Σάββατο, 01 Νοεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

AleXsandro Palombo: Ο άνθρωπος που κάνει τους διάσημους, Simpsons

 

Τάκης Διαμαντόπουλος: Ο εθνικός μας φωτογράφος μιλάει στο WE

 

Χειροποίητα πούρα made in Greece

 

Θρίλερ με τον "Μητσάρα". Αναζητείται από την Νικολούλη, δεν επιβεβαιώνεται ο θάνατος

 

Μια εικόνα χίλιες λέξεις

 

Τα καλύτερα μπαρ του κόσμου

 

Έρχονται μειώσεις μισθών για τους νεοπροσλαμβανόμενους στο δημόσιο

 

Mhtsi Show: Επική φάρσα στο Γιάννη Μπουτάρη

 

Νέα πρόκληση στον Έβρο: Τουρκική ακταιωρός εμβόλισε ελληνικό αλιευτικό

 

Τα στοιχειωμένα ξενοδοχεία του κόσμου

 

Εντοπίστηκε 25χρονη νεκρή σε ασανσέρ στο Ψυχικό

 

Βίντεο: Δύο κορίτσια, ένα βιολί, μια κιθάρα και "Game of Thrones"

 

Ιερά Σύνοδος: Χωρίς κηδεία και μνημόσυνο όσοι αποτεφρώνονται

 

Έκανε τη μέση της 40 εκατοστά για να μοιάσει στη Jessica Rabbit

 

Συνετρίβη διαστημικό αεροσκάφος της Virgin Galactic. Ένας νεκρός και ένας τραυματίας

 

Τα ντοκουμέντα του κολαστηρίου: Βίντεο και φωτογραφίες από την Δ' πτέρυγα των φυλακών Κορυδαλλού

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο Αμαζόνιος έχει ελληνική καταγωγή;

 

Εννιά φωτογραφίες που αποδεικνύουν ότι το Halloween ήταν κάποτε, πραγματικά τρομακτικό

 

Νέες φωτογραφίες του νεκρού Τσε Γκεβάρα βρέθηκαν σε κουτί πούρων

 

Αμφίπολη: Τα σενάρια για περισσότερους από έναν τάφους και το κενοτάφιο υπέρ του Μεγάλου Αλεξάνδρου

 

Αν έχεις φοβίες, μην πας σε αυτά τα 10 μέρη

 

National Geographic: Τα εξώφυλλα των ιστοριών που συγκλόνισαν τον κόσμο

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus