Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Δούρου: Να μάθουμε την αξία του Αττικού Αμπελώνα

 
 
Στο ‬πρόγραμμ‭α «‬Αττικός Αμπελώνας» καλεί τους οινοποιούς η περιφερειάρχης Αττικής και ο πρόεδρος του Enterprise Greece
 

Πρόσκληση στις επιχειρήσεις της Αττικής, προκειμένου να επωφεληθούν από το‭ ‬στοχευμένο‭ ‬πρόγραμμ‭α «‬Αττικός Αμπελώνας»‭ και την επόμενη χρονιά, απηύθυναν η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου και ο πρόεδρος του Οργανισμού Enterprise Greece, Χρήστος Στάϊκος, από το βήμα συνεδρίου για το συγκεριμένο θέμα.‬

 

Όπως είπε ο κ. Στάϊκος, «‬όσο‭ ‬περισσότερες επιχειρήσεις‭ ‬συμμετέχουν,‭ ‬τόσο ‬μεγαλύτερος‭ ‬είναι‭ ο ‬αριθμός‭ ‬των δράσεων ‭‬που‭ θα‭ ‬υλοποιούμε. Για ‭‬αυτόν ‭ ‬τον λόγο ‭ ‬καλούμε‭ ‬λοιπόν‭ ‬τους οινοποιούς‭ ‬να‭ ‬συνδιαμορφώσουμε‭ ‬την‭ ‬επόμενη‭ ‬μέρα‭ ‬για‭ ‬το‭ ‬‬ελληνικό κρασί».

Η περιφερειάρχης έκανε λόγο για απαιτητικό διακύβευμα, που επιβάλλει συστράτευση, ‭‬αφοσίωση,‭ σύστημα, μέσα σε ένα ‭‬ιδιαίτερα ευμετάβλητο και ανταγωνιστικό περιβάλλον. «Για να μάθουμε καταρχήν στην Αττική, στην‭ ‬Ελλάδα,‭ ‬στο‭ ‬πλαίσιο‭ ‬συγκεκριμένων‭ ‬στρατηγικών‭ ‬επιλογών,‭ ‬την αξία του Αττικού‭ ‬Αμπελώνα,‭ την αξία‭ των κρασιών του, βάζοντας‭ τις βάσεις για την προσέλκυση επενδύσεων και για την οικοδόμηση εκείνων των‭ προϋποθέσεων‭ ‬εξαγωγών‭ ‬των‭ ‬κρασιών‭ ‬του»‭ ‬ανέφερε η περιφερειάρχης.

Η‭ ‬‬ίδια‭ ‬υπογράμμισε, ‬ότι‭ ο ‬Αττικός‭ ‬Αμπελώνας,‭ δεν κατέχει την ανάλογη με τις ιδιαίτερες ποικιλίες του, με τα τόσο ξεχωριστά, ποιοτικά και γευστικά χαρακτηριστικά, θέση σε εθνικό επίπεδο. «Δεν έχει καταφέρει, με άλλα λόγια, να γίνει brand name μιας‭ ‬ξεχωριστής‭ ‬ταυτότητας»‭ ‬σημείωσε‭ ‬ ‭ ‬χαρακτηριστικά η περιφερειάρχης.‭ ‬

«Ωστόσο‭, ‬συγκεντρώνει‭ ‬όλα‭ ‬τα‭ ‬χαρακτηριστικά‭ ‬μιας ταυτότητας‭ ‬ ‭ ‬πολιτισμικής,‭ ιστορικής,‭ γαστρονομικής,‭ ‬τουριστικής» όπως σημείωσε.

Ο κ. Στάϊκος‭ ανέφερε, ότι ο ‬οργανισμός υλοποιεί ήδη από‭ το 2015, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής του ελληνικού κρασιού στις αγορές των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας, της Κίνας, της Κορέας‭ ‬και της ‬Γερμανίας, ‬που‭ ‬περιελάμβανε‭ ‬σειρά‭ ‬εστιασμένων‭ ‬δράσεων, όπως‭ ‬καταχωρήσεις‭ ‬και‭ ‬άρθρα‭ ‬στον‭ ‬κλαδικό‭ ‬Τύπο,‭ ‬οργανωμένες επισκέψεις ΜΜΕ προκειμένου να γνωρίσουν τον ελληνικό αμπελώνα και πρόσκληση‭ εισαγωγέων‭ ‬στην‭ ‬ ‭ ‬έκθεση‭ ‬«Οινόραμα»‭ ‬στην‭ ‬Αθήνα, επιχειρηματικές συναντήσεις με Έλληνες οινοποιούς και άλλα πολλά.

«Σε κάποιες από τις δράσεις μας αυτές, συμμετείχαν και ετικέτες του Αττικού Αμπελώνα και ευελπιστούμε ότι στις μελλοντικές μας δράσεις θα έχουμε πιο ενεργή συμμετοχή των εταιρειών της Αττικής» σημείωσε.

Μία από τις δράσεις που προγραμματίζονται για το 2018 είναι η παρουσία‭ της Ελλάδας ‬στην‭ ‬PROWEIN, ‬που‭ ‬διοργανώνεται‭ ‬στην‭ ‬Γερμανία‭, ‬από‭ ‬18 έως 20 Μαρτίου 2018. Η Prowein ‭είναι η κορυφαία εμπορική έκθεση στον κόσμο‬ για‭ ‬το‭ ‬κρασί‭ και τα ‬οινοπνευματώδη‭ ‬ποτά.‭ ‬Αποτελεί‭ την‭ μεγαλύτερη συνάντηση του χώρου, όπου αμπελουργοί, οινοπαραγωγοί και ειδικοί του χώρου θα συναντηθούν να συζητήσουν για θέματα παραγωγής, εμπορίου και εξωστρέφειας.

Τέλος, υπογραμμίστηκε από τους ομιλητές, ότι η Περιφέρεια Αττικής και ο οργανισμός Enterprise Greece έχουν δεσμευθεί στη μεταξύ‭ τους ‬συνεργασία‭, ‬με‭ ‬απώτερο‭ ‬στόχο‭ ‬την προβολή των‭ ‬συγκριτικών πλεονεκτημάτων‭ ‬της Περιφέρειας‭ ‬Αττικής‭ ‬και‭ ‬του‭ ‬επιχειρηματικού‭ ‬της οικοσυστήματος‭ ‬στην‭ ‬παγκόσμια‭ ‬επιχειρηματική‭ ‬κοινότητα.

 

ΠΗΓΗ ΑΠΕ

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER