Μην τα χάσετε

 

 

To isson φέρνει τη νέα εποχή στο άτμισμα

 
 
 
H νέα συσκευή της Nobacco που φιλοδοξεί να δελεάσει ακόμη και τους σκληροπυρηνικούς καπνιστές.
 

Πολλοί καπνιστές βλέπουν στο ηλεκτρονικό τσιγάρο μια λύση για να ξεφύγουν από τη βλαβερή συνήθεια του καπνίσματος, όμως το άτμισμα τους δυσκολεύει καθώς είναι λίγο πιο περίπλοκο κι απαιτεί προσαρμογές στη χρήση.

 

Το αποφεύγουν γιατί δεν θέλουν ούτε να "μάθουν" (πώς να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές συσκευές) ούτε να "ξεμάθουν" μια αγαπημένη συνήθεια και τις μικρές εθιστικές της λεπτομέρειες. Τους αρέσει το μικρό μέγεθος του τσιγάρου, θέλουν μια τζούρα εδώ και τώρα χωρίς να πατούν κουμπιά και προτιμούν να ψάχνουν περίπτερο αντί για θύρες usb.

 

Είναι ακριβώς τα προβλήματα στη λύση των οποίων εστιάζει η έρευνα των εταιρειών που σχεδιάζουν ηλεκτρονικά τσιγάρα, με το πιο πρόσφατο δείγμα αυτής της προσπάθειας να είναι και το πλέον εντυπωσιακό: Το isson εξελίχθηκε στο σχεδιαστικό κέντρο της Nobacco, της πρώτης εταιρείας ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα, και με τα χαρακτηριστικά του κάνει τα παλαιότερα προϊόντα να δείχνουν παρωχημένα. Στην παρουσίαση του isson, ο Μάρκος Μαρκόπουλος, που μαζί με τον πατέρα του, Κώστα, και τον αδερφό του, Αλέξανδρο, δημιούργησαν και "τρέχουν" τη Nobacco, συνόψισε τα πλεονεκτήματα του νέου προϊόντος σε τρεις λέξεις: Ευκολία, αισθητική και αυτονομία. "Μπορεί να έχουμε κι εμείς design στην Ελλάδα", συμπλήρωσε. Αυτό το προϊόν θεωρώ ότι θα αλλάξει ό,τι πιστεύαμε για το ηλεκτρονικό τσιγάρο".

 

Με μήκος λιγότερο από 12 εκατοστά, το isson είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από ένα συμβατικό τσιγάρο. Δεν ενσωματώνει μπαταρία, αλλά διαθέτει ξεχωριστό power bank, στο οποίο τοποθετείται για να φορτίσει, ενώ μπορεί να χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια της φόρτισης. Και δεν έχει πλήκτρο έναρξης: ενεργοποιείται αυτόματα με την εισπνοή, κάτι που, όπως μας λέει ο Γιώργος Στριφτός, από το τμήμα research and development της Nobacco, εξασφαλίζει την "ποιότητα της τζουράς". Ακριβώς εκεί εστιάστηκαν οι προσπάθειες του σχεδιαστικού κέντρου. "Προηγουμένως", αναφέρει ο κύριος Στριφτός, "επιδιώκαμε να δώσουμε σε αυτούς που αρχίζουν το άτμισμα κάτι πιο ισχυρό, πιο δυνατό σε γεύση και είχαμε αμελήσει λίγο αυτόν που έλεγε 'θέλω να ξεκινήσω το άτμισμα αλλά δεν με βολεύει το ηλεκτρονικό τσιγάρο. Δεν δεν μπορώ να το κρατάω. Δεν με βολεύει πρακτικά. Πρέπει να θυμάμαι πολλά πράγματα'. Ο άνθρωπος αντιστέκεται όταν πας να του αλλάξεις μια συνήθεια και είναι απόλυτα κατανοητό αυτό. Εμείς τώρα του προτείνουμε μια μετάβαση σε κάτι 95% πιο ασφαλές, χωρίς να διαταράσσουμε την καθημερινότητά του".

Ένας από αυτούς που "αντιστέκονταν" στο ηλεκτρονικό τσιγάρο είναι κι ο Γρηγόρης Αρναούτογλου ο οποίος, μαζί με τη Μαντώ Γαστεράτου, παρουσίασε το νέο προϊόν: "Ήμουν αρνητικός με το άτμισμα", λέει ο δημοφιλής παρουσιαστής, "γιατί δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έπρεπε να κρατάω όλες αυτές τις απίθανα μεγάλες συσκευές, σαν τα βαράκια από το γυμναστήριο, και να προσπαθώ να ατμίσω. Δεν τα είχα καταφέρει. Οπότε, όταν ειδα το isson νόμισα ότι μου κάνουν πλάκα. Το ζήτησα πριν από 3 μέρες για να βιώσω την εμπειρία κι ένιωσα ότι περνάμε σε μια νέα εποχή".

Η Μαντώ Γαστεράτου επίσης εντυπωσιάστηκε από τη σχεδίαση του isson κι απέρριψε με χιούμορ τους συμβατικούς ατμοποιητές: "Με φαντάζεσαι, Γρηγόρη, με την γκουμούτσα; Δεν είναι λίγο αντιαισθητικό;”

Το isson φαίνεται ότι θα ελκύσει πολλές καπνίστριες καθώς το μέγεθος των συσκευών είναι μείζον πρόβλημα για τις γυναίκες, όπως μας λέει και η Αρετή Δελή, marketing manager της Nobacco: "Θέλαμε κάτι που να θυμίζει τσιγάρο, να το κρατάς στο χέρι σου και να μην ντρέπεσαι. Να είναι κομψό".

Στην Ελλάδα το isson διατίθεται στο δίκτυο των 70 καταστημάτων της Nobacco και σε περισσότερα από 230 σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, καθώς και στο on line κατάστημα ηλεκτρονικών τσιγάρων και υγρών αναπλήρωσης της εταιρείας.

"Το προϊόν αυτό πάει πάντα με το σήμα της Nobacco", μας λέει ο Γιώργος Kωνσταντίνος Ιωαννίδης, διευθυντής επικοινωνίας της εταιρείας, "καθώς ένα από τα κύρια χαρατηριστικά του είναι ότι σχεδιάστηκε εξολοκλήρου από το Nobacco Design Center, το σχεδιαστικό τμήμα της εταιρείας που δημιουργήθηκε ακριβώς για αυτό το σκοπό: για να αναπτύσσει και να σχεδιάζει προϊόντα που έχουν ως βασικό σκοπό να σταδιοδρομούν και στις διεθνείς αγορές. Το isson παρουσιάστηκε σε παγκόσμια έκθεση που γίνεται για το χώρο του ατμίσματος στη Σεντζέν της Κίνας. Το υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό και οι καταναλωτές και οι έμποροι από όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα διατίθεται κατ' αποκλειστικότητα από τη Nobacco. Είναι ένα προϊόν που φαίνεται ότι ήρθε για να μείνει και να αλλάξει την αγορά".

Το κόστος χρήσης του isson είναι χαμηλό, ενώ ο ατμιστής μπορεί να το γεμίζει με όποιο υγρό επιθυμεί. Η δυνατότητα που προσφέρεται στον ατμιστή να αλλάζει γεύσεις όσο συχνά θέλει αποτελεί ακόμη ένα από τα πλεονεκτήματα της νέας συσκευής. Στην γκάμα της Nobacco υπάρχει τεράστια ποικιλία γεύσεων (περισσότερες από 80) που στο σύνολό τους συνδυάζονται με το isson, κάνοντάς το ακόμη πιο ελκυστική πρόταση.

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus