Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Η Ευρώπη μιλάει για τον τουρισμό στην Ελλάδα

 
 
Η Marketing Greece προκαλεί το ενδιαφέρον διεθνών μέσων για τη χώρα μας
 

Ο τρόπος προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Χρησιμοποιώντας σύγχρονες μορφές επικοινωνίας και αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Marketing Greece, η ιδιωτική εταιρεία που έχει συσταθεί από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος και την Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών, εργάζεται μεθοδικά και συγκροτημένα.

 

Στα τελευταία νέα, από το αφιέρωμα της βρετανικής εφημερίδας The Times στην Πάρο και την Αντίπαρο, σύμφωνα με την οποία αποτελούν ένα λιγότερο γνωστό, αλλά εξίσου ελκυστικό δίδυμο προορισμών στις Κυκλάδες, έως τα συνολικά 250 έντυπα και ηλεκτρονικά άρθρα που έχουν δημοσιευθεί σε συνέχεια αφιερώματος του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων DPA στην Αστυπάλαια, ο απολογισμός δημοσιότητας Αυγούστου της Marketing Greece, παρουσιάζει πλήθος νέων ιστοριών για λιγότερο γνωστούς προορισμούς, καθώς και ψηφιακών αφηγημάτων για το βιώσιμο τουρισμό.

Τα παραπάνω δημοσιεύματα και όσα παρουσιάζονται στον απολογισμό δημοσιότητας προέκυψαν από δημοσιογραφικές και blogger αποστολές, που σχεδίασε και υλοποίησε της Marketing Greece σε στρατηγική συνεργασία με την Aegean.

Η δημοσιότητα περιλαμβάνει επίσης ένα εκτενές αφιέρωμα στην Αθήνα από το κορυφαίο βρετανικό ταξιδιωτικό μέσο Conde Nast Traveller (έντυπο και ηλεκτρονικό), ως αποτέλεσμα της συνεχούς προσπάθειας για τη στρατηγική τοποθέτηση της Αθήνας ως σύγχρονου ευρωπαϊκού city break προορισμού.

Όπως αναφέρει το άρθρο: «Η πόλη που ‘γέννησε’ τον πολιτισμό έχει αναζωογονηθεί, χάρη στο νέο κύμα δημιουργικής ενέργειας και ανατρεπτικής τέχνης... Από άποψη δημιουργικότητας, η ελληνική πρωτεύουσα βρίσκεται σε περίοδο ανάκαμψης.»

Αντλώντας έμπνευση από την αειφορία

Ταξίδια στην Κέρκυρα, τη Λέσβο και τη Χίο είχαν ως αποτέλεσμα τη δημοσίευση μιας σειράς blog posts και vlogs τα οποία παρουσιάζουν εμπειρίες όπως τη γευσιγνωσία ελαιόλαδου, την παραγωγή μελιού και την συγκομιδή μαστίχας, μεταξύ άλλων.

Παράλληλα, μια ομάδα Γαλλίδων bloggers περιγράφει την εμπειρία μιας τριήμερης κρουαζιέρας  στη Μύκονο, τη Σάμο και τη Μήλο.

Επίσκεψη διασημοτήτων

Τέλος, ο απολογισμός παρουσιάζει το celebrity ζευγάρι Millie Mackintosh και Hugo Taylor (συνολικός αριθμός followers πάνω από 2,8 εκατομμύρια) να ανακοινώνουν τον αρραβώνα τους κατά τη διάρκεια μιας tailor-made επίσκεψης στη Μύκονο, προκαλώντας το ενδιαφέρον πολλών βρετανικών μέσων.  

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER