Μην τα χάσετε

 

 

Σπύρος Παπαγεωργίου: Τα μυστικά της ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο

 
 
 
Τα ζητήματα ιδιωτικότητας και πως αναγνωρίζουμε την επισήμανση περιεχομένου. Τι ανέφερε στην ΕΡΤ ο πρόεδρος της IAB Hellas Σπύρος Παπαγεωργίου για το περιεχόμενο στο ίντερνετ και το native advertising
 

Φιλοξενούμενος στην εκπομπή “Πάμε Αλλιώς” της ΕΡΤ1 ήταν ο πρόεδρος της IAB Hellas Σπύρος Παπαγεωργίου, ο οποίος μίλησε για ζητήματα ιδιωτικότητας στο διαδίκτυο αλλά και το πως αναγνωρίζουμε την επισήμανση του περιεχομένου.

 

Όπως μεταξύ άλλων είπε οι προκλήσεις σε επίπεδο ποιότητας του περιεχομένου είναι μπροστά μας, ενώ έχει αναπτυχθεί μια στενή συνεργασία με την Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου και σε επίπεδο Κώδικα Δεοντολογίας ώστε αυτός που παράγει το περιεχόμενο να μπορεί να προστατευθεί.

Για την αγορά της διαφήμισης στο διαδίκτυο ανέφερε ότι σύμφωνα με τις μελέτες της ΙΑΒ Hellas προκύπτει ότι η διαφήμιση αυξάνεται στο διαδίκτυο με το facebook και την google να έχουν, όπως είπε, πατήσει στη νέα πραγματικότητα της online διαφήμισης κατά την οποία πρώτιστης σημασίας δεν είναι το περιεχόμενο αλλά ο τρόπος με τον οποίο το μεταδίδουν και εμπλέκουν τους χρήστες.

Όπως σημείωσε ο κ. Παπαγεωργίου, η διαφήμιση στο διαδίκτυο είναι παγκοσμίως μία καινούρια περιοχή, οπότε πάσχει ακόμα από κάποιες παιδικές ασθένειες, ενώ για το native advertising είπε ότι πρέπει να υπάρχει η σχετική σήμανση.

Στόχος τους οργανισμού πρόσθεσε είναι, διεθνώς, να προτρέψει και να ενημερώσει ποιες είναι οι σωστές πρακτικές, έτσι ώστε η διαφήμιση να λειτουργεί πιο εναρμονισμένα με αυτό που ο χρήστης ενδιαφέρεται να μάθει.

Τέλος για τα μικρά ή μεγάλα κείμενα στο internet, είπε πως πάμε πλέον προς τα μεγάλα και αναλυτικά κείμενα.

Δείτε ΕΔΩ όσα δήλωσε ο κ. Παπαγεωργίου

 

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus