Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Nestle: Ποια προϊόντα της πάνε καλά το 2017 στην ελληνική αγορά

 
 
Με αφορμή την ανακοίνωση των μεγεθών του πρώτου εξαμήνου της μητρικής Nestle γίνεται ειδική αναφορά για την πορεία των προϊόντων της και στην Ελλάδα
 

Ικανοποιητικά κρίνονται τα αποτελέσματα  της Nestle για την Ελλάδα για το πρώτο εξάμηνο του 2017 σύμφωνα με σχόλιο της ίδιας της εταιρείας με αφορμή την πορεία της στο πρώτο εξάμηνο του 2017.

 

Πιο συγκεκριμένα, αύξηση είχαν οι κατηγορίες των μαγειρικών και της σοκολάτας, επιβεβαιώνοντας την αυξητική τάση των τελευταίων ετών για μαγείρεμα στο σπίτι, αλλά και το δυνατό προωθητικό πλάνο της κατηγορίας. Παρά τις αρνητικές συνέπειες στην κατανάλωση του καφέ, λόγω του υψηλού φόρου κατανάλωσης που επιβλήθηκε στον καφέ από 1η Ιανουαρίου 2017, ικανοποιητική κρίνεται και η επίδοση της κατηγορίας, γεγονός που οφείλεται στο ισχυρό προωθητικό πλάνο και πρόγραμμα προσφορών που εφαρμόσαμε για να εξισορροπήσουμε τον φόρο. Πτώση είχαν οι κατηγορίες των δημητριακών πρωινού και των νερών, που οφείλεται στη σταθερή μείωση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτικού κοινού.

Να θυμίσουμε ότι από τον Οκτώβριο του 2016 η δραστηριότητα του παγωτού πέρασε στην υπό ανεξάρτητη διοίκηση νέα εταιρεία Froneri Ελλάς Παγωτό, κάτι που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη σε όποια σύγκριση των αποτελεσμάτων του 2016 με το 2017. 

Όπως έχει ανακοινωθεί από το 2016, συνεχίζεται η υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης στο εργοστάσιο των Οινοφύτων ύψους 8,5 εκατομμυρίων ευρώ, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2018.

Η εταιρεία συνεχίζει τις δράσεις της γύρω από τους βασικούς πυλώνες του προγράμματος Nestlé Νοιάζομαι, που εστιάζει στην απασχόληση των νέων, τη διατροφική εκπαίδευση των παιδιών και την υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος με δωρεές προϊόντων. Η ανανέωση του προγράμματος Nestlé needs YOUth για 450 επιπλέον ευκαιρίες απασχόλησης σε νέους έως 30 ετών μέχρι το 2020 στην Ελλάδα υλοποιείται με επιτυχία, προσθέτοντας 73 ευκαιρίες απασχόλησης στις 576 της τριετίας 2014-2016 (σύνολο 649 ευκαιρίες απασχόλησης σε νέους στην Ελλάδα από το 2014).

Στον πυλώνα της διατροφικής εκπαίδευσης των παιδιών, για το πρώτο εξάμηνο έμφαση δώσαμε στο νερό και την ενυδάτωση με την υλοποίηση του Φεστιβάλ Φροντίδας Νερού για 8η συνεχόμενη χρονιά στο εργοστάσιο του φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή στο Μοναστηράκι Βόνιτσας, αλλά και τη δράση «Μαζί για το Νερό» που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το γυμνάσιο της περιοχής. Σταθερή είναι και υποστήριξη οικογενειών χαμηλού εισοδήματος σε όλη την Ελλάδα μέσω των Κοινωνικών Παντοπωλείων, αλλά και επιλεγμένων οργανισμών όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, τα Παιδικά Χωριά SOS και της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης «Μπορούμε». Παράλληλα συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά η σταθερή υποστήριξη στο πρόγραμμα του Δήμου Περιστερίου «Από την πρώτη μέρα δίπλα σου», με δωρεά γάλακτος σε άπορες μητέρες για τον πρώτο χρόνο του μωρού τους.



Σχετικά με τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου, ο υπεύθυνος για την Nestlé Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Παύλος Κιόρτσης σχολίασε:

«Στόχος μας είναι πάντοτε η ικανοποίηση των ελλήνων καταναλωτών μας με προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας που απαντούν στις ανάγκες τους. Σε μια απαιτητική χρονιά που ξεκίνησε με την επιβολή ενός υψηλού φόρου κατανάλωσης στην κατηγορία του καφέ, καταφέραμε να διατηρήσουμε τη βιωσιμότητά μας αναπροσαρμόζοντας τις προτεραιότητές μας και φροντίζοντας για τη διευκόλυνση των καταναλωτών μας, όσο αυτό ήταν εφικτό. Παράλληλα διατηρούμε τη δέσμευσή μας στην Ελλάδα, υλοποιώντας σημαντικές επενδύσεις και σχεδιάζοντας προσεκτικά τα επόμενα επιχειρηματικά μας βήματα, ελπίζοντας για επιστροφή της ελληνικής οικονομίας σε τροχιά ανάπτυξης το συντομότερο δυνατό.»

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER