Μην τα χάσετε

 

 

Κρέτσος στο Ραδιόφωνο 24/7: Να παρέμβει ο εισαγγελέας για τις μετρήσεις ακροαματικότητας

 
 
Ο ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος μίλησε στο Ραδιόφωνο 24/7 και στην εκπομπή Live News στις 2. Τι είπε για την αλλοίωση των μετρήσεων ακροαματικότητας
 

Την παρέμβαση του εισαγγελέα ζήτησε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, που μίλησε στο Ραδιόφωνο 24/7 και στο "Live News στις 2" με το Δημήτρη Χατζηνικόλα, σχετικά με τις καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας και αφορούν αλλοιώσεις μετρήσεων ακροαματικότητας από συγκεκριμένους ραδιοφωνικούς σταθμούς, μέσω διαγωνισμών που υπόσχονται χρηματικά έπαθλα στους ακροατές.

 

Όπως διαβάζουμε στο e-teradio " Εδώ και τρεις εβδομάδες τρέχει ένας διαγωνισμός υπό μορφή έρευνας:οι παραγωγοί καλούν σε τυχαίους αριθμούς σταθερών τηλεφώνων, κι εφόσον εκείνος που το σηκώσει πει ότι ακούει Sfera 102.2, κερδίζει ένα μερίδιο από 20.000 ευρώ ή διάφορα δώρα. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σε ισχύ από τις 2 Μαΐου, τις τρεις τελευταίες εβδομάδες δηλαδή, τις συγκεκριμένες της ανόδου της ακροαματικότητας στις σχετικές μετρήσεις. Κάποιος ανάλογος διαγωνισμός έτρεξε πιο πριν (και τρέχει ακόμα) και στον Hit 88.9, με τα χρήματα εκεί να ήταν/είναι ακόμα περισσότερα, 30.000 ευρώ. Και αυτός παρουσίασε αύξηση στις μετρήσεις, ίσως όχι τόσο εκρηκτική όσο ο Sfera 102.2."

Ο κ. Κρέτσος χαρακτήρισε "νόθευση του ανταγωνισμού τις συγκεκριμένες ενέργειες" και είπε με νόημα πως "αν υπάρχουν καταγγελίες ο καθένας πρέπει να κάνει τη δουλειά του" δείχνοντας προς τις εισαγγελικές αρχές.

Ωστόσο, όπως σημείωσε σε παρέμβαση του ο Κώστας Αρβανίτης οι διαγωνισμοί αυτοί έχουν ήδη αλλοιώσει το δείγμα της ακροαματικότητας, και έχουν διαμορφώσει το κλίμα για το επόμενο διάστημα, το οποία λαμβάνεται ως κριτήριο για τον καταμερισμό της διαφημιστικής πίτας.

Τέλος, ο κ. Κρέτσος, προανήγγειλε νομοθετική πρωτοβουλία της κυβέρνησης με προκήρυξη ανοιχτού διαγωνισμού τόσο για την καθιέρωση ενός αξιόπιστου συστήματος μέτρησης της ακροαματικότητας των ραδιοφωνικών σταθμών και της τηλεθέασης όσο και για την εισαγωγή barcode για την κυκλοφορία των εφημερίδων.

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER