Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Αυτή η εταιρεία θα είναι το καινούργιο Snapchat

 
 
Λίγο πριν το Snap μπει στο Χρηματιστήριο, μια γαλλική εταιρεία θέλει να ακολουθήσει τα βήματά του
 

(Πηγή: Fortunegreece)

Η γαλλική Zenly θέλει να γίνει το νέο Snapchat και ο συν-ιδρυτής της εταιρείας Antoine Martin περιέγραψε απ’ τη σκηνή του TechCrunch Disrupt London πώς θα το πετύχει.

 

Η αρχική ιδέα προέκυψε απ’ το Foursquare, την εφαρμογή που σου επιτρέπει να κάνεις check-in στα μέρη που βρίσκεσαι, αλλά η Zenly επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν check-in και να μοιράζονται την τοποθεσία τους με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Ο Martin δούλεψε περίπου τρία χρόνια με πρώην μηχανικούς της Google και της Apple ώστε να τελειοποιήσει το προϊόν και να εξασφαλίσει την ασφάλειά του.

Η εφαρμογή έχει σχεδόν 2 εκατ. downloads, και είναι πιο γνωστή ανάμεσα στους έφηβους, χωρίς να λείπουν και οι μεγαλύτερες ηλικίες.

Σύμφωνα με τον Martin, η Zenly έχει στόχο να γίνει μια απ’ τις δέκα πιο σημαντικές εφαρμογές του μέλλοντος, αλλά έχει δρόμο ακόμα μπροστά.

Όπως γίνεται και με τα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το “κλειδί” είναι να κερδίσουν πρώτα το νεανικό κοινό. Οι teenagers αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των χρηστών, και δεν  φοβούνται να «εκτεθούν» – θέλουν να ξέρουν ανά πάσα στιγμή πού είναι οι φίλοι τους.

Και όπως κατάλαβε και ο ίδιος, η ανησυχία του για θέματα που αφορούν την ιδιωτικότητα και πάνω στα οποία δούλεψε σκληρά, δεν έχουν καμία σημασία για τους νέους.

«Η Zenly είναι πραγματικά η καλύτερη έκφραση για να λες αλήθειες, να βλέπεις πού είναι οι φίλοι σου και τι κάνουν» δήλωσε ο ίδιος.

Τι σκέφτονται, όμως, οι γονείς; Ο Martin δήλωσε πώς είναι κάτι που το έχει λάβει υπόψιν τουι. Τα πρώτα UX/UI περίμεναν πως οι χρήστες θα ‘χουν λίγους φίλους και επέτρεπε να μοιράζονται τα στοιχεία με τη μικρή αυτή μερίδα ατόμων. Τώρα όμως, με την ανάπτυξη, οι έφηβοι μοιράζονται τις πληροφορίες αυτές με 50 φίλους τη φορά. Έτσι, οι γονείς είναι πλέον σε θέση να δουν με ποιους μοιράζονται τα παιδιά τους την τοποθεσία τους.

Η εταιρεία έχει σηκώσει μέχρι σήμερα 30 εκατ. δολάρια, χρήματα που αξιοποιούνται για να αναπτυχθεί η επιχείρηση και να προσλάβει περισσότερα μέλη για την ομάδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ FORTUNEGREECE

Τζέιμς Κουίνσι: Tι πρέπει να ξέρουμε για τον νέο CEO της Coca Cola
ΚΑΥΚΑΣ: Σε μια αγορά που έχασε 50% στην κρίση, ενίσχυσε την κερδοφορία της
 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER