Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2015
 
 
 
 
Καιρός σήμερα και πρόγνωση καιρού για κάθε περιοχή

Το βαρόμετρο της Οικονομίας

Τα δεδομένα παρέχονται με τουλάχιστον 15λεπτη καθυστέρηση από το analitis.gr

Μην τα χάσετε

Δημοσκόπηση: Μικρό προβάδισμα του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα. Ευρώ θέλουν 7 στους 10 πολίτες

 

Μηχανή του Χρόνου: Σιλβέστερ Σταλόνε. Έπαιξε σε ταινία πορνό για 200$

 

Διαδηλώσεις υπέρ του ΝΑΙ και του ΟΧΙ ταυτόχρονα στο κέντρο της Αθήνας

 

Τα δημόσια πρόσωπα της χώρας παίρνουν θέση για το δημοψήφισμα

 

Και τότε γιατί γίνεται δημοψήφισμα; Συμφωνία βλέπει ο Βαρουφάκης, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα

 

ΑΕΠ, Ανεργία, τιμές: Πώς θα κινηθούν αν μείνουμε ή αν βγούμε από το ευρώ

 

Ενωτικό μήνυμα Καραμανλή υπέρ του “ναι”

 

H GPO καταγγέλλει διαρροή στοιχείων ανολοκλήρωτης έρευνας

 

Ο Άδωνις Γεωργιάδης έκλαψε με το διάγγελμα Καραμανλή και την 'κραυγή αγωνίας του αληθινού ηγέτη'

 

Η NSA παρακολουθούσε τις διεργασίες της Μέρκελ για το σχέδιο διάσωσης της Ελλάδας

 

Ο Σουλτς ελπίζει να δοθεί τέλος στην 'εποχή ΣΥΡΙΖΑ' στην Ελλάδα

 

Τη Δευτέρα συνεδριάζει το ΔΣ της ΕΚΤ για το ELA των ελληνικών τραπεζών

 

Ο Βρετανός που μαζεύει λεφτά για εμάς, εξηγεί: Με 3 ευρώ από κάθε Ευρωπαίο, σώζω την Ελλάδα

 

 

 

Γερμανικοί σιδηρόδρομοι αναζητούν εργαζομένους από την Ελλάδα

 
 
 
Τι δήλωσε ο διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για το ενδεχόμενο πρόσληψης νέων ανέργων από την Ελλάδα, την Ισπανία και την Πορτογαλία
 

Το ενδεχόμενο να προσλάβει νέους άνεργους από την Ελλάδα, την Ισπανία ή την Πορτογαλία εξετάζει η διοίκηση των γερμανικών σιδηροδρόμων, προκειμένου να καλύψει τις ελλείψεις εξειδικευμένου προσωπικού.

Σύμφωνα με την Deutsche Welle, ο Ούλριχ Βέμπερ, διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό Capital, πως πράγματι κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.

"Μέσω των θυγατρικών μας στο εξωτερικό Schenker Rail και Arriva έχουμε καλές προϋποθέσεις για να πετύχουμε κάτι τέτοιο και συζητάμε αυτή τη στιγμή με τους συναδέλφους μας, που βρίσκονται εκεί, για το τι μπορούμε να κάνουμε", σημείωσε, χωρίς να έχουν όπως είπε, προγραμματιστεί συγκεκριμένα μέτρα.

Ο αριθμός των αιτήσεων για πρόσληψη συρρικνώνεται, διότι οι υποψήφιοι έχουν εναλλακτικές στην αγορά εργασίας.

"Αυτό το καταλαβαίνουμε πολύ καλά με το εξειδικευμένο προσωπικό των μηχανικών ή των οδηγών. Σε περιοχές όπως στο Μόναχο ή στη Βάδη – ρτεμβέργη, έχουμε ένα πολύ μεγάλο ανταγωνισμό για να βρούμε καλούς συνεργάτες" δηλώνει στο Capital ο κ. Βέμπερ.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι προετοιμάζονται για μια αλλαγή στην πολιτική του προσωπικού που θα περιλαμβάνει περισσότερους νέους και ανέργους.

"Μόλις συμφωνήσαμε μια στενότερη παγγερμανική συνεργασία με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εργασία", δήλωσε ο κ. Βέμπερ.

 

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 247 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER
comments powered by Disqus