Πέμπτη, 24 Απριλίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Ανακάλυψαν πλοίο - φάντασμα στον Κόλπο του Σαν Φρανσίσκο

 

Η λιτότητα στην Ελλάδα προκάλεσε τουλάχιστον 500 αυτοκτονίες ανδρών

 

Το Twitter "στολίζει" την αστυνομία: Όταν στην #myELAS τσακώνονται για το ποιος θα πρωτοβοηθήσει τον πολίτη

 

Ποιοι θα έχουν δεύτερη ευκαιρία για το κοινωνικό μέρισμα

 

Οδηγός για το κοινωνικό μέρισμα. Πώς να συμπληρώσεις την αίτηση σου

 

#StephensStory: Ο "κολλητός" που όλοι θα θέλαμε, σβήνει από καρκίνο σε τελικό στάδιο, σε ηλικία 19 χρόνων

 

Οι 7 σαρωτικές αλλαγές που έρχονται στο Δημόσιο

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο εραστής των 10 χήρων. "Έφαγε" τα λεφτά τους και τις έκαψε σε φούρνο

 

Σοκαριστική κατάθεση 17χρονου που μαχαιρώθηκε από χρυσαυγίτες: "Μου έκοψαν τη μύτη και την άφησαν να κρέμεται"

 

Εταιρεία λανσάρει αλκοόλ σε σκόνη

 

Θεοδωράκης: Θα βοηθήσω τον κ. Χατζηνικολάου να φρεσκάρει λίγο τη μνήμη του

 

Η μούντζα και άλλες απρεπείς χειρονομίες από όλο τον πλανήτη

 

Ο εγκέφαλος του Albert Einstein: Η τραγική ιστορία πίσω από την κλοπή του

 

Ανατρεπτικές φωτογραφίες: Δικτάτορες αγκαλιά με χνουδωτά ζωάκια

 

Πάγκαλος μαινόμενος για Κρήτη: "Να γίνει ανακατάληψη του νησιού και αφοπλισμός των Κρητικών"

 

Μηχανή του Χρόνου: "Όταν βλέπετε την ταινία το Βαθύ Λαρύγγι, παρακολουθείτε το βιασμό μου. Έπαιζα με το πιστόλι στον κρόταφο"

 

100 χρόνια έγκλημα και τιμωρία: Κρυφές φωτογραφίες από το αρχείο του LAPD

 

Βίντεο - Σοκ: Ρώσος πολιτικός ζήτησε από βοηθούς του να βιάσουν έγκυο δημοσιογράφο

 

 

 

Μονοθέσιο Formula από την ομάδα ART του ΑΠΘ

 
 
 
Βελτιωμένο και με καλύτερες επιδόσεις "γκαζώνει" το νέο μονοθέσιο φοιτητών του ΑΠΘ για τους αγώνες Formula Student
 

Το νέο αγωνιστικό της μονοθέσιο, που σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από την αρχή για να συμμετάσχει βελτιωμένο, στους διεθνείς αγώνες Formula Student, ετοίμασε η ομάδα φοιτητών Aristotle Racing Team (ART) του Αριστοτελείου πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Το νέο όχημα στοχεύει να βελτιώσει τις επιδόσεις του και να κατακτήσει μία νέα διάκριση στους αγώνες που προγραμματίζονται στην πίστα φόρμουλα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας (31 Ιουλίου – 5 Αυγούστου) και στην πίστα Ρικάρντο Παλέτι στην Πάρμα της Ιταλίας (14-17 Ιουλίου), ανάμεσα σε περίπου 150 ομάδες πανεπιστημίων από όλο τον κόσμο, η καθεμία από τις οποίες θα συμμετάσχει με το δικό της αγωνιστικό όχημα.

Σύμφωνα με τον επιστημονικά υπεύθυνο της ομάδας ART, επίκουρο καθηγητή Πολυτεχνικής Σχολής, Νικόλαο Μιχαηλίδη, το φετινό μονοθέσιο θα είναι κατά πολύ βελτιωμένο σε σχέση με τα προηγούμενα αγωνιστικά οχήματα του ΑΠΘ, καθώς οι ομάδα των φοιτητών πέτυχε να μειώσει το κέντρο βάρους του, τοποθέτησε καινούργια ανάρτηση για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μείωσε το βάρος του κατά 10%, και αναβάθμισε τον κινητήρα (ιπποδύναμη – ροπή).

Σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί το απόγευμα της Τετάρτης στην Αποθήκη 1 του λιμανιού, η ομάδα θα παρουσιάσει στο κοινό το νέο της μονοθέσιο και την πορεία του σχεδιασμού του.

Οι διεθνείς αγώνες Formula Student περιλαμβάνουν δύο μέρη, το στατικό, όπου γίνεται ο έλεγχος προδιαγραφών του οχήματος, η τήρηση των κανονισμών, παρουσιάζονται λύσεις για την κίνηση και τον σχεδιασμό, επιχειρηματικό σχέδιο για την εμπορική αξιοποίηση του οχήματος και το κόστος για μαζική παραγωγή.

Ακολουθεί το καθαρά αγωνιστικό μέρος του διαγωνισμού, δηλαδή οι αγώνες επιτάχυνσης, πλαγιολίσθησης, κατάταξης για αντοχή στα 22 χιλιόμετρα, οικονομία κατανάλωσης καυσίμου και κατά πόσο είναι φιλικό στο περιβάλλον.

Από τα δύο αυτά μέρη προκύπτουν οι συνολικές βαθμολογίες των ομάδων, που τις κατατάσσουν σε αντίστοιχες θέσεις.

Η αρχή έγινε το 2006

Το ΑΠΘ κατασκεύασε για πρώτη φορά αγωνιστικό μονοθέσιο, το 2006, με την τότε ομάδα φοιτητών του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής, που κατόρθωσε να σχεδιάσει, να κατασκευάσει, να συναρμολογήσει και να δοκιμάσει στην πίστα το όχημα.

Η ART παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους αγώνες στην πίστα του Fiorano στην Ιταλία. Τα τελευταία πέντε χρόνια η ART μετράει 5 επιτυχημένες συμμετοχές στους αγώνες της Formula Student, ενώ της έχουν απονεμηθεί τρία βραβεία (1ο βραβείο «Μηχανολογικού σχεδιασμού» το 2009, βραβείο «Πιο φιλικής ομάδας» το 2010 και 1ο βραβείο στο αγώνισμα της επιτάχυνσης το 2011). Έκτοτε, η ομάδα ανανεώνεται κάθε χρόνο με νέους φοιτητές.

Φέτος, η ομάδα αριθμεί 26 ενεργούς φοιτητές, ενώ στους επιστημονικά υπεύθυνους περιλαμβάνεται και ο επίκουρος καθηγητής Πολυτεχνικής, Λεωνίδας Ντζιαχρήστος.

Το συνολικό εγχείρημα, σχεδιασμού, κατασκευής και συμμετοχής στους αγώνες, ανέρχεται περίπου στις 100.000 ευρώ, που καλύπτεται κυρίως από χορηγίες εταιριών.

Φωτογραφία: Από τον λογαριασμό της ομάδας στο Facebook

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus