Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014
 
 
 
 
 

Μην τα χάσετε

O δικηγόρος που θέλει να γίνει ο βασιλιάς των sex toys

 

O εκδότης που ζει στην προ ίντερνετ εποχή

 

Πως η Κάλυμνος μεταμορφώθηκε στο Νο1 παγκόσμιο προορισμό αναρρίχησης

 

Πέθανε ο Γερμανός εκατομμυριούχος που ζούσε με 300 ευρώ το μήνα

 

Τίτλοι τέλους στη "χρυσή εποχή" των πολυεθνικών στην Κίνα;

 

Σφυρίζει για το Λαύριο ο προαστιακός

 

Οι πιο απίθανες business cards που έχετε δει ποτέ

 

Ιστορικές φωτογραφίες από τη μεγαλύτερη απόπειρα απόδρασης του Β' Παγκοσμίου Πολέμου

 

Τίτλοι τέλους στη "χρυσή εποχή" των πολυεθνικών στην Κίνα;

 

Βίντεο: Μυστηριώδης ρωγμή στο Μεξικό

 

Μηχανή του Χρόνου: Ο ιαπωνικός στρατός απήγαγε χιλιάδες κοπέλες για να "εξυπηρετούν σεξουαλικά" τους στρατιώτες

 

Ένοπλη ληστεία στο Δίστομο: Έγδυσαν και πέταξαν τον όμηρο στη θάλασσα. Κολύμπησε δύο μίλια

 

Οι οπαδοί της "εθνικής θρησκείας" μιλούν για σφαγές Ελλήνων από χριστιανούς και ζητούν αναφορά στο Αντιρατσιστικό

 

Ανταλλαγή της "κυρίας Αλ Κάιντα" με τον Τζέιμς Φόλεϊ, απαιτούσαν οι τζιχαντιστές

 

Η ιστορία των ανασκαφών στην Αμφίπολη. Από το 1956 στο σήμερα

 

Βίντεο: Όταν οι άνθρωποι δεν θα είναι απαραίτητοι

 

Αδελφός θύματος στη Μάνη: "Δείτε αδέλφια τι έγραψε το μ@@νί ο Παπαδημούλης"

 

Τι παθαίνει μια γυναίκα που κάνει σεξ συνέχεια;

 

 

 

Προς ιδιωτικοποίηση τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης

 
 
 
Συνάντηση με τον Χορστ Ράιχενμπαχ είχε ο υπουργός Ναυτιλίας, Κώστας Μουσουρούλης. Πώς θα αξιοποιηθούν τα μεγάλα λιμάνια της χώρας
 

Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΒΗΜΑ 99,5, ο υπουργός Ναυτιλίας αναφέρθηκε στο μέρος της συζήτησης, που αφορά στις αποκρατικοποιήσεις των λιμανιών.

"Μιλάμε όχι μόνο γι' αυτές. Έγινε μια ανταλλαγή απόψεων για τις παραχωρήσεις, τις ιδιωτικοποιήσεις δραστηριοτήτων και στον τομέα των λιμένων και στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού, και κυρίως την κρουαζιέρα. Η διεθνής εμπειρία είναι πολύ σημαντική και μπορεί να εξαχθεί στο ελληνικό σύστημα", είπε χαρακτηριστικά.

Κληθείς να γίνει πιο συγκεκριμένος, ως προς το εάν τα σχέδια αφορούν στα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης ή και για της Ραφήνας και του Λαυρίου, απάντησε:

"Οταν λέμε αποκρατικοποίηση λιμανιών είναι λάθος ο όρος. Εγώ θα έλεγα, ιδιωτικοποίηση, δια της μεθόδου των παραχωρήσεων ορισμένων δραστηριοτήτων. Αυτός είναι ο σωστός όρος. Βέβαια γνωρίζεται πολύ καλά ποιοι είναι οι εμπλεκόμενοι σ αυτό το σύνθετο σύστημα. Υπάρχουν δώδεκα ανώνυμες εταιρίες, δύο από αυτές είναι εισηγμένες στο Χρηματιστήριο. Ο Πειραιάς και η Θεσσαλονίκη. Μιλάμε γι' αυτές σ' αυτή τη φάση", απάντησε.

 
NEWSLETTER
FOLLOW NEWS247:
comments powered by Disqus