Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Black Friday: Πόσο παραπάνω ψωνίσαμε στα online φαρμακεία

 
 
Τι έδειξε η σύγκριση του eRetail Audit σε σχέση με τις υπόλοιπες Παρασκευές του Νοεμβρίου και την περσινή Black Friday
 

Σημαντική ήταν η ανταπόκριση τόσο των online φαρμακείων όσο και των καταναλωτών στην ημέρα του Black Friday. Πάνω από 100 online φαρμακεία συμμετείχαν και ανέδειξαν την ενέργεια μέσα από πληθώρα προσφορών που ξεπέρασαν το 50%.

 

Συγκεκριμένα, από τα 265 συνολικά online φαρμακεία που υπάρχουν καταγεγραμμένα στην Ελλάδα, τα 100 πραγματοποίησαν ενέργειες σχετικές με την ημέρα αυτή τις οποίες και προώθησαν τόσο μέσα από banners όσο και σε social media και newsletters. Ακόμα μεγαλύτερη ήταν η ποσοστιαία συμμετοχή των μεγάλων online φαρμακείων όπου χαρακτηριστικά από τους top 50 παίκτες (με βάση την μέση μηνιαία επισκεψιμότητα από τα στοιχεία παρακολούθησης της αγοράς του eRetail Audit της Convert Group) συμμετείχε το 95%.

Σε ότι αφορά στην ανταπόκριση από τους καταναλωτές, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους.  Η αύξηση των πωλήσεων ανήλθε στο +150% για την ημέρα του Black Friday σε σχέση με μια μέση ημέρα, ενώ στο +162% ήταν η αύξηση σε σχέση με τις υπόλοιπες Παρασκευές του Νοεμβρίου. Αξίζει να σημειωθεί πως και πέρσι τα νούμερα κυμάνθηκαν στα ίδια επίπεδα καθιστώντας έτσι την ημέρα του Black Friday πολύ επιτυχημένη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Πέρα από την αξία πωλήσεων, αύξηση +143% παρατηρήθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών των retailers που συμμετείχαν, γεγονός που συνδιαστικά με τον τζίρο φανερώνει πως η μέση αξία καλαθιού ήταν μεγαλύτερη.

Τέλος, καταλυτική φαίνεται να ήταν η επίδραση των newsletters που ενημέρωναν τους καταναλωτές για τις προσφορές των φαρμακείων καθώς το ποσοστό των αγορών που προήλθαν από αυτό το κανάλι marketing ήταν 19% σε σύγκριση με τον μέσο όρο που κυμαίνεται στο 8%.

 
Περισσότερα: Black Friday

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER