Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Από το Χαλάνδρι στο πουθενά. Αυτός είναι ο ακατάλληλος χώρος που θα μεταφερθούν οι τσιγγάνοι

 

Ένταση στη Μεσογείων, λόγω συγκέντρωσης Ρομά. Αντιδρούν στην κατεδάφιση του καταυλισμού τους στο Χαλάνδρι

 

Διαμάχη αρχαιολόγων για τον τάφο της Αμφίπολης: Επιμένει η Περιστέρη να τον χρονολογεί στο 325 -300 π.Χ

 

Οι πιο απίθανες θεωρίες συνωμοσίας

 

Ποιος ήταν ο οπαδός του Εθνικού, Κώστας Κατσούλης. Ο αγώνας του δίπλα στον Τεμπονέρα και η αριστερή του δράση

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο άνθρωπος που πούλησε τον Πύργο του Άιφελ για παλιοσίδερα και "δούλεψε" τον Αλ Καπόνε

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! Ψηφιακές "απαγωγές" στο Instagram: Κλέβουν φωτογραφίες παιδιών

 

Βίντεο: Πώς φαίνεται η Αθήνα από το διάστημα

 

Drift Allstars 2014: Πήραν φωτιά τα λάστιχα στο Επιτάλιο

 

Συνήγορος του Πολίτη: Χάος στα οικονομικά των δήμων. Ανάγκη χρηστής διαχείρισης

 

Μπουτάρης: "Βλακώδης η αξιολόγηση αλλά θα συναινέσω με πόνο καρδιάς"

 

Εμείς σκάβουμε και οι Γερμανοί πουλάνε νομίσματα από την Αμφίπολη σε δημοπρασία

 

Φωτογραφίες-ζάλη: Όλα όσα έγιναν στο Athens Flying Week

 

Αμφίπολη: "Σφίγγες" οι Kαρυάτιδες, κρατάνε τα μυστικά τους… και "απογοητεύουν"!

 

Ποιους άνδρες θεωρούν οι γυναίκες "κελεπούρια" για να παντρευτούν;

 

Η μακροζωία της Ικαρίας γίνεται ταινία και ταξιδεύει στην Ιαπωνία

 

Βίντεο: Το Blue Star Ιθάκη πάλεψε με τα κύματα

 

Έφτιαξαν Lamborghini, από σίδερα

 

Ο άνθρωπος πίσω από την μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ στην Ελλάδα

 

 

 

Το News 247 πήγε εκπτώσεις

 
 
 
Οι εκπτώσεις μέχρι τα τέλη του Αυγούστου έχουν φέρει κέρδη για τους εμπόρους; Πώς ψωνίζουν και τι οι καταναλωτές; Η αγορά κινείται; Το News 247 πήγε το Σάββατο το πρωί στο κέντρο της Αθήνας. Μίλησε με εμπόρους, είδε την κίνηση και μεταφέρει την εικόνα
 

Σαββατιάτικη βόλτα του News247 στο κέντρο της πρωτεύουσας, την περίοδο των εκπτώσεων.

Τι λένε οι έμποροι για την αγορά και την κίνηση, τι κατέγραψε η κάμερα της ιστοσελίδας;

Η πρώτη ματιά των δημοσιογράφων τις ιστοσελίδας δεν ήταν ενθαρρυντική. Η οδός Ερμού, σημείο αιχμής για την εμπορική κίνηση, δεν έσφυζε από κόσμο αν και αρκετά καταστήματα εξυπηρετούσαν πελάτες, χωρίς βέβαια να λείπουν και εκείνα, σαφώς λιγότερα, στα οποία οι υπάλληλοι κάθονταν.

Με δεδομένο βέβαια πως ήταν το τελευταίο Σάββατο του Ιουλίου και κάποιοι ήδη είχαν αποχωρήσει από το κλινόν άστυ, πήγαμε στο πρώτο κατάστημα για να μάθουμε τι λένε οι άνθρωποι της αγοράς για αυτή την περίοδο των εκπτώσεων.

"Η αγορά είναι 70% κάτω σήμερα σε σχέση με πριν δύο χρόνια. Ο κόσμος δεν ψωνίζει".

Αυτή ήταν η ατάκα του πρώτου εμπόρου που ρωτήσαμε και μας μίλησε για τις δυσκολίες της εποχής και για το πώς βλέπει αυτός την κίνηση αυτή την εποχή.

Ωστόσο, παρατηρήσαμε πως ο κόσμος σιγά σιγά αυξανόταν, τόσο στην Ερμού όσο και στις καθέτους της. Αρκετοί ήταν εκείνοι οι οποίοι έμπαιναν στα μαγαζιά, ρώταγαν, δοκίμαζαν ρούχα και υποδήματα.

Όσο για το εάν όλοι αυτοί ψώνιζαν, η απάντηση είναι όχι, εντούτοις δεν ήταν μικρός ο αριθμός εκείνων οι οποίοι έβαζαν το χέρι στην τσέπη.

Μας το επιβεβαίωσε ο δεύτερος έμπορος που ρωτήσαμε.

 

Η αλήθεια είναι πως οι δύο απόψεις των Αθηναίων εμπόρων, όπως καταγράφηκαν στην κάμερα, αποτυπώνουν μία εντελώς αντιφατική εικόνα.

Όπως όμως είναι επίσης γεγονός πως και η εικόνα που λαμβάναμε εμείς από αυτό που βλέπαμε δεν ήταν ξεκάθαρη εντελώς. Δεν μπορούσαμε να γνωρίζουμε πόσοι από αυτούς ψώνιζαν αλλά και τι.

 

Ευτυχώς η τρίτη μας συνέντευξη ξεκαθάρισε αρκετά τα πράγματα καθώς τα συμπέρασμα ήταν το εξής:

Υπάρχει μεν αύξηση στην κίνηση των πελατών, ψωνίζουν αρκετοί αλλά κάνουν μικρότερο τζίρο. Κοινώς, ψωνίζουν είτε λιγότερα αγαθά είτε μικρότερης αξίας σε σχέση με άλλες περιόδους.

 

Ιδιαίτερα χρήσιμη ήταν εξάλλου και η παρατήρηση ενός ακόμα εμπόρου, ο οποίος εκπροσωπεί διεθνή φίρμα προϊόντων. Ο συγκεκριμένος ανέδειξε την ποιοτική διαφορά καθώς άφησε σαφέστατα να εννοηθεί, μέσα από τα λεγόμενά του, πως πιθανότατα πλήττονται πολύ περισσότερο καταστήματα Ελλήνων επιχειρηματικών και δη όχι τα μεγάλα.

 

Η παραπάνω άποψη συμπερασματικά εξηγεί και αυτά που είδαμε, αφού οι μεγάλες φίρμες, οι διεθνείς εταιρείες και τα πολυκαταστήματα έχουν την άνεση και τη δυνατότητα να προχωρήσουν σε μεγάλες εκπτώσεις και προσφορές, κάτι το οποίο δεν μπορούν να ακολουθήσουν τα μικρομεσαία και μεσαία καταστήματα.

 

Είναι χαρακτηριστικό το ότι τα πιο άδεια καταστήματα ήταν ακριβώς αυτά και κυρίως ένδυσης και υποδημάτων.    

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus