Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Σκλαβενίτης: Πώς και από πού ξεκίνησε να διαφημίζεται

 
 
Στο παιχνίδι της διαφήμισης μπήκε από αυτή την εβδομάδα ο όμιλος Σκλαβενίτη σε συγκεκριμένη περιοχή. Από ποιο μέσο θα ξεκινήσει να προβάλλεται
 

Η γιγάντωση του ομίλου Σκλαβενίτη μέσω της εξαγοράς του δικτύου της Μαρινόπουλος έχει οδηγήσει την διοίκηση να "ρίχνει νερό στο κρασί" της σε αρχές οι οποίες μέχρι πριν από λίγα χρόνια φάνταζαν απαραβιάστες.

 

Η αλυσίδα Σκλαβενίτης και η φήμη που την ακολουθεί μπορεί να είναι γνωστή στο αθηναϊκό κοινό και να ανοίγεται και σε μία μεγαλύτερη ακτίνα δεν φθάνει όμως σε όλα τα σημεία της χώρας όπου πλέον ο όμιλος βρέθηκε να έχει ανεβάσει την ταμπέλα του μετά από την εξαγορά. Ο πλέον αδύναμος κρίκος στην προσπάθεια επιστροφής στην κανονικότητα είναι ο νομός Θεσσαλονίκης όπου οι πωλήσεις των καταστημάτων του ομίλου συνεχίζουν να κινούνται κάτω από τον μέσο όρο αυτών της υπόλοιπης Ελλάδας.

Στα πλαίσια αυτά από την Δευτέρα που πέρασε ξεκίνησαν διαφημίσεις σε λεωφορεία που διατρέχουν την πόλη της Θεσσαλονίκης και σε στάσεις λεωφορείων ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του News 24/7 στα σχέδια είναι και η ραδιοφωνική προβολή της Σκλαβενίτης στην συμπρωτεύουσα.

Η διοίκηση της Σκλαβενίτης η οποία, όπως αναφέρουν κύκλοι κοντά στην διοίκηση, κινείται εντός των στόχων πωλήσεων που έχει θέσει για το πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, έκρινε ότι στην παρούσα στιγμή, και καθώς έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό το γέμισμα των καταστημάτων, ότι μπορεί να επικοινωνήσει την "επανέναρξη" λειτουργίας των καταστημάτων που για σχεδόν δύο χρόνια είχαν μείνει με άδεια ράφια. Σύμφωνα με πληροφορίες του News 24/7 αντίστοιχες, "χαμηλού βεληνεκούς" διαφημίσεις θα εξετασθούν και για άλλες επαρχιακές πόλεις κυρίως της Βόρειας Ελλάδας.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η αγορά της Θεσσαλονίκης θεωρείται από τις πλέον δύσκολες καθώς είναι ιδιαίτερα ώριμη και ανταγωνιστική. Πέρα από την Μασούτης η οποία φέρεται να είναι ο Νο1 παίκτης, ιδιαίτερα ισχυρές είναι τόσο η Lidl (σ.σ. η οποία έχει και τα κεντρικά γραφεία της στον Νομό) όσο και η Βασιλόπουλος. Η τελευταία μάλιστα προχώρησε το τελευταίο διάστημα σε περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της με την δημιουργία δύο νέων καταστημάτων σε Πυλαία και Πολίχνη.

 

Σχετικά θέματα:

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER