Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Μην τα χάσετε

"Μακριά από λευκούς γάμους και απάτες". Χρήσιμες συμβουλές για την μετανάστευση

 

Παγιώνεται η απόσταση: Στις 8,5% μονάδες η διαφορά ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο νεότερος υπαξιωματικός στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις. Τον συνέλαβαν και απέδρασε, αφού σκότωσε τρεις φρουρούς

 

"Μοίραζε" χαστούκια με το πέος του και φυλακίστηκε

 

Βίντεο: Ο αντιπρόεδρος της Google συνέτριψε το ρεκόρ άλματος από το διάστημα του Felix Baumgartner

 

Πού θα χτυπήσει σήμερα η κακοκαιρία και πού θα χιονίσει

 

Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών σε δήμους που επλήγησαν από την νεροποντή

 

Αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα της Κυριακής

 

Δέκα σοφά αποφθέγματα με την "υπογραφή" του Μαρκ Ζούκερμπεργκ

 

Οι 25 καλύτερες εταιρείες στο κόσμο για να εργαστείς

 

Αλλαγές σε λεωφορειακές γραμμές των νοτίων προαστίων από τα μέσα Νοεμβρίου

 

Απίστευτες εικόνες: Τους παρέσυρε το ρέμα στον Πειραιά. Καταστροφές σε αυτοκίνητα και καταστήματα

 

Εικόνες χάους από τη βροχή στην Αθήνα. Πάνω από 300 κλήσεις στην Πυροσβεστική για βοήθεια. Δείτε φωτογραφίες

 

Πράσινο φως από την Ιταλία για αποζημιώσεις θυμάτων των ναζί και για την Ελλάδα

 

Halloween από τον Rémi: Η νέα επική φάρσα του Gaillard έχει τρόμο και "αίμα"

 

Φωτογραφίες: Passage du Gois. Ο πιο επικίνδυνος και απρόβλεπτος δρόμος στον κόσμο

 

Η ιστορία της σβάστικας, πριν τη χρησιμοποιήσει ο Χίτλερ

 

Τα μεγαλύτερα ψέματα στην ιστορία

 

 

 

Μονοθέσιο Formula από την ομάδα ART του ΑΠΘ

 
 
 
Βελτιωμένο και με καλύτερες επιδόσεις "γκαζώνει" το νέο μονοθέσιο φοιτητών του ΑΠΘ για τους αγώνες Formula Student
 

Το νέο αγωνιστικό της μονοθέσιο, που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την αρχή για να συμμετάσχει βελτιωμένο, στους διεθνείς αγώνες Formula Student, ετοίμασε η ομάδα φοιτητών Aristotle Racing Team (ART) του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το νέο όχημα στοχεύει να βελτιώσει τις επιδόσεις του και να κατακτήσει μία νέα διάκριση στους αγώνες που προγραμματίζονται στην πίστα φόρμουλα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας (31 Ιουλίου – 5 Αυγούστου) και στην πίστα Ρικάρντο Παλέτι στην Πάρμα της Ιταλίας (14-17 Ιουλίου), ανάμεσα σε περίπου 150 ομάδες πανεπιστημίων από όλο τον κόσμο, η καθεμία από τις οποίες θα συμμετάσχει με το δικό της αγωνιστικό όχημα.

Σύμφωνα με τον επιστημονικά υπεύθυνο της ομάδας ART, επίκουρο καθηγητή Πολυτεχνικής Σχολής, Νικόλαο Μιχαηλίδη, το φετινό μονοθέσιο θα είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα αγωνιστικά οχήματα του ΑΠΘ, καθώς οι ομάδα των φοιτητών πέτυχε να μειώσει το κέντρο βάρους του, τοποθέτησε καινούργια ανάρτηση για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μείωσε το βάρος του κατά 10%, και αναβάθμισε τον κινητήρα (ιπποδύναμη – ροπή).

Σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στην Αποθήκη 1 του λιμανιού, η ομάδα θα παρουσιάσει στο κοινό το νέο της μονοθέσιο και την πορεία του σχεδιασμού του.

Οι διεθνείς αγώνες Formula Student περιλαμβάνουν δύο μέρη, το στατικό, όπου γίνεται ο έλεγχος προδιαγραφών του οχήματος, η τήρηση των κανονισμών, παρουσιάζονται λύσεις για την κίνηση και τον σχεδιασμό, επιχειρηματικό σχέδιο για την εμπορική αξιοποίηση του οχήματος και το κόστος για μαζική παραγωγή.

Ακολουθεί το καθαρά αγωνιστικό μέρος του διαγωνισμού, δηλαδή οι αγώνες επιτάχυνσης, πλαγιολίσθησης, κατάταξης για αντοχή στα 22 χιλιόμετρα, οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και κατά πόσο είναι φιλικό στο περιβάλλον.

Από τα δύο αυτά μέρη προκύπτουν οι συνολικές βαθμολογίες των ομάδων, που τις κατατάσσουν σε αντίστοιχες θέσεις.

Η αρχή έγινε το 2006

Το ΑΠΘ κατασκεύασε για πρώτη φορά αγωνιστικό μονοθέσιο, το 2006, με την τότε ομάδα φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής, που κατόρθωσε να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να συναρμολογήσει και να δοκιμάσει στην πίστα το όχημα.

Η ART παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους αγώνες στην πίστα του Fiorano στην Ιταλία. Τα τελευταία πέντε χρόνια η ART μετράει 5 επιτυχημένες συμμετοχές στους αγώνες της Formula Student, ενώ της έχουν απονεμηθεί τρία βραβεία (1ο βραβείο «Μηχανολογικού σχεδιασμού» το 2009, βραβείο «Πιο φιλικής ομάδας» το 2010 και 1ο βραβείο στο αγώνισμα της επιτάχυνσης το 2011). Έκτοτε, η ομάδα ανανεώνεται κάθε χρόνο με νέους φοιτητές.

Φέτος, η ομάδα αριθμεί 26 ενεργούς φοιτητές, ενώ στους επιστημονικά υπεύθυνους περιλαμβάνεται και ο επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνικής, Λεωνίδας Ντζιαχρήστος.

Το συνολικό εγχείρημα, σχεδιασμού, κατασκευής και συμμετοχής στους αγώνες, ανέρχεται περίπου στις 100.000 ευρώ, που καλύπτεται κυρίως από χορηγίες εταιριών.

Φωτογραφία: Από τον λογαριασμό της ομάδας στο Facebook

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus