Τρίτη, 23 Μαίου 2017
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

 

 

Δέκα τροφές που μπορείτε να φάτε άφοβα χωρίς να παχύνετε

 
 
 
Τα τρόφιμα που μπορείτε να απολαύσετε ελεύθερα χωρίς να ανησυχείτε για το βάρος σας
 

Παρόλο που δεν υπάρχει κανένα γεύμα μηδενικών θερμίδων, υπάρχουν τρόφιμα που μπορείτε να απολαύσετε ελεύθερα χωρίς να ανησυχείτε για το βάρος σας. Σύμφωνα με τη διατροφολόγο Dr. Lisa Young, αυτά τα τρόφιμα γενικά εμπίπτουν σε μία από αυτλες τις δύο κατηγορίες: μη αμυλούχα φρούτα ή λαχανικά.

 

Η ίδια μάλιστα υποστηρίζει ότι οι λόγοι για τους οποίους αυτές οι τροφές δεν προσθέτουν βάρος στη σιλουέτα σας είναι επειδή: Ως επί το πλείστον αποτελούνται από νερό, έχουν χαμηλές θερμίδες και

περιέχουν ίνες, που σας βοηθούν να αισθανθείτε και να παραμείνετε γεμάτοι.

Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές:

 

ΣΕΛΙΝΟ

Σχεδόν το 95% του σέλινου είναι νερό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το λαχανικό δεν έχει σημαντικά οφέλη για την υγεία. Το σέλινο περιέχει κάλιο, φυλλικό οξύ, φυτικές ίνες, ενώ περιέχει μόνο έξι θερμίδες σε μία μερίδα.

 

ΛΑΧΑΝΙΔΑ

Ένα φλιτζάνι λάχανο έχει μόνο περίπου 33 θερμίδες – ενώ περιέχει σχεδόν τρία γραμμάρια πρωτεΐνης και 2,5 γραμμάρια ινών ανά μερίδα. Είναι από τα σχετικά λίγα τρόφιμα που περιέχει ωμέγα-τρία λιπαρά οξέα, ένα θρεπτικό συστατικό που οι περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν κυρίως από το ψάρι.

 

ΜΥΡΤΙΛΛΑ (BLUEBERRIES)

Τα μύρτιλλα είναι γνωστά για το αντιοξειδωτικό τους περιεχόμενο. Μάλιστα, ο καρπός τους έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από οποιοδήποτε άλλο καρπό. Ένα φλιτζάνι μύρτιλλα περιέχει μόνο περίπου 85 θερμίδες.

 

ΑΓΓΟΥΡΙΑ

Ένα φρούτο, το οποίο αποτελείται κυρίως από νερό. Τα αγγούρια περιέχουν μόνο 16 θερμίδες ανά μερίδα, ενώ οι σπόροι και το «δέρμα» τους είναι αυτά που περιέχουν το μεγαλύτερο μέρος της διατροφικής αξίας του φρούτου, οπότε καλύτερα να μην τα ξεφλουδίζετε.

 

ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΤΟ FORTUNEGREECE

 
Περισσότερα: Fortunegreece

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus