Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Μαθαίνοντας τα πάντα για το #1 εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα

 
 
Ήξερες ότι πάνω από ένας στους πέντε Έλληνες καταναλώνουν φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ; Και ότι το νούμερο ένα ελληνικό brand ταξιδεύει σε σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο και σύντομα θα βρίσκεται σε ακόμη περισσότερες;
 

Κάνοντας μια βόλτα στους διαδρόμους του σούπερ μάρκετ της γειτονιάς σου, σίγουρα θα πέσει το μάτι σου στο σημείο που βρίσκονται τα μπουκάλια εμφιαλωμένου νερού. Θα απλώσεις το χέρι και θα βάλεις στο καλάθι ή στο καρότσι σου ένα φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ και θα προχωρήσεις.

 

Δεν θα το κάνεις όμως μόνο εσύ, αλλά πάνω από ένας στους πέντε Έλληνες, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen (MarketTrack) για την πορεία της κατανάλωσης εμφιαλωμένου νερού το οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου. Κι αυτό το έχει πετύχει το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ και η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ, η εταιρεία παραγωγής του, μέσα από στοχευμένες κινήσεις και φυσικά, όρεξη και αγάπη γι' αυτό που κάνουν.

Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον όμως, να δούμε αναλυτικά τα όσα παρουσιάζονται στα οικονομικά αποτελέσματα Nielsen. Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι ελέγχει μερίδιο με βάση τον όγκο πωλήσεων (σ.σ. σε λίτρα) 22,8%, δηλαδή πάνω από 1 στα 5 λίτρα νερό που πωλούνται σε καταστήματα τροφίμων και convenience stores και σε περίπτερα της Ηπειρωτικής Ελλάδας και της Κρήτης είναι ΖΑΓΟΡΙ.

Παράλληλα, στο πρώτο οκτάμηνο του 2017 το ΖΑΓΟΡΙ πούλησε 81.818.327 λίτρα νερό και για να καταλάβετε το μέγεθος, το δεύτερο brand στο ίδιο διάστημα πούλησε σχεδόν 25.000.000 λίτρα νερό λιγότερα, ενώ το τέταρτο σχεδόν 50.000.000 λιγότερα!

Αν μιλήσουμε όμως με χρήματα, αυτές οι πωλήσεις, σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία της Nielsen*, ανήλθαν στα 23.729.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 5.000.000 ευρώ περισσότερα από τον τζίρο που έκανε το δεύτερο επώνυμο brand εμφιαλωμένου νερού την ίδια χρονική περίοδο.

* Πηγή: : The Nielsen Company MarketTrack (Καταστήματα Τροφίμων & Convenience Stores & Περίπτερα Ηπειρωτικής Ελλάδας και Κρήτης).

Δεν είναι μόνο όμως η αγορά της Ελλάδας, στην οποία δραστηριοποιείται η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ. Με συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο, κοινωνική δραστηριότητα, έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, μηδενικό δανεισμό και αυξανόμενο ανθρώπινο δυναμικό, η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ έχει κάνει άνοιγμα με μεγάλη επιτυχία και στη διεθνή αγορά. Και αυτή η ενίσχυση των πωλήσεών της είναι φυσικά αποτέλεσμα σημαντικών συνεργασιών που επετεύχθησαν σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Το παγκόσμο ΖΑΓΟΡΙ

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί είναι το γεγονός πως το ΖΑΓΟΡΙ βρίσκεται σήμερα σε 25 χώρες στον κόσμο, με παρουσία στην Ευρώπη, την Αυστραλία, τις Η.Π.Α., τον Καναδά, τον Παναμά, τη Ρωσία, την Αφρική, την Κίνα. Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ ωστόσο, συνεχίζει δυναμικά τις εξαγωγές διερευνώντας ακόμα περισσότερες αγορές, όπως η ανατολική λεκάνη της Μεσογείου, η Μέση Ανατολή, τα Αραβικά Εμιράτα. Κάτι που ασφαλώς θα έχει οικονομικά οφέλη τόσο για την εταιρεία, όσο και για την Ελλάδα.

Η συμμετοχή της εταιρείας στη μεγαλύτερη, παγκοσμίως, έκθεση τροφίμων ποτών Anuga 2017 στην Κολωνία της Γερμανίας, παρουσιάζοντας το ελληνικό φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, στους 165.000 επισκέπτες από 198 χώρες, ενισχύει την ήδη έντονη εξαγωγική δραστηριότητα της ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ. Μια εξαγωγική δραστηριότητα που τρέχει ήδη με αύξηση 40%, ενώ αναμένεται μετά τη συμμετοχή στην Anuga να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η διεθνής έκθεση Anuga αποτελεί τη σημαντικότερη επιχειρηματική και επικοινωνιακή πλατφόρμα για τον κλάδο και πραγματοποιείται κάθε 2 χρόνια στη Γερμανία. Φέτος, η έκθεση συγκέντρωσε 7.400 εκθέτες από 107 χώρες ενώ καταλάμβανε χώρο περίπου 284 χιλ. τ.μ!

Η ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ παρουσίασε στους επισκέπτες της έκθεσης την εξαγωγική σειρά "φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ", με τις ξενόγλωσσες ετικέτες και το σύνολο των συσκευασιών της, σε ένα μοντέρνο, ιδιαίτερης αισθητικής και design, περίπτερο, που απέπνεε ελληνικότητα. Συμμετείχε στην κατηγορία "DRINKS", ανάμεσα σε σημαντικές επώνυμες μάρκες, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο τη δυναμική των ελληνικών προϊόντων στη διεθνή αγορά. Δοθείσης της ευκαιρίας, η εταιρεία από την Ήπειρο συναντήθηκε με εκπροσώπους γερμανικών εισαγωγικών εταιρειών, αλυσίδων λιανικής, και με εμπορικούς επισκέπτες από άλλες χώρες.

Με στοχευμένα λοιπόν βήματα και πλάνο, η ΧΗΤΟΣ Α.Β.Ε.Ε. καταφέρνει να είναι μια πρωτοπόρα, ελληνική βιομηχανία, από τις υγιέστερες και δυναμικά αναπτυσσόμενες της χώρας σε μια δύσκολη μάλιστα περίοδο. Κι αυτό μόνο με αισιοδοξία μπορεί να μας γεμίσει.

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER