Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Χριστουγεννιάτικα ψώνια: Πώς ψωνίζουν οι Έλληνες

 
 
Μερικές συνήθειες δεν αλλάζουν ακόμη και την χριστουγεννιάτικη περίοδο για τους Έλληνες. Τι είναι αυτό που κάνουμε εντελώς "ανάποδα" από τους υπόλοιπους Ευρωπαίους
 

Το ότι οι Έλληνες είμαστε λαός της τελευταίας στιγμής σίγουρα δεν αποτελεί είδηση. Το ζήσαμε ως εθνικό πρόβλημα στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 κάθε χρόνο στις σχέσεις με το Δημόσιο όταν έρχεται η στιγμή να πληρώσουμε φόρο εισοδήματος, ΕΝΦΙΑ και τέλη, και κάθε μήνα στις ουρές που δημιουργούνται στα γκισέ του μετρό για την ανανέωση της μηνιαίας κάρτας διαδρομών.

 

Η έρευνα της Kantar για λογαριασμό της PayPal έδειξε ότι αυτή την συνήθεια δεν την αποχωριζόμαστε ούτε στις χριστουγεννιάτικες αγορές μας: Και εδώ είμαστε της τελευταίας στιγμής. Τι και αν τα καταστήματα έχουν φορέσει τα γιορτινά τους από τις αρχές Νοέμβρη (σ.σ. κατά κανόνα τα χλευάζουμε) και μας καλούν να επιλέξουμε με ηρεμία τα δώρα μας εμείς στην καλύτερη περίπτωση θα βγούμε να ψωνίσουμε δύο εβδομάδες πριν τις γιορτές.

Όπως φαίνεται και από το σχετικό γράφημα οι Έλληνες είμαστε ο μοναδικός λαός, από τους 10 που πραγματοποιήθηκε η έρευνα, όπου μόλις το 1% ξεκινάει τις χριστουγεννιάτικες αγορές του δύο μήνες πριν από τις γιορτές. Αντίθετα ένα 17% των Σουηδών και των Τσέχων και ένα 14% των Γάλλων επιλέγει αυτή την περίοδο.

Το 80% των αγορών οι Έλληνες θα το πραγματοποιήσουν τις δύο τελευταίες εβδομάδες όταν ο Μέσος Όρος των 10 ευρωπαικών κρατών είναι για την συγκεκριμένη περίοδο στο 38% (σ.σ. και θα ήταν πολύ χαμηλότερο αν δεν συμμετείχε η Ελλάδα).

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER