψεύδοντας τα σενάρια για ύπαρξη των μυθικών πλασμάτων

Αναστάτωση προκάλεσε στην κοινή γνώμη των ΗΠΑ, εκπομπή για τις γοργόνες.

Η δίωρη εκπομπή προβλήθηκε από το "Discovery Channel's Animal Planet network" και έφερε τον τίτλο, "Mermaids: The body found (Γοργόνες: το σώμα που βρέθηκε)".

Αμέσως μετά την προβολή, επίσημη θέση έλαβε η ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ωκεανών και Ατμόσφαιρας (NOAA), η οποία με ανακοίνωση της διαβεβαιώνει ότι "ουδέποτε υπήρξαν ενδείξεις για την ύπαρξη υδρόβιων ανθρωποειδών".

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του BBC, η NOAA εξέδωσε την ανακοίνωση ως απάντηση στον κατακλυσμό επιστολών που δέχτηκε από πολίτες, οι οποίοι απαιτούσαν να μάθουν την αλήθεια για τις γοργόνες που αποκρύπτει η κυβέρνηση. Το κανάλι Animal Planet, διαφήμισε το πρόγραμμα ως "επιστημονική φαντασία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα και επιστημονικές θεωρίες".

Η εκπομπή του Animal Planet "προσφέρει ισχυρές ενδείξεις για την ύπαρξη της γοργόνας, ενός πλάσματος με εντυπωσιακά ανθρώπινη εξελικτική θεωρία, του οποίου το εξελικτικό παρακλάδι διαχωρίστηκε από μια κοινή ανθρώπινη ρίζα", αναφέρει ανακοίνωση του καναλιού.

Επαναλαμβάνει ότι το πρόγραμμα είναι επιστημονική φαντασία, στη συνέχεια όμως παραθέτει δύο "πραγματικά γεγονότα" στα οποία επικεντρώνεται η εκπομπή:

"Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, το αμερικανικό Πολεμικό Ναυτικό ξεκίνησε μια σειρά μυστικών δοκιμών για σόναρ, οι οποίες συνδέθηκαν με μαζικούς θανάτους φαλαινών που ξεβράστηκαν σε ακτές σε όλο τον κόσμο".

Το δεύτερο "πραγματικό γεγονός" είναι ότι "το 1997, επιστήμονες της NASA κατέγραψαν σε μεγάλο βάθος στον Ειρηνικό έναν μυστηριώδη ήχο ο οποίος πιστεύεται ότι είχε οργανική φύση. Ο ήχος ουδέποτε αναγνωρίστηκε". Το συμπέρασμα είναι ότι ίσως επρόκειτο για γοργόνες που τραγουδούσαν.

Αρκετοί τηλεθεατές κατηγόρησαν τη NOAA ότι αποκρύπτει την αλήθεια για τις γοργόνες, πιθανότατα λόγω ενός μυστικού πειράματος που πραγματοποιήθηκε την εποχή του Ψυχρού Πολέμου, όπως αναφέρει δημοσίευμα της "The Register": οι Αμερικανοί επιστήμονες φέρονται να συνδύασαν DNA από γοργόνες με γενετικό υλικό από εξωγήινους, δημιουργώντας έτσι ένα πλάσμα που θα μπορούσε να κολυμπήσει μέχρι τα ρωσικά πολεμικά πλοία μεταφέροντας εκρηκτικά στο ρύγχος του. Ή τουλάχιστον, έτσι λέει ο "αστικός μύθος" που διερευνά η εκπομπή.

Η ΝΟΑΑ, από την πλευρά της, αρνείται κάθε συνωμοσιολογία και κλείνει την ανακοίνωσή της με το εξής ερώτημα: "Γιατί άραγε οι γοργόνες απασχολούν το συλλογικό ασυνείδητο σχεδόν όλων των ναυτικών λαών; Είναι ένα ερώτημα το οποίο είναι καλύτερα να αφήσουμε στους ιστορικούς, τους φιλοσόφους και τους ανθρωπολόγους".

NEWSLETTER