Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Μην τα χάσετε

Εθνικό μεταρρυθμιστικό σχέδιο ετοιμάζει το Μέγαρο Μαξίμου

 

Ποιοι θα κάνουν φέτος φορολογική δήλωση. Η προθεσμία και οι ημερομηνίες πληρωμής του φόρου

 

Φωτογραφίες: 20 παραλίες στην άκρη του γκρεμού. Εννοείται πως έχουμε και στην Ελλάδα

 

Οι πιο δυστυχείς χώρες του κόσμου

 

Η Stoiximan στη μάχη κατά του bullying: Η βία δεν είναι παιχνίδι. Πρέπει να μιλήσεις

 

Ο αυτοκινητόδρομος που θα ενώνει το Λονδίνο με τη Νέα Υόρκη

 

Airbus A320: Ο χαμηλών τόνων συγκυβερνήτης που παρέσυρε στο θάνατο 149 ανθρώπους

 

TripAdvisor: Οι 10 καλύτεροι προορισμοί στην Ελλάδα για το 2015

 

Επικεφαλής της Lufthansa για το Airbus A320: Ο συγκυβερνήτης είχε περάσει όλα τα τεστ. Απόλυτος γρίφος η τραγωδία

 

Εισαγγελία Μασσαλίας για Airbus A320: Ο συγκυβερνήτης κλειδώθηκε στο πιλοτήριο και το έριξε επίτηδες

 

Πέντε αεροπορικά δυστυχήματα, που οφείλονται στους πιλότους

 

Ηρωικοί πιλότοι που έσωσαν εκατοντάδες ζωές

 

Κατριβάνου: Τιμωρία για τα συνθήματα των ΟΥΚ στην παρέλαση

 

Βίντεο: Δεν φαντάζεσαι τι κρύβει αυτό το γιγαντιαίο φίδι μέσα στην κοιλιά του

 

Εντοπίστηκε το κτίσμα που δοκίμαζαν βόμβες ο Ξηρός και οι Πυρήνες της Φωτιάς

 

Μία ώρα μπροστά τα ρολόγια την Κυριακή

 

Το νέο υπερόπλο που θα παρουσιάσει ο Πούτιν στον Τσίπρα το Μάϊο

 

Ο Τομ Χανκς αναπαριστά -live- όλες τις ταινίες του μέσα σε 7 λεπτά!

 

 

 

Μονοθέσιο Formula από την ομάδα ART του ΑΠΘ

 
 
 
Βελτιωμένο και με καλύτερες επιδόσεις "γκαζώνει" το νέο μονοθέσιο φοιτητών του ΑΠΘ για τους αγώνες Formula Student
 

Το νέο αγωνιστικό της μονοθέσιο, που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την αρχή για να συμμετάσχει βελτιωμένο, στους διεθνείς αγώνες Formula Student, ετοίμασε η ομάδα φοιτητών Aristotle Racing Team (ART) του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το νέο όχημα στοχεύει να βελτιώσει τις επιδόσεις του και να κατακτήσει μία νέα διάκριση στους αγώνες που προγραμματίζονται στην πίστα φόρμουλα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας (31 Ιουλίου – 5 Αυγούστου) και στην πίστα Ρικάρντο Παλέτι στην Πάρμα της Ιταλίας (14-17 Ιουλίου), ανάμεσα σε περίπου 150 ομάδες πανεπιστημίων από όλο τον κόσμο, η καθεμία από τις οποίες θα συμμετάσχει με το δικό της αγωνιστικό όχημα.

Σύμφωνα με τον επιστημονικά υπεύθυνο της ομάδας ART, επίκουρο καθηγητή Πολυτεχνικής Σχολής, Νικόλαο Μιχαηλίδη, το φετινό μονοθέσιο θα είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα αγωνιστικά οχήματα του ΑΠΘ, καθώς οι ομάδα των φοιτητών πέτυχε να μειώσει το κέντρο βάρους του, τοποθέτησε καινούργια ανάρτηση για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μείωσε το βάρος του κατά 10%, και αναβάθμισε τον κινητήρα (ιπποδύναμη – ροπή).

Σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στην Αποθήκη 1 του λιμανιού, η ομάδα θα παρουσιάσει στο κοινό το νέο της μονοθέσιο και την πορεία του σχεδιασμού του.

Οι διεθνείς αγώνες Formula Student περιλαμβάνουν δύο μέρη, το στατικό, όπου γίνεται ο έλεγχος προδιαγραφών του οχήματος, η τήρηση των κανονισμών, παρουσιάζονται λύσεις για την κίνηση και τον σχεδιασμό, επιχειρηματικό σχέδιο για την εμπορική αξιοποίηση του οχήματος και το κόστος για μαζική παραγωγή.

Ακολουθεί το καθαρά αγωνιστικό μέρος του διαγωνισμού, δηλαδή οι αγώνες επιτάχυνσης, πλαγιολίσθησης, κατάταξης για αντοχή στα 22 χιλιόμετρα, οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και κατά πόσο είναι φιλικό στο περιβάλλον.

Από τα δύο αυτά μέρη προκύπτουν οι συνολικές βαθμολογίες των ομάδων, που τις κατατάσσουν σε αντίστοιχες θέσεις.

Η αρχή έγινε το 2006

Το ΑΠΘ κατασκεύασε για πρώτη φορά αγωνιστικό μονοθέσιο, το 2006, με την τότε ομάδα φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής, που κατόρθωσε να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να συναρμολογήσει και να δοκιμάσει στην πίστα το όχημα.

Η ART παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους αγώνες στην πίστα του Fiorano στην Ιταλία. Τα τελευταία πέντε χρόνια η ART μετράει 5 επιτυχημένες συμμετοχές στους αγώνες της Formula Student, ενώ της έχουν απονεμηθεί τρία βραβεία (1ο βραβείο «Μηχανολογικού σχεδιασμού» το 2009, βραβείο «Πιο φιλικής ομάδας» το 2010 και 1ο βραβείο στο αγώνισμα της επιτάχυνσης το 2011). Έκτοτε, η ομάδα ανανεώνεται κάθε χρόνο με νέους φοιτητές.

Φέτος, η ομάδα αριθμεί 26 ενεργούς φοιτητές, ενώ στους επιστημονικά υπεύθυνους περιλαμβάνεται και ο επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνικής, Λεωνίδας Ντζιαχρήστος.

Το συνολικό εγχείρημα, σχεδιασμού, κατασκευής και συμμετοχής στους αγώνες, ανέρχεται περίπου στις 100.000 ευρώ, που καλύπτεται κυρίως από χορηγίες εταιριών.

Φωτογραφία: Από τον λογαριασμό της ομάδας στο Facebook

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus