Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Μηχανή του Χρόνου: Δέκα αξέχαστα προϊόντα που σημάδεψαν τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του ’80

 

"Μακριά από λευκούς γάμους και απάτες". Χρήσιμες συμβουλές για την μετανάστευση

 

Παγιώνεται η απόσταση: Στις 8,5% μονάδες η διαφορά ΣΥΡΙΖΑ από τη ΝΔ

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο νεότερος υπαξιωματικός στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις. Τον συνέλαβαν και απέδρασε, αφού σκότωσε τρεις φρουρούς

 

"Μοίραζε" χαστούκια με το πέος του και φυλακίστηκε

 

Βίντεο: Ο αντιπρόεδρος της Google συνέτριψε το ρεκόρ άλματος από το διάστημα του Felix Baumgartner

 

Ξεκίνησε η καταγραφή των ζημιών σε δήμους που επλήγησαν από την νεροποντή

 

Αλλάζει η ώρα τα ξημερώματα της Κυριακής

 

Δέκα σοφά αποφθέγματα με την "υπογραφή" του Μαρκ Ζούκερμπεργκ

 

Οι 25 καλύτερες εταιρείες στο κόσμο για να εργαστείς

 

Αλλαγές σε λεωφορειακές γραμμές των νοτίων προαστίων από τα μέσα Νοεμβρίου

 

Απίστευτες εικόνες: Τους παρέσυρε το ρέμα στον Πειραιά. Καταστροφές σε αυτοκίνητα και καταστήματα

 

Εικόνες χάους από τη βροχή στην Αθήνα. Πάνω από 300 κλήσεις στην Πυροσβεστική για βοήθεια. Δείτε φωτογραφίες

 

Πράσινο φως από την Ιταλία για αποζημιώσεις θυμάτων των ναζί και για την Ελλάδα

 

Halloween από τον Rémi: Η νέα επική φάρσα του Gaillard έχει τρόμο και "αίμα"

 

Φωτογραφίες: Passage du Gois. Ο πιο επικίνδυνος και απρόβλεπτος δρόμος στον κόσμο

 

Η ιστορία της σβάστικας, πριν τη χρησιμοποιήσει ο Χίτλερ

 

Τα μεγαλύτερα ψέματα στην ιστορία

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus