Μην τα χάσετε

Πολιτικά Πρωτοσέλιδα

 

 

Η Τράπεζα Πειραιώς προτείνει ένα νέο μοντέλο πλήρως αυτοματοποιημένου καταστήματος

 
 
Στόχος η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας εξυπηρέτησης μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών (Pics)
 

Του Παναγιώτη Μαρκίδη

Καθώς ο φυσικός κόσμος συγκλίνει με τον ψηφιακό η εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη-καταναλωτή μετασχηματίζεται και πολλές από τις ψηφιακές ευκολίες που ήδη, πιθανότατα, γνωρίζει ο καθένας από εμάς μέσα από την οθόνη του smartphone ή του υπολογιστή παρέχονται και στο περιβάλλον ενός καταστήματος. Παράλληλα, ένα φυσικό κατάστημα μπορεί να λειτουργήσει ως χώρος γνωριμίας και εξοικείωσης με πρωτοπόρες ψηφιακές υπηρεσίες, προσβάσιμες κάθε στιγμή από οπουδήποτε.

 

Στην κατεύθυνση αυτή η Τράπεζα Πειραιώς εισάγει ένα νέο μοντέλο πλήρως αυτοματοποιημένου ηλεκτρονικού καταστήματος (e-branch), σε τρία σημεία στο Λεκανοπέδιο Αττικής. Στόχος της είναι να δημιουργήσει καταστήματα «σύγχρονης τραπεζικής εμπειρίας», για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη βελτίωση της συνολικής τους εμπειρίας μέσω της παροχής πρωτοποριακών υπηρεσιών.

 

Για παράδειγμα, ο «ταμίας από απόσταση» σε κάθε e-branch είναι μια καινοτομία που παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της Τράπεζας Πειραιώς να πραγματοποιούν πάνω από 90% του συνόλου των συναλλαγών ενός παραδοσιακού ταμείου, με τη βοήθεια ειδικά εκπαιδευμένου ταμία μέσα από βίντεο-κλήση. Κάποιες από τις συναλλαγές που μπορούν να πραγματοποιούνται είναι: ανάληψη και κατάθεση μετρητών, ενημέρωση υπολοίπου, κατάθεση επιταγών, μεταφορά χρημάτων για εξόφληση προμηθευτών, πληρωμή λογαριασμών και οφειλών της επιχείρησης, πληρωμή εταιρικών καρτών και δανείων.

Τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν τις καθημερινές με διευρυμένο ωράριο, καθώς και το Σάββατο. Τόσο οι ιδιώτες όσο και οι επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους με ασφάλεια, ταχύτητα και ευκολία, καθώς δεν απαιτούνται ειδικές γνώσεις και ψηφιακές δεξιότητες.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας των e-branches θα υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό, στο οποίο οι πελάτες θα μπορούν να απευθύνονται για οποιαδήποτε απορία, να ενημερωθούν για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδευτούν στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της τράπεζας, καθώς και να βοηθηθούν σε κάθε τους συναλλαγή.

Το πρώτο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς βρίσκεται στη συμβολή των Λεωφόρων Αλεξάνδρας και Κηφισίας και άλλα δύο θα λειτουργήσουν σταδιακά μέχρι τέλος του έτους στις περιοχές Χαλανδρίου και Σπάτων (McArthurGlen). Στα σχέδια της τράπεζας είναι η σταδιακή λειτουργία και άλλων αντίστοιχων καταστημάτων σε επιλεγμένα σημεία εξυπηρέτησης, σε όλη τη χώρα.

 

ADVERTISING

SHARE:

ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕWS 24/7 ΣΤΟ EMAIL ΣΟΥ

NEWSLETTER