Παρασκευή, 06 Μαρτίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Η αμφισβήτηση του Αντώνη Σαμαρά ξεκίνησε, αργά και βασανιστικά

 

Γιατί ο Καραμανλής έφυγε νωρίς από τη συνεδρίαση της ΚΟ της ΝΔ

 

Εικόνες σοκ στην Ινδία: Εξαγριωμένο πλήθος έγδυσε και χτύπησε μέχρι θανάτου βιαστή

 

Απίστευτο βίντεο: Οι τζιχαντιστές καταστρέφουν με μπουλντόζες αρχαία πόλη στο βόρειο Ιράκ

 

Οι ακριβότερες πόλεις στον κόσμο

 

Ελληνική Κρίση: Πώς φτάσαμε ως εδώ

 

Ξεκαρδιστικές φωτογραφίες: Οι Ρώσοι είναι οι πιο παράξενοι άνθρωποι στον κόσμο

 

Ο αστρολόγος που 'ξέχασε' να δηλώσει 1.275.000 ευρώ και δεκάδες άλλες περιπτώσεις κραυγαλέας φοροδιαφυγής

 

Πάνω από 20 ψεύτικα προφίλ στο Facebook είχε ο 40χρονος παιδεραστής. Δεκάδες οι καταγγελίες στη Δίωξη

 

Το ρατσιστικό γράμμα σε Ελληνικό εστιατόριο και η υγιής αντίδραση των Γερμανών

 

Ο Kιμ Γιόνγκ Ουν έσκυψε και γκρέμισε το ίντερνετ

 

Εκεί που εκτελούνται οι θανατοποινίτες: Το 'καταραμένο' νησί

 

Οι δέκα πιο παράξενες πόλεις του κόσμου

 

Πολλά τα ερωτηματικά για την αποστρατεία του Διοικητή Ασφάλειας Αττικής

 

Μεγάλη ανακάλυψη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου έκανε ο συνιδρυτής της Microsoft

 

Ένας παιδόφιλος εξομολογείται: Εάν με ελκύουν παιδιά, τότε πρέπει να είμαι ένα τέρας

 

Άρχισε να φτύνει αίμα κι έπεσε νεκρός μετά από 19 ώρες World of Warcraft

 

Έκαναν πως δουλεύουν σε πορνοσάιτ και δείτε τι κατάφεραν (Pics)

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus