Δευτέρα, 20 Απριλίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή
 

Το βαρόμετρο της Οικονομίας

Τα δεδομένα παρέχονται με τουλάχιστον 15λεπτη καθυστέρηση από το analitis.gr

Μην τα χάσετε

Γιατί δεν επιστρέψαμε ποτέ στη Σελήνη από το 1972;

 

Δήμητρα Λιάνη: Αν ο Ανδρέας ήξερε ότι ο Γιώργος θα έφερνε το Μνημόνιο θα είχε κάνει χαρακίρι

 

Μηχανή του Χρόνου: Το ξεβράκωμα των οδηγών ΣΕΠ στην Ομόνοια

 

Αυτή η σκυλίτσα θα σε κάνει να κλάψεις

 

Κήρυγμα σοκ από πυρηνάρχη της Χρυσής Αυγής: Μιλά για ευγονική και τριτοκοσμικά σκουπίδια

 

Πώς θα πληρωνόμαστε σε περίπτωση πτώχευσης εντός ευρωζώνης

 

Παραμύθι τα λεφτά για τον Turkish Stream

 

Αθάνατες ελληνικές φίρμες ξανά στο προσκήνιο

 

Οικογένεια Ντίσνεϋ: Η κρυφή και σκιώδης πλευρά της

 

Μια εικόνα 1000 λέξεις: Ο Τούρκος και οι σκελετωμένοι Αρμένιοι

 

Βίντεο: Ρωσίδες και Ουκρανές καλλονές στο ράλι των πλουσίων

 

O ενθουσιώδης σέρφερ που έγινε το πιο ακριβοπληρωμένο στέλεχος της Αμερικής

 

Αυτά τα προϊόντα πρέπει να ψωνίσετε αν επισκεφτείτε τις παρακάτω χώρες

 

Ο άνθρωπος που έφερε τους βούβαλους πίσω στην Ελλάδα

 

Tripinview: H Ελλάδα είναι πανέμορφη (με 200.000 αποδείξεις)

 

Θαμμένη ζωντανή και άλλες 9 ιστορίες που θα σε στοιχειώσουν

 

Ν. Μωραϊτάκης: Έμεινα μ......ας με το πώς μας αντιμετωπίζει η Ελλάδα

 

Οι σαδίστριες και οι άλλες: Οι Γερμανίδες στο Ανατολικό Μέτωπο

 

 

 

Γερμανικοί σιδηρόδρομοι αναζητούν εργαζομένους από την Ελλάδα

 
 
 
Τι δήλωσε ο διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για το ενδεχόμενο πρόσληψης νέων ανέργων από την Ελλάδα, την Ισπανία και την Πορτογαλία
 

Το ενδεχόμενο να προσλάβει νέους άνεργους από την Ελλάδα, την Ισπανία ή την Πορτογαλία εξετάζει η διοίκηση των γερμανικών σιδηροδρόμων, προκειμένου να καλύψει τις ελλείψεις εξειδικευμένου προσωπικού.

Σύμφωνα με την Deutsche Welle, ο Ούλριχ Βέμπερ, διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό Capital, πως πράγματι κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.

"Μέσω των θυγατρικών μας στο εξωτερικό Schenker Rail και Arriva έχουμε καλές προϋποθέσεις για να πετύχουμε κάτι τέτοιο και συζητάμε αυτή τη στιγμή με τους συναδέλφους μας, που βρίσκονται εκεί, για το τι μπορούμε να κάνουμε", σημείωσε, χωρίς να έχουν όπως είπε, προγραμματιστεί συγκεκριμένα μέτρα.

Ο αριθμός των αιτήσεων για πρόσληψη συρρικνώνεται, διότι οι υποψήφιοι έχουν εναλλακτικές στην αγορά εργασίας.

"Αυτό το καταλαβαίνουμε πολύ καλά με το εξειδικευμένο προσωπικό των μηχανικών ή των οδηγών. Σε περιοχές όπως στο Μόναχο ή στη Βάδη – ρτεμβέργη, έχουμε ένα πολύ μεγάλο ανταγωνισμό για να βρούμε καλούς συνεργάτες" δηλώνει στο Capital ο κ. Βέμπερ.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι προετοιμάζονται για μια αλλαγή στην πολιτική του προσωπικού που θα περιλαμβάνει περισσότερους νέους και ανέργους.

"Μόλις συμφωνήσαμε μια στενότερη παγγερμανική συνεργασία με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εργασία", δήλωσε ο κ. Βέμπερ.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus