Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

Πράσινο φως από την Ιταλία για αποζημιώσεις θυμάτων των ναζί και για την Ελλάδα

 

Halloween από τον Rémi: Η νέα επική φάρσα του Gaillard έχει τρόμο και "αίμα"

 

Φωτογραφίες: Passage du Gois. Ο πιο επικίνδυνος και απρόβλεπτος δρόμος στον κόσμο

 

Η ιστορία της σβάστικας, πριν τη χρησιμοποιήσει ο Χίτλερ

 

Ο Μπραντ Πιτ έφτυσε τον Ζακ Γαλιφιανάκη στο μάτι όταν τον ρώτησε για την Άνιστον

 

Στα "σχολεία" της τζιχάντ: Με ποιόν τρόπο το Ισλαμικό Κράτος εκπαιδεύει ανήλικα

 

Τα μεγαλύτερα ψέματα στην ιστορία

 

Ζωή χωρίς πετρέλαιο: Νέο σχέδιο δράσης για την αιθαλομίχλη εν όψει χειμώνα

 

Δέκα ταινίες τρόμου εμπνευσμένες από την πραγματική ζωή

 

Νοκ άουτ μετά από φάρσα: Απάντησε με μπουνιά στο χαστούκι της πίτσας

 

Βίντεο-σοκ: Πώς πολεμούν τον Έμπολα στους δρόμους της φτώχειας

 

12 "τρελοί" λόγοι, που μας γερνάνε πριν την ώρα μας

 

Φάκλαρης: Το μνημείο της Αμφίπολης είναι σπουδαίο παρότι έχει λεηλατηθεί. Θα συνεχίσει να μας εκπλήσσει

 

Κοινωνικό πείραμα: Πόσο μακριά θα φτάνατε για να καλύψετε έναν φίλο σας που εμπλέκεται σε φόνο;

 

"Στη Συρία είμαι ελεύθερη" λέει η 15χρονη Αυστριακή που πήγε στο Ισλαμικό Κράτος

 

Μηχανή του Χρόνου: Η εισβολή Παπαφλέσσα στην Αρκαδία για φοροφυγάδες που προκάλεσε δεύτερο εμφύλιο

 

Ο αρχαίος τάφος της Αμφίπολης τρισδιάστατα. Από τις Σφίγγες μέχρι τον... τέταρτο θάλαμο

 

Οι ζωγράφοι του Λουκάνικου μιλούν στο NEWS 247: Ο επαναστάτης σκύλος θα ζει για πάντα στου Ψυρρή

 

 

 

Γερμανικοί σιδηρόδρομοι αναζητούν εργαζομένους από την Ελλάδα

 
 
 
Τι δήλωσε ο διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων για το ενδεχόμενο πρόσληψης νέων ανέργων από την Ελλάδα, την Ισπανία και την Πορτογαλία
 

Το ενδεχόμενο να προσλάβει νέους άνεργους από την Ελλάδα, την Ισπανία ή την Πορτογαλία εξετάζει η διοίκηση των γερμανικών σιδηροδρόμων, προκειμένου να καλύψει τις ελλείψεις εξειδικευμένου προσωπικού.

Σύμφωνα με την Deutsche Welle, ο Ούλριχ Βέμπερ, διευθυντής προσωπικού των Γερμανικών Σιδηροδρόμων (Deutsche Bahn) δήλωσε στο οικονομικό περιοδικό Capital, πως πράγματι κινούνται προς αυτήν την κατεύθυνση.

"Μέσω των θυγατρικών μας στο εξωτερικό Schenker Rail και Arriva έχουμε καλές προϋποθέσεις για να πετύχουμε κάτι τέτοιο και συζητάμε αυτή τη στιγμή με τους συναδέλφους μας, που βρίσκονται εκεί, για το τι μπορούμε να κάνουμε", σημείωσε, χωρίς να έχουν όπως είπε, προγραμματιστεί συγκεκριμένα μέτρα.

Ο αριθμός των αιτήσεων για πρόσληψη συρρικνώνεται, διότι οι υποψήφιοι έχουν εναλλακτικές στην αγορά εργασίας.

"Αυτό το καταλαβαίνουμε πολύ καλά με το εξειδικευμένο προσωπικό των μηχανικών ή των οδηγών. Σε περιοχές όπως στο Μόναχο ή στη Βάδη – ρτεμβέργη, έχουμε ένα πολύ μεγάλο ανταγωνισμό για να βρούμε καλούς συνεργάτες" δηλώνει στο Capital ο κ. Βέμπερ.

Οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι προετοιμάζονται για μια αλλαγή στην πολιτική του προσωπικού που θα περιλαμβάνει περισσότερους νέους και ανέργους.

"Μόλις συμφωνήσαμε μια στενότερη παγγερμανική συνεργασία με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Εργασία", δήλωσε ο κ. Βέμπερ.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus