Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Praktiker Hellas: Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι δράσεις για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

 
 
180.000 επισκέπτες στα καταστήματα του δικτύου σε όλη την Ελλάδα<br/>20.000 συμμετέχοντες στον διαγωνισμό αξιολόγησης εξυπηρέτησης<br/>97,5% Ο μέσος όρος ικανοποίησης που συγκέντρωσε η εταιρία
 

H Praktiker Hellas, το Νo.1 Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement στην Ελλάδα, συμμετείχε με μεγάλη επιτυχία στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, στην οποία έλαβαν συνολικά συμμετοχή 72 εταιρείες πανελλαδικά και 60 χώρες παγκοσμίως.

 

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών πραγματοποιήθηκε την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017, με την υποστήριξη του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Η εταιρία, προσηλωμένη στην άριστη εξυπηρέτηση των 6 εκατομμυρίων πελατών που υποδέχεται στα καταστήματά της κάθε χρόνο, συνεχίζει να επενδύει στη διαρκή αναβάθμιση και στους ανθρώπους της, μέσα από μια σειρά πρωτοβουλιών που αναλαμβάνει, τόσο αυτόνομα, όσο και ως μέλος του ΕΙΕΠ.

Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, τουλάχιστον 180.000 πελάτες επισκέφθηκαν τα καταστήματα Praktiker και έζησαν μια μοναδική εμπειρία, με δημιουργικά σεμινάρια, επιδείξεις, δωρεάν μεταφορά & ειδικές τιμές σε τεχνικές υπηρεσίες, διαγωνισμούς και πολλές προσφορές και εκπλήξεις. Παράλληλα, πάνω από 20.000 ήταν οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό αξιολόγησης εξυπηρέτησης που διοργάνωσαν τα Praktiker, ο οποίος ανέδειξε 75 τυχερούς νικητές σε όλη την Ελλάδα, χαρίζοντάς τους δωροεπιταγές αξίας 100 ευρώ. Μέσα από αυτή την αξιολόγηση, σε συνδυασμό με επισκέψεις mystery shopping στα καταστήματα, καθώς και μέσω έρευνας ικανοποίησης πελατών, η Praktiker Hellas  ανέδειξε τα κορυφαία στην εξυπηρέτηση καταστήματά της. Τα Praktiker Ρόδου, Praktiker Ηρακλείου Κρήτης και Praktiker Ταύρου ξεχώρισαν ως τα great service stores για φέτος, ενώ συνολικά, η Praktiker Hellas κατά την εβδομάδα 2-7 Οκτωβρίου 2017,  σημείωσε Μέσο Όρο Ικανοποίησης που άγγιξε το 97,5%!

 

Παράλληλα, στο πλαίσιο του θεσμού, η Praktiker Hellas διοργάνωσε για τους εργαζομένους της μια σειρά από διασκεδαστικές δράσεις, γεμάτες όμορφες εκπλήξεις. Μάλιστα, η εβδομάδα ολοκληρώθηκε για εκείνους μοναδικά, αφού είχαν την ευκαιρία να υποδεχθούν τα αγαπημένα τους πρόσωπα στον χώρο εργασίας τους σε μια αξέχαστη, διαδραστική γιορτή, με πλούσια δώρα, το ‘Family Day’, όπου συμμετείχαν και διασκέδασαν πάνω από 2.500 εργαζόμενοι και συγγενείς τους! Σκοπός της εταιρίας, άλλωστε, είναι οι άνθρωποί της να αισθάνονται πιο περήφανοι  κάθε μέρα που αποτελούν μέλη της οικογένειας της Praktiker Hellas και μιας ομάδας που διαρκώς προχωρά και εξελίσσεται.

Επιπροσθέτως, με αφετηρία αυτή την εβδομάδα, σε εξέλιξη βρίσκεται και η «Ημέρα Καταστήματος» κατά την οποία όλοι ανεξαιρέτως οι εργαζόμενοι των κεντρικών γραφείων της Praktiker Hellas, συμπεριλαμβανομένης και της διοίκησης της εταιρίας, εργάζονται για μία μέρα στο καταστήματα Praktiker της επιλογής τους, ζώντας και οι ίδιοι την εμπειρία της απευθείας επικοινωνίας & της άμεσης εξυπηρέτησης των πελατών. 

Στη φετινή διοργάνωση και για πρώτη φορά, η εταιρία διεύρυνε τους εορτασμούς και στο δίκτυο των προμηθευτών της, βραβεύοντας τους κορυφαίους συνεργάτες της στην εξυπηρέτηση, ανάμεσα από 400 εταιρίες. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο αυτό βραβεύθηκαν οι εταιρείες:

ISOMAT ABEE

ΑΜΟΙΡΙΔΗΣ-ΣΑΒΒΙΔΗΣ ΑΕ

VECHRO A.E.

ΒΙΒΕΧΡΩΜ ΑΕ

EMIL LUX GmbH & Co. KG

ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΣΤΡΩΜΑΤΟΠΟΙΙΑ ΑΒΕΕ

Ο κ. Γιάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων & Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι και υπερήφανοι για μια ακόμα επιτυχή συμμετοχή στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν καταξιωμένο θεσμό στην Ελλάδα και διεθνώς, κατά τη διάρκεια της οποίας διοργανώσαμε μια σειρά πρωτότυπων δράσεων για τους καταναλωτές, για τους εργαζόμενους, αλλά και για τους συνεργάτες μας. Για εμάς κάθε εβδομάδα, κάθε ημέρα είναι ξεχωριστή, αφού φροντίζουμε κάθε φορά που ένας καταναλωτής μας επισκέπτεται, να έχει μια άψογη εμπειρία αγορών και εξυπηρέτησης. Και καθώς γνωρίζουμε ότι η δύναμή μας βρίσκεται στους ανθρώπους μας, συνεχίζουμε να επενδύουμε σε αυτούς, στη διαρκή εκπαίδευση και εξέλιξή τους, στην όλο και καλύτερη εργασιακή τους καθημερινότητα. Θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε, με αφοσίωση στους ανθρώπους μας και προσήλωση στον στόχο μας να προσφέρουμε κορυφαία εξυπηρέτηση, σε όλο και περισσότερους πελάτες που επισκέπτονται το e-shop μας και το δίκτυο των καταστημάτων μας πανελλαδικά».

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER