Παρασκευή, 01 Αυγούστου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Πώς επιβαρύνεται η οικονομία της Αργεντινής από την χρεοκοπία της χώρας

 

Τι σημαίνει η νέα χρεωκοπία της Αργεντινής

 

Παγκόσμιο θρίλερ για τον Έμπολα: Δεν συλλέγουν τα πτώματα των νεκρών στη Λιβερία

 

NASA: Μάλλον βρήκαμε νερό στον Κρόνο

 

Οι 10 "ακίνδυνες" φράσεις που δεν πρέπει να πείτε ποτέ στο παιδί σας

 

Μηχανή του Χρόνου: Τα μπάνια του λαού με καρπούζι. Η παραλία με το πρώτο beach bar - παράγκα

 

Τρομερό κολάζ: Η Αυστραλία το 1914 και το 2014

 

Προκλητική απόφαση: Αθώοι 2 από τους κατηγορούμενους για τις ματωμένες φράουλες της Μανωλάδας. Ένταση στην Πάτρα

 

Γιώργος Πετρόχειλος: Η αλήθεια δεν βρίσκεται στους Sex Pistols αλλά στη Χρυσή Αυγή

 

Συναγερμός για τον Έμπολα: Εκτός ελέγχου η επιδημία προειδοποιούν οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα

 

Μαύρα σύννεφα πάνω από την Αργεντινή: Δεύτερη χρεωκοπία μέσα σε δέκα χρόνια

 

Τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα της σύγχρονης ιατρικής

 

Μηχανή του Χρόνου:Η δολοφονία του Φίλιππου της Μακεδονίας που άνοιξε το δρόμο στον Μέγα Αλέξανδρο

 

Βίντεο-ντοκουμέντο: Αμοντάριστα πλάνα από την 11η Σεπτεμβρίου

 

Συμβαίνει κάτι με τους Δίδυμους Πύργους και τα ερείπια τους; Πάνω από 2.500 εργαζόμενοι - εργάτες είναι άρρωστοι με καρκίνο

 

Αυτοδημιούργητη δισεκατομμυριούχος ετών 30

 

Βίντεο: Αυτό είναι το πρώτο, επικό τρέιλερ του νέου Hobbit

 

Σοκ στην Ιαπωνία: 16χρονη σκότωσε και αποκεφάλισε συμμαθήτριά της για να "δει πως είναι"

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus