Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Μην τα χάσετε

Μπλόκο Λαφαζάνη στις Σκουριές: Ανάκληση δύο αδειών στο εργοστάσιο της Ελληνικός Χρυσός

 

Βόμβα από Βαρουφάκη: Αυτοί μου ζήτησαν να είναι ασαφές το κείμενο στο Eurogroup για να περάσει από τα κοινοβούλια

 

Γιατί η νηστεία είναι τόσο σημαντική για την υγεία

 

Βίντεο: Γυμνή με ένα μωρό στην αγκαλιά, μέσα σε μουσείο. Για την Τέχνη

 

Ο Σαμαράς ψάχνει απεγνωσμένα στήριξη. Συνάντηση με Καραμανλή στην Κηφισιά

 

Ο Τσίπρας καταϊδρωμένος απολογείται στην θυμωμένη Ελλάδα για τη συμφωνία

 

Μηχανή του Χρόνου: Όταν ο Χίτλερ πήρε 99% από τους Γερμανούς στον Πειραιά

 

Έπιασε τεράστιο γατόψαρο ή τον γιο του Κθούλου;

 

Μυστήριο με 65 σκελετούς στην Κρήτη

 

Αυτός είναι ο δήμιος του Τζιχάντ. Φοιτούσε με ελληνοκύπρια ποπ σταρ

 

Ισχυρή και ανεξέλεγκτη. Πώς η Τρόικα παγίδεψε την Ελλάδα για να σώσει τις τράπεζες

 

Μετά το εσωκομματικό, λύσεις για το χρηματοδοτικό αναζητά η κυβέρνηση

 

Έκλεψαν το φόρεμα που έβαλε η Λουπίτα στα Όσκαρ

 

Γιατί η Βενεζουέλα είναι ίσως η χειρότερη οικονομία του κόσμου

 

Ο 'τρίτος δρόμος' του Βαγγέλη Μεϊμαράκη

 

Πηγές ευρωζώνης: Η Ελλάδα πάει ολοταχώς για 3ο Μνημόνιο και δάνειο 30 δισ. ευρώ

 

Διέγραψα το αρχείο από τον υπολογιστή με εντολή υπουργού, κατέθεσε ο Γ. Αγγελόπουλος

 

Σοκ στη Ρωσία: Ηθοποιός βγήκε με ξανθιά καλλονή και ξύπνησε χωρίς όρχεις

 

 

 

Μονοθέσιο Formula από την ομάδα ART του ΑΠΘ

 
 
 
Βελτιωμένο και με καλύτερες επιδόσεις "γκαζώνει" το νέο μονοθέσιο φοιτητών του ΑΠΘ για τους αγώνες Formula Student
 

Το νέο αγωνιστικό της μονοθέσιο, που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την αρχή για να συμμετάσχει βελτιωμένο, στους διεθνείς αγώνες Formula Student, ετοίμασε η ομάδα φοιτητών Aristotle Racing Team (ART) του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το νέο όχημα στοχεύει να βελτιώσει τις επιδόσεις του και να κατακτήσει μία νέα διάκριση στους αγώνες που προγραμματίζονται στην πίστα φόρμουλα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας (31 Ιουλίου – 5 Αυγούστου) και στην πίστα Ρικάρντο Παλέτι στην Πάρμα της Ιταλίας (14-17 Ιουλίου), ανάμεσα σε περίπου 150 ομάδες πανεπιστημίων από όλο τον κόσμο, η καθεμία από τις οποίες θα συμμετάσχει με το δικό της αγωνιστικό όχημα.

Σύμφωνα με τον επιστημονικά υπεύθυνο της ομάδας ART, επίκουρο καθηγητή Πολυτεχνικής Σχολής, Νικόλαο Μιχαηλίδη, το φετινό μονοθέσιο θα είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα αγωνιστικά οχήματα του ΑΠΘ, καθώς οι ομάδα των φοιτητών πέτυχε να μειώσει το κέντρο βάρους του, τοποθέτησε καινούργια ανάρτηση για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μείωσε το βάρος του κατά 10%, και αναβάθμισε τον κινητήρα (ιπποδύναμη – ροπή).

Σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στην Αποθήκη 1 του λιμανιού, η ομάδα θα παρουσιάσει στο κοινό το νέο της μονοθέσιο και την πορεία του σχεδιασμού του.

Οι διεθνείς αγώνες Formula Student περιλαμβάνουν δύο μέρη, το στατικό, όπου γίνεται ο έλεγχος προδιαγραφών του οχήματος, η τήρηση των κανονισμών, παρουσιάζονται λύσεις για την κίνηση και τον σχεδιασμό, επιχειρηματικό σχέδιο για την εμπορική αξιοποίηση του οχήματος και το κόστος για μαζική παραγωγή.

Ακολουθεί το καθαρά αγωνιστικό μέρος του διαγωνισμού, δηλαδή οι αγώνες επιτάχυνσης, πλαγιολίσθησης, κατάταξης για αντοχή στα 22 χιλιόμετρα, οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και κατά πόσο είναι φιλικό στο περιβάλλον.

Από τα δύο αυτά μέρη προκύπτουν οι συνολικές βαθμολογίες των ομάδων, που τις κατατάσσουν σε αντίστοιχες θέσεις.

Η αρχή έγινε το 2006

Το ΑΠΘ κατασκεύασε για πρώτη φορά αγωνιστικό μονοθέσιο, το 2006, με την τότε ομάδα φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής, που κατόρθωσε να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να συναρμολογήσει και να δοκιμάσει στην πίστα το όχημα.

Η ART παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους αγώνες στην πίστα του Fiorano στην Ιταλία. Τα τελευταία πέντε χρόνια η ART μετράει 5 επιτυχημένες συμμετοχές στους αγώνες της Formula Student, ενώ της έχουν απονεμηθεί τρία βραβεία (1ο βραβείο «Μηχανολογικού σχεδιασμού» το 2009, βραβείο «Πιο φιλικής ομάδας» το 2010 και 1ο βραβείο στο αγώνισμα της επιτάχυνσης το 2011). Έκτοτε, η ομάδα ανανεώνεται κάθε χρόνο με νέους φοιτητές.

Φέτος, η ομάδα αριθμεί 26 ενεργούς φοιτητές, ενώ στους επιστημονικά υπεύθυνους περιλαμβάνεται και ο επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνικής, Λεωνίδας Ντζιαχρήστος.

Το συνολικό εγχείρημα, σχεδιασμού, κατασκευής και συμμετοχής στους αγώνες, ανέρχεται περίπου στις 100.000 ευρώ, που καλύπτεται κυρίως από χορηγίες εταιριών.

Φωτογραφία: Από τον λογαριασμό της ομάδας στο Facebook

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus