Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Δίλημμα Τσίπρα στην αντιπολίτευση: Θα στηρίξετε την εθνική προσπάθεια ή θα είστε φερέφωνα των μνημονιακών;

 

Ο Σαμαράς διερωτάται σε τι ζητά στήριξη ο Τσίπρας

 

Πολεμικές αποζημιώσεις: Το βίντεο που θα έκανε ακόμα και έναν Γερμανό να υποστηρίξει την Ελλάδα

 

Αδίστακτος νοσοκόμος: Βίαζε αναίσθητες ασθενείς στα Επείγοντα και τραβούσε βίντεο

 

10 λόγοι για να μην πιστέψουμε ότι ο άνθρωπος πήγε στο φεγγάρι

 

Αδίστακτος νοσοκόμος: Βίαζε αναίσθητες ασθενείς στα Επείγοντα και τραβούσε βίντεο

 

Αγανάκτηση Βρυξελλών και Βερολίνου για τη στροφή Τσίπρα προς τη Μόσχα

 

New Europe: 'Η μελέτη που δικαιώνει τον Καραμανλή'

 

Όλη η αλήθεια για τη Σαηεντολογία. Η Real Estate 'θρησκευτική φυλακή' των εκβιασμών

 

Το άγγιγμα του θανάτου: Ο γάτος που δεν θα ήθελες ποτέ να έχεις

 

Η ιστορία της πιο διάσημης σως στον κόσμο και μια συνταγή για σπιτική μαγιονέζα σε 5 λεπτά

 

Αυτός είναι ο διάδοχος του Jon Stewart στο 'The Daily Show'

 

Βίντεο: Η εντυπωσιακή διάσωση μετανάστη από ελικόπτερο της Πολεμικής Αεροπορίας

 

Ο Rock είναι ο Bambi το Ελαφάκι που θέλεις να χαϊδέψεις;

 

Τα πτυχία των Πολυτεχνείων θα ισοδυναμούν με μάστερ

 

Οι φούρνοι της ντροπής: Γνωστή αλυσίδα λειτουργούσε ως βιτρίνα κυκλώματος σωματεμπορίας

 

Οι πιο τρελές φωτογραφίες προφίλ για online dating

 

Δέκα αηδιαστικά πράγματα που κρύβονται στο κρεβάτι σου

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 

SHARE:

FOLLOW NEWS247:
NEWSLETTER
comments powered by Disqus