Σάββατο, 04 Ιουλίου 2015
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

ΣτΕ: Κανονικά το δημοψήφισμα. Απορρίφθηκαν οι αιτήσεις

 

Λούκα Κατσέλη: Η ρευστότητα από την Τρίτη το πρωί θα καθορίσει και το όριο των αναλήψεων

 

Δημοψήφισμα: Τι δείχνουν τέσσερις δημοσκοπήσεις

 

ΥΠΟΙΚ: Να ανακληθεί το ψευδές δημοσίευμα των FT

 

Ρομπότ σκότωσε εργάτη και η 'Επανάσταση των Μηχανών' άρχισε στο Twitter

 

Μηχανή του Χρόνου: Σιλβέστερ Σταλόνε. Έπαιξε σε ταινία πορνό για 200$

 

Τα δημόσια πρόσωπα της χώρας παίρνουν θέση για το δημοψήφισμα

 

Μηχανή του Χρόνου: Η θαρραλέα φωτογράφος που έζησε δίπλα τους και απαθανάτισε τις 'πόρνες της Βομβάης'

 

Και τότε γιατί γίνεται δημοψήφισμα; Συμφωνία βλέπει ο Βαρουφάκης, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα

 

ΑΕΠ, Ανεργία, τιμές: Πώς θα κινηθούν αν μείνουμε ή αν βγούμε από το ευρώ

 

Ενωτικό μήνυμα Καραμανλή υπέρ του “ναι”

 

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκλαψε με το διάγγελμα Καραμανλή και την 'κραυγή αγωνίας του αληθινού ηγέτη'

 

Η NSA παρακολουθούσε τις διεργασίες της Μέρκελ για το σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας

 

 

 

Συγγνώμη για τις γυμνές φωτογραφίες της πριγκίπισσας

 
 
 
Τι δήλωσε ο εκδότης της ιρλανδικής Daily Star για το σκάνδαλο με τις γυμνές φωτογραφίες της Κέιτ Μίντλετον. Γιατί η εφημερίδα απειλείται με "λουκέτο"
 

Συγγνώμη για τη δημοσίευση των γυμνόστηθων φωτογραφιών της συζύγου του πρίγκιπα Ούλιαμ, Κέιτ Μίντλετον, ζήτησε Κυριακή ο εκδότης της ιρλανδικής εφημερίδας Daily Star αλλά είπε ότι θα αντιταχθεί στις προσπάθειες του βρετανικού παραρτήματος της εφημερίδας να κλείσει το έντυπο.

Το Σάββατο η Irish Daily Star σε αντίθεση με τα βρετανικά και τα ιρλανδικά αντίπαλα έντυπα δημοσίευσε τις φωτογραφίες της δούκισσας του Κέμπριτζ (Κέιτ Μίντλετον) που είχαν αρχικά δημοσιευθεί στο γαλλικό περιοδικό Closer.

Καμία βρετανική εφημερίδα δεν δημοσίευσε τις φωτογραφίες, περιλαμβανομένης της Sun, της μοναδικής βρετανικής εφημερίδας που δημοσίευσε τις φωτογραφίες του πρίγκιπα Χάρι, να καλύπτει με τα χέρια του το γυμνό του σώμα σε ξενοδοχείο του Λας Βέγκας τον περασμένο μήνα.

Ο μεγαλύτερος οίκος ΜΜΕ στην Ιρλανδία, ο Independent News and Media (INM), κατήγγειλε σήμερα τη δημοσίευση των φωτογραφιών όπως έκανε και η βρετανική συνιδιοκτήτρια εταιρία Northern and Shell, ενώ και οι δύο εταιρίες δήλωσαν ότι δεν είχαν επιτρέψει τη δημοσίευση.

"Εκ μέρους του INM, θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη", δήλωσε ο επικεφαλής του ομίλου Τζο Ουέμπ σε έναν από τους άλλους τίτλους του ομίλου, την εφημερίδα Sunday Independent.

"Διεξάγουμε εσωτερική έρευνα για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα επαναληφθεί".

Πιθανό "λουκέτο" στην εφημερίδα

Ο ίδιος είπε ακόμη ότι ελπίζει να μην κλείσει η εφημερίδα το μέλλον της οποίας απειλείται ύστερα από την δήλωση του προέδρου της Northern and Shell, Ρίτσαρντ Ντέσμοντ, ότι θα λάβει άμεσα μέτρα να κλείσει η θυγατρική της.

"Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να διασφαλίσουμε τις 70 θέσεις εργασίας στην Irish Daily Star", είπε ο Ουέμπ.

Εκπρόσωπος της Northern and Shell δήλωσε το Σάββατο ότι η εφημερίδα δεν θα μπορεί εφεξής να χρησιμοποιεί τον τίτλο Daily Star και ότι το μέλλον της εξαρτάται από απόφαση του INM.

Ο εκδότης της εφημερίδας Μάικ Ο΄Κέιν δήλωσε ότι δημοσίευσε τις επίμαχες φωτογραφίες που τράβηξαν παπαράτσι ικανοποιώντας τους αναγνώστες του εντύπου και ότι αιφνιδιάστηκε από τις αντιδράσεις στη Βρετανία.

Το γραφείο του πρίγκιπα Ουίλιαμ ανακοίνωσε ότι δικηγόροι της βασιλικής οικογένειας θα παραστούν τη Δευτέρα σε δικαστήριο της Γαλλίας σε μια προσπάθεια να αποτρέψουν το περιοδικό Closer από μελλοντική δημοσίευση ή διάθεση των φωτογραφιών και θα διεκδικήσουν αποζημίωση για τις ήδη δημοσιευθείσες.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus